Ik kijk nog wel even, heb sowieso geen geld eigenlijk, dus had eigenlijk gewoon niet moeten afspreken.quote:
Niceness.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag big tasty, quarter pounder en italian special gemaakt
Appelstroopquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom die emo.gif? Pannenkoeken met suikerstroop
Hagelslag, Kwinkslag en Poedersuikerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom die emo.gif? Pannenkoeken met suikerstroop
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij weet ongeveer hoe die soep smaakt
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lekkere muziek trouwens
melting draait nu?
Dan moet je t helemaal verzetten ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel even, heb sowieso geen geld eigenlijk, dus had eigenlijk gewoon niet moeten afspreken.
bijna helemaal mee eensquote:
Tis leuk hoor, gewoon mee ouwehoeren,anders red je het nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niceness.
Ik heb me aangemeld voor een sollicitatie bij de Mac.
Hmhm. Maar ik heb gewoon zin om uit te gaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je t helemaal verzetten ofzo
En je had geen geld?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmhm. Maar ik heb gewoon zin om uit te gaan.
Ik lust ze alleen hartig. Maar het zou niet iets zijn dat ik snel zelf zou kiezen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bijna helemaal mee eens
ik lust ze wel.. met stukjes droge worst erop
maar vaker dan 2 x per jaar hoef ik ze echt niet
* Stiffler1988 haakt inquote:
aah nu herken ik dat melting draaitquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah nu herken ik dat melting draait
vond het al raar.. zoveel goeie muziek achter elkaar
Say.. whut? Droge worst?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bijna helemaal mee eens
ik lust ze wel.. met stukjes droge worst erop
maar vaker dan 2 x per jaar hoef ik ze echt niet
Nouja, ik heb 110 uitgeleend, en heb nog wel wat geld. Maar ik heb het eigenlijk allemaal nodig volgende maand voor een laptop. En dan heb ik dat geleende geld wel weer terug, maar ik ben gewoon bang dat ik straks net 20 euro tekort kom die dan net het verschil gaat maken tussen een goede of slechte laptop.quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Say.. whut? Droge worst?
Miss eens proberen
Weet je, kijk maar wat je doet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmhm. Maar ik heb gewoon zin om uit te gaan.
Oh en dit natuurlijk, ik hoef alleen de reiskosten te betalen.quote:
Ik denk het wel, maar weet nog niet welke dag. Het is te dichtbij om niet te gaan eigenlijk.quote:
Hmm.. die worst van de BBQ bedoel je? Of is dat weer wat anders??quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jazo eten wij ze altijd al vanaf kleine knetter af aan
droge worst in plakjes snijden (drentse kosterworst) en dan beslag in de pan.. stukjes worst op mikken.. pannenkoek omdraaien... ff wachten en eten
Droge worst is heul wat andersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. die worst van de BBQ bedoel je? Of is dat weer wat anders??
Klinkt beter als met spek..
Drentse Kosterworst van Stegemanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Droge worst is heul wat anders
mja dat kennen jullie in het westen niet he
had t ook mee naar de picknick bij carool
Heb ik t toen ook geproeft? Of was ik te laat?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Volgens mij had Ruler dat toch bij? Tenminste dat was ook zo'n worst die ze alleen daar bij de boerkes kennenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Drentse Kosterworst van Stegeman![]()
Oh dat kanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij had Ruler dat toch bij? Tenminste dat was ook zo'n worst die ze alleen daar bij de boerkes kennen
Je kon het in stukjes breken enzo..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dat kan
dat weet ik niet meer
Als het droog genoeg is dan wil dat iddquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kon het in stukjes breken enzo..
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als het droog genoeg is dan wil dat idd
iets donkerder (lees droger)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag het er ongeveer wel uit wat ie mee had gebracht.. Jij zat er ook van te smullen
Maandenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij ligt het nog in mijn koelkast.Hoelang blijft dat goed?
Dat soort worst blijft echt lang goed.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:00 schreef EggsTC het volgende:
Wie draait dit?
SHE"S CRAZY LIKE A FOOOOOOOOOOOOOL
Als je er vanaf wilt, ik vond het heerlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
Het is weg.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je er vanaf wilt, ik vond het heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |