Omdat hij anders de hele tijd de vrouwen van hem af moet slaan natuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef schommelstoel het volgende:
Zo loopt hij namelijk niet heel de dag over straat
Alles wat maar een klein beetje gezien kan worden als zijnde dat de huidige geschiedenis (zoals we t leren op school) niet klopt. Wordt verwezen naar t land de fabelen en ze verzinnen er 1 of ander smoesje voor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:36 schreef Maurice76 het volgende:
Waren die hieroglyphen die die helikopters en zo voorstelden, niet al eens gedebunked?
Klopt, maar de overige informatie is wel correct.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:36 schreef Maurice76 het volgende:
Waren die hieroglyphen die die helikopters en zo voorstelden, niet al eens gedebunked?
Je moet helemaal niets, zeker niet omdat ik het wel zou doen. En dat verkondig ik ook zeker niet in mijn reply.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ondanks wat je nu post, zeg ik: Waarom zou ik de manier van geloven van jou wel aannemen.
Omdat jij het ook doet?
Omdat het door andere mensen ooit is beschreven als de waarheid?
Mijn gedachte is dat er toch iets gebeurt kan zijn waar door wij mensen zijn zoals we nu zijn.
En dat is misschien niet afkomstig van de aarde.
Het gat is te groot voor mij.
Lees eens goed, zowel jij als diegene die ik hierboven quote.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:03 schreef Killaht het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de beeldjes, er zijn duizenden objecten over de hele wereld die niet te verklaren zijn, dan wel hun grondslag onbekend is. Dat is een feit. Waar en door wie is weer een tweede vraag. Nu jij weer.
Dat van die stenen die zo passend zijn, is in Zuid Amerika ...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:07 schreef BlackLodge het volgende:...maar ze verklaren bijvoorbeeld niet waarom de Egyptenaren stenen blokken van tientallen tonnen hebben versjouwd en zo passend gemaakt dat er geen scheermesje tussen kan.
Oeps, foutje. Aangepastquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:21 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Dat van die stenen die zo passend zijn, is in Zuid Amerika ...
Zo is er een volk in Mali dacht ik die wist dat Sirius 2 zonnen heeft en waar Sirius B is.. Ehm daar zijn wij pas achter gekomen met de hubble telescoop omdat t met t blote oog niet te zien is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:07 schreef BlackLodge het volgende:
De beeldjes zijn inderdaad geen bewijs dat er buitenaardse op onze planeet geweest zijn. Maar het bewijst wel dat die volkeren van 4000 jaar geleden kennis hadden van bepaalde dingen (aerodynamica, wiskunde, sterrenkunde etc.) die wij pas in de afgelopen 100 jaar ontwikkeld hebben. Hoe wisten de Soemeriërs bijvoorbeeld Pluto al te beschrijven in juiste grootte en afstand tot de zon, terwijl wij Pluto pas in 1930 hebben ontdekt.
Hoe zij die kennis zovele jaren geleden verkregen hebben ligt dus in dubio, en ik ben een voorstander van dat het verkregen is door ET's. En met voorstander bedoel ik dat ik die theorie eerder geloof dan hoe de sceptici het verklaren. Want dat doen ze namelijk niet echt. Ze zeggen wel dat het niet door ET's gebracht is, maar ze verklaren bijvoorbeeld niet waarom en hoe de Egyptenaren stenen blokken van tientallen tonnen hebben versjouwd.
Deze link heb ik gevonden bij de bezoekerscomments van Coral Castle.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:06 schreef BlackLodge het volgende:
Ook een leuk stukje wat opzich wel aansluit op dit onderwerp is Coral Castle.
Gaat over een man die in zijn achtertuin allemaal grote stenen heeft uitgehakt. Maar niemand weet precies hoe die daar komen en hoe hij sommige stenen, die gemiddeld 15 ton zijn, heeft opgetakeld om ze op andere stenen te zetten. Wanneer dit aan hem gevraagd werd, was zijn antwoord: "that he understood the laws of weight and leverage well." He also stated that he had "discovered the secrets of the pyramids".
Je bedoelt de Dogon? Bij het nader bekijken van hun kennis is er nogal wat aan te merken op die kennis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo is er een volk in Mali dacht ik die wist dat Sirius 2 zonnen heeft en waar Sirius B is.. Ehm daar zijn wij pas achter gekomen met de hubble telescoop omdat t met t blote oog niet te zien is...
Je zegt precies wat er gezegd wordt in AA. De sceptici zeggen dat het komt door de westerlingen ja, maar hun geloof is terug te leiden naar het oude Egypte. Dat is niet verzonnen nadat westerlingen daar kwamen met kennis over Sirus. Alles wat wijst op mogelijk bewijs wordt altijd afgedaan alsof t fabeltjes oid zijn. Zelfs het feit dat de Sphinx tekenen vertoont van hevige regenval schade. Wat in die regio was rond 10.000 jaar geleden. Nee dat komt door overstromingen... Ehm ja ok waar is dan het silk ed wat achter blijft als zo een overstroming weer weg gaat? Nergens is daar bewijs van. Dus waarom dan wel zo iets geloven terwijl er over heel de wereld onafhankelijk van elkaar tientallen volkeren zeggen dat er goden kwamen uit de hemels en dat dan niet geloven...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:20 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je bedoelt de Dogon? Bij het nader bekijken van hun kennis is er nogal wat aan te merken op die kennis.
Dit is precies hetzelfde waar blacklodge meekomt, het is en blijft een kwestie van interpretatie. In het geval van de Dogon kun je heel overtuigend bewijs leveren dat de kennis helemaal niet zo gedetailleerd is en daarnaast ook pas opgedaan nadat wij als "het westen" het ontdekt hadden, waar ook nog eens hard te maken is dat de Dogon contacten hadden met "het westen" aangaande sirius en astronomie.
Hetzelfde kun je stellen over de Soemeriërs, is het wel zo dat ze wisten wat geclaimd wordt dat ze wisten? Vullen wij niet gaten in en interpreteren we opvattingen niet op met onze kennis om zo een verkeerd beeld te schetsen van hun kennis?
En één van de beweringen waarom, Kijk hoeveel er van ze zijn, chinezen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:17 schreef BlackLodge het volgende:
Ook nog een leuk en mysterieus volk wat beweerd buitenaards te zijn geweest zijn de Dropa's.
Dat is 1 van de vele onder gelopen steden toen de laatste ijstijd ophield. Kijk de serie eens voor je hier post.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:26 schreef BlackLodge het volgende:
Als het goed is zou Atlantis ongeveer ter hoogte van Marokko gelegen moeten hebben. En als je op Google Maps naar deze coördinaten (31.625321,-24.543457) gaat, wat een stukje links van Marokko ligt, is wel een raar vierkant te zien in de zee. Ik heb geen idee wat het is, want ik vind dat soort dingen altijd maar erg twijfelachtig. Maar ik vond het wel apart.
En volgens Plato zou Atlantis ongeveer 9500 jaar voor Christus zijn vergaan. Wat dus overeenkomt met het einde van de laatste ijstijd, die 11.500 jaar geleden was. Dus zo gek is het nog niet lijkt me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
Dat is 1 van de vele onder gelopen steden toen de laatste ijstijd ophield.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |