Heel veel goede pvp'ers doen ook aan pve. Beste warrior (pvp) in de wereld zat in mijn raidingguild (pve)quote:Op zondag 31 juli 2011 23:16 schreef Sjiznit het volgende:
Wel vaag trouwens, als je op de naam zou moeten afgaan zouden de top pve guilds op pve servers moeten zitten.
Geen idee hoe hij nu heet; hij is van server en naam veranderdquote:
OMG Swifty is b&!!! Blizz if u dont unban him i quit WoW!!1!quote:
Uhuh, ik snap het ook wel. Maar het is natuurlijk wel apart als je zo naar de naam kijkt dat pve server zuigen in pvequote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel veel goede pvp'ers doen ook aan pve. Beste warrior (pvp) in de wereld zat in mijn raidingguild (pve)
Volgens de guild invite wel. Dus het was heel vaag, gelukkig dat de relog helpte.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zit al in een guild? Dat is het enige wat ik me kan bedenken. (per ongeluk 'accept' een keer aangeklikt?)
wie is swifty ?quote:
'quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel veel goede pvp'ers doen ook aan pve. Beste warrior (pvp) in de wereld zat in mijn raidingguild (pve)
Welke server speel jequote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben ook weer helemaal overnieuwbegonnen na een jaar pauze.![]()
Hij stond bovenaan in de pvp arena rankings, ja. Dat triggerde een narcistische kant in hem zoals alleen pvp'ers idioot kunnen doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Altron het volgende:
'
''beste warrior''
En dat was ie omdat hij/zei bovenaan stond in een pvp ranking ? 2on2 ? 3on3 ?
Omdat hij meer tijd in pvp steekt als andere ?
Knap hoe dit altijd bepaald wordt...
Als je op ''who is the best warrior in wow'' zoekt , krijg je al 20 verschillende namen
En als er iets simpel is dan is het wel BH, daar heb je geen 358 gear voor nodigquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:20 schreef Sjiznit het volgende:
Ongelooflijk, iemand wil ilvl 358 voor BH. Hoop dat die lui mensen checken voor pvp gear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |