Femke nu, met tranen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:07 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Krijgen we nog een interview met Inge en Sharon?
Die naam heb ik al jaren niet meer gehoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:05 schreef TheVulture het volgende:
Waar is die Mettala eigenlijk gebleven?
ach volgend jaar zetten ze natuurlijk gewoon de sterksten (of in ieder geval 3) in natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Tja persoonlijke belangen maar ik snap het wel... anders had Van Rouwendaal geen brons gewonnen!
Dat zei ik gister ook alquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Die schouders van die Franklin mogen er wezen trouwens
Waar was Femke dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Arme Femke
Die is mentaal geknakt zeg
Series 4x100 wissel op dag finale 200 meter rug en series/halve finale 50 vrijquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:13 schreef franklop het volgende:
[..]
ach volgend jaar zetten ze natuurlijk gewoon de sterksten (of in ieder geval 3) in natuurlijk.
Weet alleen niet precies hoe het prorgramma is, maar zal niet veel afwijken denk ik?
Interview op Ned 1... die was echt helemaal gebroken en kon daarom niet meer fatsoenlijk presteren vanochtend...quote:
Bij de NOS zeker?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Aan het huilen in een interview, emotioneel wrak.
Had hem op eurosport staanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Interview op Ned 1... die was echt helemaal gebroken en kon daarom niet meer fatsoenlijk presteren vanochtend...
Da's dus hetzelfde programma als vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Series 4x100 wissel op dag finale 200 meter rug en series/halve finale 50 vrij
met dat verschil dat de finale een dag later isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's dus hetzelfde programma als vandaag
Ja maar voor de individuele belangen gaat dat natuurlijk wel bijtenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
met dat verschil dat de finale een dag later is
There is nothing more in the tank zei ze.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen dan? Spetteren met water?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:17 schreef Leatherface het volgende:
Dat is vrij serieus inderdaad.
Je kunt altijd een teleurstellende race zwemmen en dan teleurgesteld zijn.Maar zo stel je je wel heel kwetsbaar op. De concurrenten lusten haar nu rauw (in mentaal opzicht)
mogen ook nog wel wat schrappen eigenlijk hoor, als je ziet hoe karig sommige andere sporten ervanaf komen..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:18 schreef borisz het volgende:
Nu 20 onderdelen in het bad. Op de OS dus 16. Geen 50 rug, vlinder & school. Daarnaast geen 800 vrij voor de heren en geen 1500 vrij voor de vrouwen.
Allerlei psychologische spelletjes. Thrash talk misschien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen dan? Spetteren met water?
was het interview van vandaag? Op de site van de NOS kan ik alleen 1 van gisteren vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
There is nothing more in the tank zei ze.
Vrouwen onder elkaar zeker?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Allerlei psychologische spelletjes. Thrash talk misschien.
Ja vanmorgen na de series gedaan... ik vond het echt zielig... maar ze moet ook denken dat ze wel progressie heeft geboekt natuurlijk... 2 jaar geleden stond ze niet in twee finalesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
was het interview van vandaag? Op de site van de NOS kan ik alleen 1 van gisteren vinden
ik moest weer aan Amy van Dycken (what's in a namequote:
Ah ja, van Dyken die zelf gewoon een Balco-klantje was, hypocriete teef.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik moest weer aan Amy van Dycken (what's in a name) denken die ooit in de baan van Inge de Bruijn spuugde
Grueter komt ook altijd klaar op Arsenal & Barcelona. Dus als die een voorkeur laat merken is dat niks nieuws.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:23 schreef Leatherface het volgende:
Geen verwijt verder, maar is die Grueter nu zo op de hand van de Engelstaligen of lijkt dat maar zo
Het lijkt altijd dat hij net wat meer in superlatieven spreekt als een Amerikaan, Brit of Australier (en dan toch vooral Amerikanen, zo lijkt het) het goed doet.
Ik heb er niks op tegen, maar het valt wel op.
Welke slag is dat?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Grueter komt ook altijd klaar op Arsenal & Barcelona. Dus als die een voorkeur laat merken is dat niks nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |