Het is een reeks. Gewoon op de TT klikken dus.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:10 schreef Bonno het volgende:
Misschien is het handig even in de openingspost te zetten waar dit topic over gaat en de link naar deel twee erbij te zetten. Er staat nu "link naar het vorige deel" maar dat klopt dus niet.
Wat is in gewoon Nederlands TT???? En waar zit die knopquote:Het is een reeks. Gewoon op de TT klikken dus
TT is Topic Titel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:42 schreef Donia het volgende:
Wat is in gewoon Nederlands TT???? En waar zit die knop
Ik heb permanent last van mijn spieren. Dus dat trekkende gevoel en onrustige benen. Ik merk ook dat ik snel last heb van mijn rug en benen bij zwaar werk. En dat reken ik de baclofen aan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef Maxum het volgende:
@ Bonno
Ik ervaar het niet als spiertrekkingen, maar juist als spieren die niet meer trekken. Het is een ontspannen gevoel. Die krampen, en onrustige benen had ik een paar dagen terug wel.Ultra irritant zijn die!! Heb jij dat permanent sinds je bent gestopt met alle verslavingen of gewoon af en toe?
Hopelijk het laatste!
Ik dacht vanmiddag om een uur of 3, laat ik eens een siesta houden. Werd pas om 9 uur vanavond wakker!? Wel heerlijk geslapen en leuk gedroomd. Hoop niet dat ik nu de rest van de nacht wakker lig.. Maar ik moet nog 2 Baclo's nemen voor mijn dagdosis. Zal ik die maar tegelijk nemen?
Nee, de link die er staat is niet naar het vorige deel, maar naar deel 1.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is een reeks. Gewoon op de TT klikken dus.
Ik zal en openingspost maken en de goede link erin zetten en vragen of dit in jouw post gezet kan worden. En als je een mod iets wil vertellen kan je bovenaan de pagina opquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:05 schreef Donia het volgende:
@Bonno, ik kan niets in mijn OP wijzigen. Dat edit-icoontje verschijnt niet meer.
Van mij mag je tekst toevoegen maar e.e.a. zal dan denk ik via een mod moeten. Ik vind het zo'n ingewikkeld forum, ik kan niet eens geen moddies vinden.
klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |