LOLquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet BJ's naam ook
en die van r kinderen ook
Mooie meisjesnaam Fluugsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kom dan ook uit TilburgEn de Blondina uit Zeeuws Vlaanderen / Belgie
@Poppedein, Nees komt hier wel lekker binnen eigenlijk... Die moet ik even 300 keer hardop zeggen denk ik...
Qua meisje waren we er voor de conceptie al uit, ik vind heel veel namen leuk, maar M.arthe M.arie gaat het worden als ik een meisjesprutske in m'n buik heb...
Die post van jou zie ik nu pasquote:
Of Ture!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef Lishe het volgende:
KD, je vind de naam toch prachtig en heel cool? Ik vind m perfect.
En Poppedein, waar was jij toen ik zwanger was? Ik vind de jongensnamenlijst geweldig. Terwijl ik er nul kon bedenken.(ja uiteindelijk bij elks 1, Finn en Keje, don't ask.) Nu zou ik gewoon voor Kees gaan denk ik.
Dit was eerst onze jongensnaam, maar het voelde toch niet goed. Maar hij blijftquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef wickie het volgende:
Fluugs. Jonas![]()
(was hier kanshebber voor een jongetje, maar inmiddels al 6 echo's gehad waar me is verteld dat het een meisje is)
En dit was onze meisjesnaamquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef wickie het volgende:
Jonna
Het blijft een mooie naam maar gewoon niet voor ons. We hadden deze al voor dat de baby was verwekt.
O, maar dan komt het denk ik van Iskander, dat is wel een Arabische naam. Variant van Alexander staat in mijn namenboekje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:36 schreef Jeetjejom het volgende:
Kd ik vind dat jullie een leuke naam hebben gekozen! Stoer, maar geen kleine jongensnaam!
Collega is bevallen van een zoon S kander. Ik ben er helemaal verliefd op!!!!! Zou zo een naam van de mijnessen kunnen zijn!
Had hem trouwens niet zien aankomen, ze zijn beide van Tunesische afkomst dus had ook een Arabische naam verwacht en deze klinkt zo Scandinavisch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |