quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef Baszh het volgende:
België en Nederland hebben samen de grootste en modernstevloot ter wereld.
De ranglijst van grootsteter wereld wordt aangevoerd door het Nederlandse bedrijf Boskalis Westminster NV. De Belgische
Jan de Nul komt op de derde plaats.
of
In principe goed natuurlijkquote:
Is dus niet veranderd sinds gisteren, toen deze vraag ook voorbij kwam?quote:
Inderdaad, de kutewokquote:
quote:
Het ligt er ook aan hoe 'grootste' gedefineerd is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik er toch heel grote gezien, ook bij Palm Springs
[ afbeelding ]
Ik geloof je, maar op weg naar Engeland met de ferry heb ik nog niet van dit soort grote concentraties aan windmolens gezien. Dat zijn realtief kleine clusters...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe 'grootste' gedefineerd is.
Als het gaat om opgewekt vermogen ligt het park waarschijnlijk in zee, aangezien een turbine daar een grotere energie-opbrengst heeft.
ligt idd in zeequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe 'grootste' gedefineerd is.
Als het gaat om opgewekt vermogen ligt het park waarschijnlijk in zee, aangezien een turbine daar een grotere energie-opbrengst heeft.
de ferrys naar engeland komen er ook niet langsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar op weg naar Engeland met de ferry heb ik nog niet van dit soort grote concentraties aan windmolens gezien. Dat zijn realtief kleine clusters...
Dat moet een plan van Hitler zijn geweest, zodat bij een volgende invasie het kanaal dan definitief als locatie afvalt...quote:
Elfstedentocht 1986 WA van Buurenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Aan welk groot Nederlands sportevenement heeft Prins Willem-Alexander meegedaan, wanneer deed hij dat, en onder welke naam?
juist wel een toplocatie, je loopt gewoon van molen naar molenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet een plan van Hitler zijn geweest, zodat bij een volgende invasie het kanaal dan definitief als locatie afvalt...
Chop chop dan wel onderweg...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
juist wel een toplocatie, je loopt gewoon van molen naar molen
WA van Buren om precies te zijn, maja, de achternaam is close enough.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
elfstedentocht, alex van buuren, 1986
niet te hoog springenquote:
Damn, het was 100% zeker WA van Buuren, niet Willem van Buuren...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
WA van Buren om precies te zijn, maja, de achternaam is close enough.
Stand deeltje 2338:
1 DragonFodder
2 Yankee
1 Baszh
1 Ireyon
1 gauloises010
1 Quyxz_
1 TradeMarkie
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:01 schreef gauloises010 het volgende:
[..]
[..]
Grootste windmolenpark ter wereld in gebruik genomen
Tja, er zal toch echt voor tweehonderdduizend huishoudens back-upvermogen moeten staan in geval van luwte.quote:De duizend turbines van het Thanet-park kunnen volgens het energiebedrijf Vattenfall per jaar meer dan tweehonderdduizend huishoudens van energie voorzien.
Dat zei ik zelf ook. Maar het gaat om de achternaam en in de OP staat dat ik soepel moet zijn...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, het was 100% zeker WA van Buuren, niet Willem van Buuren...
http://nos.nl/video/32449(...)tedentocht-1986.html
Dan nog steeds.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef Baszh het volgende:
Jaja, we wachten leuk op de ontwikkeling van een smartgrid
Het zal me jeuken, moreel ben ik winnaar van dit punt...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat zei ik zelf ook. Maar het gaat om de achternaam en in de OP staat dat ik soepel moet zijn...
Nopequote:
quote:
'pijpenknijper' zou wel een mooi woord zijnquote:
dus hoe heet dat apparaat danquote:
Een draadsnijmachine, maar goed genoegquote:
Wil ik net de vraag terugtrekken, omdat hij niet goed gesteld is, post jij nog net het antwoord dat ik zoek.quote:
he verdorie tochquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wil ik net de vraag terugtrekken, omdat hij niet goed gesteld is, post jij nog net het antwoord dat ik zoek.
reken ik goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, dat is iets rekenkundigs. Dat je in een relatief kleine groep (<<365) altijd twee mensen hebt die een verjaardag delen?
Stand deeltje 2338:quote:De verjaardagenparadox is een paradox uit de kansrekening, die een resultaat toont dat tegen onze verwachting ingaat. Het gaat om de vraag hoe groot de kans is dat in een groep willekeurig gekozen mensen er (minstens) twee dezelfde verjaardag hebben. Het blijkt dat, onder enkele lichte veronderstellingen, deze kans al meer dan 50% is voor een groep van maar 23 mensen. Bij 57 mensen is de kans zelfs meer dan 99%.
Jónge!quote:
Ja maar daar woon ik dan ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:44 schreef DragonFodder het volgende:
Weer triest gesteld. Laatst werden er 5 gevraagd van dat overgewaardeerde kutdorp Amsterdam, toen kwamen we er ook uit.
Breda heet niet baronie. Rest kloptquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef gauloises010 het volgende:
baronie - breda
jeroen bosch - den bosch
elizabeth - tilburg
maxima - eindhoven
fransiscus - roosendaal
Dat dan weer wel.quote:
Nope, beide locaties samen heten mmc, niet alleen veldhoven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef Quyxz_ het volgende:
MMC Veldhoven vind ik ook gewoon ene los ziekenhuis
Stand deeltje 2338:quote:
nopequote:
jepquote:
ouiquote:
dat dacht ik ook maar volgens mij vergis ik me?quote:
Stand deeltje 2338:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Het punt waar de omstandigheden zo zijn dat een stof in vaste, vloeibare en gasvorm kan bestaan.
mijn usericon?quote:
Die wist ik al, ik bedoelde de Henryquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:38 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
mijn usericon?
Dat is mijn Magnum Opus, 'Man met blauwe ballon', een voorbeeld van laat-20e eeuwse figuratieve kunstHet model is fictief
Jup. Was een mooie aflevering.quote:
dat is Stanley Menzo, oud keeper van Ajax. En tegenwoordig ergens trainer.quote:
is wel een goeie quizvraag waarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
dat is Stanley Menzo, oud keeper van Ajax. En tegenwoordig ergens trainer.
Die jaquote:
quote:
Maar natuurlijkquote:
Uhu!quote:
Hier eentje uit de (geniale) anime Gintamaquote:
Nja, is voldoende. Vertaling is Ponyo on the cliff by the sea. Maar Ponyo is wel okquote:
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:18 schreef Baszh het volgende:
Miyazaki films zijn natuurlijke algemene kennis
Ja ik was te snelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef Baszh het volgende:
Die is van een andere regisseur, maar wel weer erg goed vermaak
yepquote:
Stand deeltje 2338:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die is geen minister geweest hè.
Ik zeg Verdonk.
oh ja! x2quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die is geen minister geweest hè.
Ik zeg Verdonk.
Close enough. Lech Kaczyńskiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Jaquote:
Ik zeg Mexicoquote:
Ik zeg, het is half 4, alleen gekken zijn nog onlinequote:
Of je bent net klaar met werkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg, het is half 4, alleen gekken zijn nog online
prutserquote:
checkquote:
Jep. Vergelijkt de PVV met de NSB. Altijd constructiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:51 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ooit correspondent in Brussel voor het NOS-journaal?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Neequote:
Neen, iemand "hoger" in functie.quote:
Neen, familie van zijn baas.quote:
Die hebben we niet eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|