1 reactie op mn initialen en ik sla je in elkaar tot je t lekker vindt??quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef miss_sly het volgende:
Senna heeft initialen S.M.
Ach, wordt pas spannend als ze ouder is en daar leert ze dan wel een passende reactie op geven
Ik vind Elin juist klassiek ook, het komt nu wat hipper over ivm modenaam, ik ken de naam van Helena, Elena.. erg klassiek dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:22 schreef mignonne het volgende:
De namen van mijn meisjes passen totaal niet bij elkaar, als je het sec bekijkt.
Klassiek versus semi-hip (ik gok dat het wel in de top10/20 komt binnen nu en 3 jaar, van oudste verwacht ik dat niet.) Frans versus Scandinavisch, en het 'gevoel' van de namen is anders. Oudste haar naam wordt meer als lievig en romantisch gezien (wat niet helemaal overeenkomstig de stuiterballende werkelijkheid is) en jongste haar naam wordt eerder als wat stoerder gezien.
Maar voor ons was naam 1 destijds DE naam en dus gaven we die. Bij jongste was die naam gewoon DE naam, en dus gaven we die.
Over de combinatie van de twee heb ik me niet echt druk gemaakt, hoewel ik wel het kwik-kwek-kwak gehalte wilde vermijden. Elodie en Valerie vielen om die reden afmaar oh wat lief ik Elodie <3
Hahaha, bijvoorbeeld. Ik hoop zomaar dat de dame tegen die tijd in ieder geval neit met haar mond vol tanden staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
1 reactie op mn initialen en ik sla je in elkaar tot je t lekker vindt??
o dan EMR & LLquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:23 schreef mignonne het volgende:
de initialen van de achternaam heb ik nooit meegerekend eigenlijk.
Je zegt en schrijft toch altijd AB de Groot ofzoiets en zelden ABdG?
Oudste heeft AJM en jongste EME
en allebei met een H dan eventueel nog erachter
Vaak worden als afkorting ook de initialen gebruikt, bij bedrijven bijvoorbeeld, en dan met de eerste letter voornaam en eerste letter achternaam. Bovendien heeft Senna maar één naam, dus dan is het al erg kort met haar initiaalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:23 schreef mignonne het volgende:
de initialen van de achternaam heb ik nooit meegerekend eigenlijk.
Je zegt en schrijft toch altijd AB de Groot ofzoiets en zelden ABdG?
Oudste heeft AJM en jongste EME
en allebei met een H dan eventueel nog erachter
en jij moet gewoon Olivier & Jonathan <3quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een jongensnaam zou hier ook echt een compromis zonder eureka gevoel worden, dat weet ik zeker.
De meisjesnaam daarentegen staat al vast en wordt maar één keer per jaar gegeven tot nu toe. Ik mot echt nog een meisje fabrieken voor deze naam![]()
KD, LL dus. Ik ben zeer benieuwd. Nog 10-12 weken toch?
quote:
U riep mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |