pvequote:
Maar ze vragen toch om een pve server?quote:
ow zo'n dingquote:Op zondag 31 juli 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze vragen toch om een pve server?
Ja, ik snap ook dat de meeste mensen daar niet willen zittenquote:
Je zit als het goed is er nu in.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand enig idee waarom ik niet uitgenodigd zou kunnen worden voor een guild?
Je zit al in een guild? Dat is het enige wat ik me kan bedenken. (per ongeluk 'accept' een keer aangeklikt?)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand enig idee waarom ik niet uitgenodigd zou kunnen worden voor een guild?
Yep op pve realms zitten niet zo veel goede guilds en op rp-servers al helemaal niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:19 schreef Blistering het volgende:
Teh fuck, de top 42 van europa zijn allemaal pvp servers?
Sick!
Nope, dat was niet 't probleem, maar opnieuw inloggen hielp!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zit al in een guild? Dat is het enige wat ik me kan bedenken. (per ongeluk 'accept' een keer aangeklikt?)
Wel vaag trouwens, als je op de naam zou moeten afgaan zouden de top pve guilds op pve servers moeten zitten.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep op pve realms zitten niet zo veel goede guilds en op rp-servers al helemaal niet.
Vaag hoor! Maar wel tof zo!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nope, dat was niet 't probleem, maar opnieuw inloggen hielp!
Heel veel goede pvp'ers doen ook aan pve. Beste warrior (pvp) in de wereld zat in mijn raidingguild (pve)quote:Op zondag 31 juli 2011 23:16 schreef Sjiznit het volgende:
Wel vaag trouwens, als je op de naam zou moeten afgaan zouden de top pve guilds op pve servers moeten zitten.
Geen idee hoe hij nu heet; hij is van server en naam veranderdquote:
OMG Swifty is b&!!! Blizz if u dont unban him i quit WoW!!1!quote:
Uhuh, ik snap het ook wel. Maar het is natuurlijk wel apart als je zo naar de naam kijkt dat pve server zuigen in pvequote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel veel goede pvp'ers doen ook aan pve. Beste warrior (pvp) in de wereld zat in mijn raidingguild (pve)
Volgens de guild invite wel. Dus het was heel vaag, gelukkig dat de relog helpte.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zit al in een guild? Dat is het enige wat ik me kan bedenken. (per ongeluk 'accept' een keer aangeklikt?)
wie is swifty ?quote:
'quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel veel goede pvp'ers doen ook aan pve. Beste warrior (pvp) in de wereld zat in mijn raidingguild (pve)
Welke server speel jequote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben ook weer helemaal overnieuwbegonnen na een jaar pauze.![]()
Hij stond bovenaan in de pvp arena rankings, ja. Dat triggerde een narcistische kant in hem zoals alleen pvp'ers idioot kunnen doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Altron het volgende:
'
''beste warrior''
En dat was ie omdat hij/zei bovenaan stond in een pvp ranking ? 2on2 ? 3on3 ?
Omdat hij meer tijd in pvp steekt als andere ?
Knap hoe dit altijd bepaald wordt...
Als je op ''who is the best warrior in wow'' zoekt , krijg je al 20 verschillende namen
En als er iets simpel is dan is het wel BH, daar heb je geen 358 gear voor nodigquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:20 schreef Sjiznit het volgende:
Ongelooflijk, iemand wil ilvl 358 voor BH. Hoop dat die lui mensen checken voor pvp gear
Wat is jouw dps. Ik speel ook dps, maar heb echt moeite om boven de 8500 uit te komen en te blijven. Terwijl ik af en toe heb mogen zien dat 12k geen probleem zou moeten zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik doe altijd retri dps in heroics met mijn pvp gear. Haal wel hogere dps dan die andere kerels :3
De keren dat ik als retri een HC doe, haal ik makkelijk de 15K, mijn mijn retri gear is iets van 354 ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is jouw dps. Ik speel ook dps, maar heb echt moeite om boven de 8500 uit te komen en te blijven. Terwijl ik af en toe heb mogen zien dat 12k geen probleem zou moeten zijn.
Dit is mijn character http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advancedquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:56 schreef lifeblind het volgende:
[..]
De keren dat ik als retri een HC doe, haal ik makkelijk de 15K, mijn mijn retri gear is iets van 354 ofzo.
Lol.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij stond bovenaan in de pvp arena rankings, ja. Dat triggerde een narcistische kant in hem zoals alleen pvp'ers idioot kunnen doen
- ICC general chat onderschreeuwen dat iedereen een n00b is en hij de allerbeste warrior in de wereldquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef Altron het volgende:
Lol.![]()
Ja zo gaat dat bij de meeste mensen die denken dat ze goed ( lees goeie gear hebben ) zijn helaas...
- Niet meer reageren op whispers.
- Sowieso niet meer praten in chat met vreemde.
- Hele dagen voor de AH gaan staan zodat iedereen ze kan inspecten![]()
- etc...
brotip #1: doe gewoon heroics, er dropt gear die upgrades voor je zijn (ik zie veel 333 gear, hc's droppen 346 gear), waardoor je dps ook hoger zal worden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit is mijn character http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced
Ik doe nog geen heroics op deze gear puur omdat ik mijn dps te laag vind. Ik wil eerst minimaal de 10k halen. Anders voel ik me zo'n loser bij de rest waar ik heroics mee wil doen, die halen allemaal 10k+. Ik heb wel enkele gedaan maar eindig standaard onderaan, zelfs onder de tank en dat is heel frustrerend. Ik haal er dan iig geen lol uit.
alle tips worden zeer gewaardeerd, ik ben een Noob.
Daarom doe ik ze ook niet. Ik doe gewone dungeons tot ik precies door heb hoe ik normaal de 10k kan halen en volhouden. Ik heb al wel gemerkt dat mijn haste rating ondanks wat ik overal lees wel degelijk invloed heeft op mijn dps. Ik had eerst een tweede strenght trinket, die heb ik verwisseld voor een haste trinket en ik ben direct van 7k gemiddeld naar 8,5k gemiddeld gegaa, terwijl mijn overall strenght dus gedaald is. En dan doe ik verder niet veel andersquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat 'zelfs onder de tank' moet je je weinig van aantrekken. Mijn vriend staat regelmatig bovenaan met dps in heroics, maar die tankt dan ook in dps-gear. Onder de 10k zou ik me wel zorgen over maken, dat is eigenlijk wel het minste wat je 'zou moeten' kunnen. En ook daar ben je dan niet uniek in; ken wel runs in heroics waar geen enkele dps'er boven de 10k zatEén is wel ok, maar 3 is erg frustrerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |