reizen, preparty, etc!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
Maar zeg waarom gaat iedereen nu al als het om 19:00 begint?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
Tyfus mensen die zelfmoord plegen, doe dat lekker thuis.
Nu zelf betaald?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Randdebiellen.. Kaartje van de hema, dus moest zel printen.. Inkt schijnt bijna op te zijn, dus komt er lichtblauw uit.. Dit kaartje is niet geldig meneer.. Ja sterf.. Het kan een kopie zijn.. Ik: ik kan me toch legitimeren? Hij: ja, er kan nog iemand met de kopie rondrijden.. Ehm.. Dan klopt die identificatue toch niet?maar die checken ze bijjna nooit.. Faalhazen!
nee, hij heeft gewoon stempel gezet.. Loser.. Als je dan stoer komt doen, wees een vent en geef een beoetequote:
Je hebt hem gewoon versierd. Player.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, hij heeft gewoon stempel gezet.. Loser.. Als je dan stoer komt doen, wees een vent en geef een beoete
heul niet, ik deed gewoon arrogant en boos, zoals alleen ik dat kan!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon versierd. Player.
Zodat ik ondertussen ook voetbal kan volgen.quote:
Hahahaha trique en voetbal hjahjahahahahahaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zodat ik ondertussen ook voetbal kan volgen.
propose denied!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Zodat ik ondertussen ook voetbal kan volgen.
Ja maar ik kan niet thuis kijken.quote:
hmm.. Alleen als je me pijpt!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet thuis kijken.![]()
Heb een beetje medelijden noh.
quote:
en nu?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
Oké trein naar adam rijdt niet naar utrecht wel. Logica -1
Naar Utrecht en dan overstappen.quote:
Whehequote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:54 schreef MissJ het volgende:
gaat lekker zeg... Patrick die een stomme conducteur heeft, op Bella's traject is iemand voor de trein gesprongen...![]()
Hoop dat mijn trein / conducteur etc wel normaal doet
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet ook men kut legen, maar dat doe ik bij heks.
om 15.39quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan iemand checken hoelaat ik in utrecht ben? Met d e trein van 1346 vanuit groningen, naar amsterdam 1603 aankomst..
11quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en welk perron? Want dan kan bella bij mij iinstappen!
nog geen idee.. Bella en ik meeten alvast in utrcht, dan nemen we samen de trein naar amsterdam!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelaat komen jullie aan Bella, Benny en Patrique?
ik ben dan wel geen heks, maar het is droog maar bewolktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:35 schreef MissJ het volgende:
heks regent het in Amsterdam op dit moment?
quote:
20 tot 25 minuten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet pissennnnnn
Hoelang duurt de trein van utrecht naar adam?
jeeeehquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:06 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik kom zeker dat jullie het allemaal weten.
Klein half uurtje.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet pissennnnnn
20/25 en de tram 20 minutenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet pissennnnnn
quote:
quote:
Daar zijn we het dan allemaal over eens.quote:
Je kan toch plassen op CS?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh fuck .. Dan zijn we er om 5 uur.. Eens kijken of ik zolang nog kan ophiuden!
Twee van de elf, prima scorequote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
Ah, er leven er nog tenminste twee. Wel doorzuipen hoor!
Whehehe ja, dan echoot het hier lekker naquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een rust zou dat hier opleveren trouwens!
jaaaa. Anders maandag al naar Kroatië. We zouden woennsdag. Maar alles.is grauw. In rovinj ia het sowieso beterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles is verdrietig als het regent lieverdHopelijk wordt het gauw beter.
Ik zou ze trouwens voor geen goud willen missen hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehe ja, dan echoot het hier lekker na
Lekker het mooie weer opzoeken als je de mogelijkheid hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
jaaaa. Anders maandag al naar Kroatië. We zouden woennsdag. Maar alles.is grauw. In rovinj ia het sowieso beter
Gelijk heb je!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
jaaaa. Anders maandag al naar Kroatië. We zouden woennsdag. Maar alles.is grauw. In rovinj ia het sowieso beter
Het is nu al zo gek stilquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou ze trouwens voor geen goud willen missen hier.
Welke?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef Renesite het volgende:
Mamma zet een cd aan van Nick en Simon. Ik ga dood.
Dan ga ik maar eens iets zinnigs met mijn avond doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben zo ook weer weg. Douchen enzo en daarna aan het werk.
Ja, et is takkewerk, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, lekker, wel een klerewerk
moet ik ook weer eens doen
Bonito-vlokken waren opquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
volgende week maar weer eens lemper en bapao's maken, als ik dan toch een rondje toko ga doen voor supplies
Even een tonijn halen om te drogenquote:
Was ik daar maarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
LutteMoet jij niet op een meet zijn?
zijn er niet erg veel om mee te doen zo te zienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zullen wij het hier dan naar gezellig maken?
Dat kunnen wij toch ook prima met zijn tweequote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er niet erg veel om mee te doen zo te zien
hehehehequote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:58 schreef Lutte het volgende:
De feestegel is ook van de partij!
Kun je daarmee verder partyen, want ik word naar bed gestuurd![]()
Fijne voortzetting van de avond gewenst!
Net terug van werk.quote:
Dat dacht ik ookquote:
en je bed ligt lekkerquote:
Iedereenquote:Op zondag 31 juli 2011 03:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Stoot ik mijn gebroken teen terwijl ik struikel met mijn brakke enkel. Nondevleesjus!
Slaapze lieverds!
Is er nog iemand nuchter daar?
Zijn jullie ook op de motor gesprongen om te knokken in de Scheldestraat?quote:
Wutt?quote:Op zondag 31 juli 2011 03:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn jullie ook op de motor gesprongen om te knokken in de Scheldestraat?
43 man opgepakt, ME, heli erbij en alles!
Eitje!quote:Op zondag 31 juli 2011 08:16 schreef Renesite het volgende:
Beetje jammer dat om 7u 3 kerkklokken gingen brullen
Het zat ook nog halfvol!quote:Op zondag 31 juli 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eitje!
Mijn luchtbed was half leeg!
Heb medelijden met mij
quote:Op zondag 31 juli 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eitje!
Mijn luchtbed was half leeg!
Heb medelijden met mij
oh?quote:Op zondag 31 juli 2011 09:16 schreef Renesite het volgende:
Douchen. In Patricks WhatsApp staat het schokkende fotootje waarin.
Ik heb je de vreselijke douchebak gestuurd, gisteravond. Wellicht niet meer op de hoogte ervan.quote:
oh.. Ik vatte je zin anders opquote:Op zondag 31 juli 2011 10:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb je de vreselijke douchebak gestuurd, gisteravond. Wellicht niet meer op de hoogte ervan.
Lutte!quote:
hallo. Post jij nu vaker mee?quote:
Hier wat Marlous:quote:
ja he, en er zit inkt in zei Bennyquote:
whehehe. Slecht hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, en er zit inkt in zei Bennyen nooit gebruikt en nog doet dat ding het niet
ja bij centraal gaan ze even printen alles is toch open in de stadquote:
Patrick zei met dat hij zijn kontje gaat verkopen voor een treinkaartjequote:Op zondag 31 juli 2011 13:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja bij centraal gaan ze even printen alles is toch open in de stad
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick zei met dat hij zijn kontje gaat verkopen voor een treinkaartje
hahahaha ik vind hem heel leuk je hebt een goede en leuke smaakquote:
hij ookquote:Op zondag 31 juli 2011 13:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ik vind hem heel leuk je hebt een goede en leuke smaak
kreeg hij een stijfje?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
René, pat en ik hebben op elkaar gelegen
Dus toch he.quote:
Gezellig gr gr.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:50 schreef Zokunen het volgende:
Hoe was de meet?
Ik ga HGT maar eens kijken nu.
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:20 schreef Pheno het volgende:
Gisteren een brief gekregen. Ik mag gaan betalen. Joy.
Geen idee wat je moet gaan betalen, maar klinkt kutquote:Op zondag 31 juli 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
Blij dat ik mijn vakantie, mijn macbook en dat uitje onder andere aan me voorbij heb laten gaan, geen idee hoe ik hier nu weer blij van kan worden
Je kunt in ieder geval gaan genieten van je zelfgemaakte spekkoekquote:Op zondag 31 juli 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
Blij dat ik mijn vakantie, mijn macbook en dat uitje onder andere aan me voorbij heb laten gaan, geen idee hoe ik hier nu weer blij van kan worden
Zorg dan wel voor goed muziek.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:50 schreef Lutte het volgende:
Whehe, ik ga vanavond met mama naar oma om te bingoën![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg dan wel voor goed muziek.Dan hoor ik de getalletjes toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zachtjes op de achtergrond.quote:
Jouw vriendje is trouwens een enorme baas maar dat wist je al natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoiets ja, het praat allemaal Brabants, dus ook de nummertjes worden in dialect geroepen
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw vriendje is trouwens een enorme baas maar dat wist je al natuurlijk.
Lutte jou vriendje heeft mijn hart gestolen, wat een lieverd je hebt een prima vent aan Bennyquote:
Dit, goed vasthouden en nooit meer laten gaan.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lutte jou vriendje heeft mijn hart gestolen, wat een lieverd je hebt een prima vent aan Benny
juist, en hoe laat was je thuis???quote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit, goed vasthouden en nooit meer laten gaan.
Aahw Heksiequote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Heloef...je bent thuis...gelukkigquote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was maar een half uur te laat thuis rond half 3.quote:
Ja mensen ik leef nog, hoezee!quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was maar een half uur te laat thuis rond half 3.
Ma was alleen boos dat ik geen pakje sigaretten had meegenomen.
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was maar een half uur te laat thuis rond half 3.
Ma was alleen boos dat ik geen pakje sigaretten had meegenomen.
Gelukkigquote:
als ik naar de index ga :Squote:Inhoudcoderingsfout
De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat deze gebruikmaakt van een ongeldige of niet-ondersteunde vorm van compressie.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze te informeren over dit probleem.
Alleen bij jou.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:28 schreef Zokunen het volgende:
Hmmm
Fok stuk?
[..]
als ik naar de index ga :S
Ik mag ook roepies gaan betalen, opeens smaakt de spekkoek wat minder.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval gaan genieten van je zelfgemaakte spekkoek
Definitieve terroristische belastingaanslag!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jezus dat is niet niks, mag ik vragen waarvoor?
nee, en pas ook aub even je quote aan, het hoort er niet te staan.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jezus dat is niet niks, mag ik vragen waarvoor?
Done.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, en pas ook aub even je quote aan, het hoort er niet te staan.
Gelijk heb je!quote:Op zondag 31 juli 2011 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Als trooost mezelf getrakkteerd op n swirl
You go Girlyquote:Op zondag 31 juli 2011 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Als trooost mezelf getrakkteerd op n swirl
Ga je lopend?quote:
wat een reis, nou ja als je het maar gezellig hebt gehadquote:Op zondag 31 juli 2011 16:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Ach.. Ik hoef niet over te stappen.. Lekker slapen!
ik wel! Heb me de ballen uit mn broek gelachen met dat mokkel!!quote:Op zondag 31 juli 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een reis, nou ja als je het maar gezellig hebt gehad
ohhhhh de paaldanseres bedoel jequote:Op zondag 31 juli 2011 16:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik wel! Heb me de ballen uit mn broek gelachen met dat mokkel!!
Dat mensquote:Op zondag 31 juli 2011 16:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik wel! Heb me de ballen uit mn broek gelachen met dat mokkel!!
dat word dan de meet-anthem!quote:Op zondag 31 juli 2011 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
Als Patje uit amerika terug is laat ik hem een GOEIEMORGUHH remix maken.
je bent toch niet zwaar verlieft op haar geworden he, anders ga ik vanavond wel even terug naar het plein en ritsel wel een leuk afspraakje voor jequote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik ga nu doen alsof ik slaap.. Er is een man naast me komen zitten.. En die stinkt naar urine, en praat tegen me.. Hij gaat er in amersfoort uit gelukkig.. Daarvoor laat ik mijn plekje niet voorbij gaan.. Snel met mn neus in oksel, die ruikt tenminste wel fris!
wahaaaaaaaaaquote:Op zondag 31 juli 2011 16:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik ga nu doen alsof ik slaap.. Er is een man naast me komen zitten.. En die stinkt naar urine, en praat tegen me.. Hij gaat er in amersfoort uit gelukkig.. Daarvoor laat ik mijn plekje niet voorbij gaan.. Snel met mn neus in oksel, die ruikt tenminste wel fris!
Heb jij naast Laysa geslapen?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:01 schreef iBenny het volgende:
Ong. een uurtje geleden thuisgekomen.
Heb ff gedoucht (alles rook naar rook), gegeten en PM verstuurd.
Ik vond deze meet echt geweldig![]()
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:01 schreef iBenny het volgende:
Joahquote:
Ik ookquote:Op zondag 31 juli 2011 17:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de kleding die ik niet aangehad heb in de was gegooid
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:01 schreef iBenny het volgende:
Dit.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
En er moet slaapcabines komen in de trein, lekker slapen!
had je maar eerder naar je nest moeten gaanquote:Op zondag 31 juli 2011 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
En er moet slaapcabines komen in de trein, lekker slapen!
mwoh.. Daar ligt t niet zozeer aan.. Het lange reizen maakt me lam!quote:Op zondag 31 juli 2011 17:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je maar eerder naar je nest moeten gaanhad je nu geen slaap gehad
ja, maar wie gaat er nu zo ver weg wonenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mwoh.. Daar ligt t niet zozeer aan.. Het lange reizen maakt me lam!
jij!quote:Op zondag 31 juli 2011 17:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar wie gaat er nu zo ver weg wonen
goeduhmorggeeuuhhhhquote:Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef iBenny het volgende:
Hoezo was ik ook alweer bang voor Heksje?
Heksje is tof![]()
Jij bent echt een echt echt lieffiequote:Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef iBenny het volgende:
Hoezo was ik ook alweer bang voor Heksje?
Heksje is tof![]()
IK HOUD HET ALLEMAAL IN DE GATUH!quote:
Jij bent mijn allergrootste schatquote:Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK HOUD HET ALLEMAAL IN DE GATUH!
STEPHANquote:
Een naam met klasse voor een man met klasse.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |