SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe slik je het? Want als je bijvoorbeeld voor het slapen gaan inneemt, kan je beter je tijden wijzigen. Of drink je ook als je slaapt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef nobody40 het volgende:
Misschien heb idd wel meer nodig, ik zit nu pas op 30 mg per dag.
Ik moet het gewoon afwachten.
Duidelijk verhaal saine!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:06 schreef saine het volgende:
Bonno ik slik de melatonine al een paar jaar. heb het af en toe meegemaakt dat ik ze niet had en dan slaap ik slecht in en veel korter, dus voor mij werkt het zelfs na jaren nog steeds. Ik had het al ivm met de overgang, en zou niet meer zonder willen.
Dat is voor mij niet in te passen, ik ga toch nog even verder kijken voor die ene want suffig worden is ook al prima en met een max. werkingsduur van 6 past dat wel in het schema. Dubbelop wordt me gewoon te heftig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:38 schreef Bonno het volgende:
Die Nozinan en Promethazine dien je samen te slikken. Het is een antypsychoticum/pijnstiller en iets tegen allergieen. Bij tegelijk gebruik dan word je dus slaperig. Maar het is wel iets anders dan een oxazepam ofzo, je bent echt twaalf uur in een diepe slaap. Wekkers hebben dan geen nut. En zorg ervoor dat je niet hoeft te werken of auto rijden. Tenminste, je moet wel echt twee uur wakker worden de volgende dag.
Ongelukjes hebben meestal niet zoveel zichtbare gevolgen, blauwe plekken krijg ik bijna nooit of het moet zo erg zijn dat het meteen paars/blauw uitslaat. Die veertjes komt me erg bekend voor, weet nog steeds niet waardoor het komt (hoge bloeddruk, ooglaseren of dit) maar het is wel veel erger geworden sinds ik met Baclofen ben begonnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:19 schreef TramaDolletje het volgende:
Die ongelukjes zijn me ook niet onbekend. Leveren soms indrukwekkende blauwe plekken op. Ook zie ik vaak 'zwarte veertjes' voor mijn ogen neerdwarrelen. Maar eigenlijk weet ik niet meer wat waar door komt..
Hoe zou het met Baklap zijn? Wij noemen Baclofen wel eens Baklapven
Nou vooruit, kan deze?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:04 schreef Bonno het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal geen plaatje bij je naam? Dat zou de boel echt opfleuren!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:29 schreef 2772011 het volgende:
[..]
Nou vooruit, kan deze?![]()
Ja dit is mijn soort humor...![]()
Als je een leuke gevonden hebt geef je de link maar even hier, dan maak ik 'm passend voor je!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:51 schreef saine het volgende:
He Bonno waar vind ik zo een avatar of eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemicon, want de plaatjes die ik uitzoek zijn te groot
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:06 schreef nobody40 het volgende:
![]()
Ik heb mijn plaatje al gevonden! Thnx Bonno
![]()
Als je het op de juiste manier slikt krijg je echt een fantastisch relaxed gevoel en kan alles om je heen je niet zoveel meer schelen. Voor mij echt een wereld van verschil!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:34 schreef nobody40 het volgende:
Wat goed Bonna en Bonno, ik hoop dat ik ook die ervaring zal meemaken, want ik kan me ook snel irriteren aan dingen of mensen![]()
En Bonno, ik denk dat het met die Billy's ook wel goed komt
Hoi Leatherneck, welkom hier!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:58 schreef Leatherneck het volgende:
Tvp, hier nog een alcoholist.
Lange periodes zonder, minderen, afijn je kent het wel. Ik ben veel bezig met alcoholisme en zit op verschillende alcohol gerelateerde fora, maar toch heb ik de echte wil nog niet gevonden om te stoppen. Zal me eens meer verdiepen in baclofen, ik lees veel positieve berichten daarover.
Pfoe, klinkt als een prestatie in mijn oren!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Bonno het volgende:
Leatherneck: als je Baclofen gebruikt krijg je een hele andere kijk op alcohol. Ik ben zelfs zo ver dat ik sociaal kan drinken en me inhouden.
Nee, ik kan gewoon echt vier blikjes bier kopen, ze een paar uur in de koelkast laten liggen en dan in een paar uur opdrinken. En dan smaken ze ook nog echt lekker. Als ze op zijn heb ik daar vrede mee. Ik drink ook niet meer iedere dag.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Pfoe, klinkt als een prestatie in mijn oren!![]()
Is die kijk zo veranderd dat je jezelf niet "pest" met die enkele drankjes? Enigszins retorische vraag, maar ben wel benieuwd hoe je dat beleeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |