Ik vind Djurre leukquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In de Wij Jonge Ouders trouwens een Djurre
Ik weet niet, vertel hem eens dan zal ik het je zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
van de mensen die mijn jongensnaam weten, vinden jullie m mooi of past t wel bij ons?
ik vind t nog steeds lastig om bij ons te denken en toch noem ik m al 10 weken zo
Mijn lief had dat ook, die moest en zou vernoemen naar iemand binnen zijn familie (of de mijne maar dan had je het met Maria en Elisabeth voor 95% wel gehadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Gijs, Guus en Toon zijn idd ook erg leuk, maar wederom problemen met de vernoeming en dat is echt een voorwaarde voor martijn...
hahah nee hoor, Loek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef Poppedein het volgende:
KD!! Ik dacht dat je m echt aan nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeemand ging vertellen dit keer! Nu voel ik me ernstig achtergesteld
Poppejans PM-de vast Linus! Die dacht ik!
Onze Willem had als broertje een Gijs gekregen. Teun stond ook in de top 3. Nu zou ik voor Kees kiezen denk ik. Wat vind je van Frank? Als vernoeming van Franciscus?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:56 schreef flugeltje het volgende:
Gijs, Guus en Toon zijn idd ook erg leuk, maar wederom problemen met de vernoeming en dat is echt een voorwaarde voor martijn...
En Fienie?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn vader heette WilAltijd al een stoere en heerlijke naam gevonden. Ik hou enorm van de holandse boerenfluitjesnamen. Ik baal er dus eigenlijk alleen maar van dat ouderwets zo hip is geworden, daarom hebben we Fien ook laten vallen, die staat binnen een jaar of 5 wel in de top10 gok ik zo...
Ik vind Dirk ook een toffe naam, maar we doen ook aan vernoemen en ik kan geen Dirk vinden in de familie... Zelfde met Teun, voor een meisje vind ik Teuntje ook leuk...
Had je echt al spul met naam in huis of dat niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef Poppedein het volgende:
Ah joh, jullie kunnen m allemaal nog 3 dagen voor je uitgerekende datum wijzigen en al je naampakjes en naamslingers doelloos op zolder leggen..no sweat man!
Het vernoemen is begonnen omdat ik Willem gewoon een hele mooie naam, met een extra betekenis vond. Martijn wil echter perse dat alle namen die we gebruiken binnen de familie herleidbaar zijn, de lijst staat ergens eerder in dit topicquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik voel me vereerdLOL, 1 van de 5
![]()
ennuh ik geloof dat ik onze naam ook het al teveel mensen heb gemeld haha
@flugeltje; dat van die vernoeming had ik ff gemist... wat moet er precies gebeuren met dat vernoemen..
Ja man! Ik was van plan om 2 weken voor de naamswijziging als te bevallen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Had je echt al spul met naam in huis of dat niet?
Nilsen scoorde heel hoog op onze meidennamenlijst!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef Twinkly het volgende:
Elin en NielsAlleen had Elin dan Elsin moeten heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |