abonnement Unibet Coolblue
pi_100190287
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik doe altijd retri dps in heroics met mijn pvp gear. Haal wel hogere dps dan die andere kerels :3
Wat is jouw dps. Ik speel ook dps, maar heb echt moeite om boven de 8500 uit te komen en te blijven. Terwijl ik af en toe heb mogen zien dat 12k geen probleem zou moeten zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2011 @ 12:56:02 #252
159966 lifeblind
pi_100190427
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat is jouw dps. Ik speel ook dps, maar heb echt moeite om boven de 8500 uit te komen en te blijven. Terwijl ik af en toe heb mogen zien dat 12k geen probleem zou moeten zijn.
De keren dat ik als retri een HC doe, haal ik makkelijk de 15K, mijn mijn retri gear is iets van 354 ofzo.
pi_100190548
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:56 schreef lifeblind het volgende:

[..]

De keren dat ik als retri een HC doe, haal ik makkelijk de 15K, mijn mijn retri gear is iets van 354 ofzo.
Dit is mijn character http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced

Ik doe nog geen heroics op deze gear puur omdat ik mijn dps te laag vind. Ik wil eerst minimaal de 10k halen. Anders voel ik me zo'n loser bij de rest waar ik heroics mee wil doen, die halen allemaal 10k+. Ik heb wel enkele gedaan maar eindig standaard onderaan, zelfs onder de tank en dat is heel frustrerend. Ik haal er dan iig geen lol uit.

alle tips worden zeer gewaardeerd, ik ben een Noob. ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100190645
Nou, dat 'zelfs onder de tank' moet je je weinig van aantrekken. Mijn vriend staat regelmatig bovenaan met dps in heroics, maar die tankt dan ook in dps-gear. Onder de 10k zou ik me wel zorgen over maken, dat is eigenlijk wel het minste wat je 'zou moeten' kunnen. En ook daar ben je dan niet uniek in; ken wel runs in heroics waar geen enkele dps'er boven de 10k zat -O- Eén is wel ok, maar 3 is erg frustrerend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100190654
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij stond bovenaan in de pvp arena rankings, ja. Dat triggerde een narcistische kant in hem zoals alleen pvp'ers idioot kunnen doen :')
Lol. :)
Ja zo gaat dat bij de meeste mensen die denken dat ze goed ( lees goeie gear hebben ) zijn helaas...

- Niet meer reageren op whispers.
- Sowieso niet meer praten in chat met vreemde.
- Hele dagen voor de AH gaan staan zodat iedereen ze kan inspecten ;(
- etc...
- Djehoetie / Jehuty -
pi_100190685
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef Altron het volgende:

Lol. :)
Ja zo gaat dat bij de meeste mensen die denken dat ze goed ( lees goeie gear hebben ) zijn helaas...

- Niet meer reageren op whispers.
- Sowieso niet meer praten in chat met vreemde.
- Hele dagen voor de AH gaan staan zodat iedereen ze kan inspecten ;(
- etc...
- ICC general chat onderschreeuwen dat iedereen een n00b is en hij de allerbeste warrior in de wereld :')
- trollen op tradechannel

etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2011 @ 13:05:33 #257
159966 lifeblind
pi_100190735
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dit is mijn character http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced

Ik doe nog geen heroics op deze gear puur omdat ik mijn dps te laag vind. Ik wil eerst minimaal de 10k halen. Anders voel ik me zo'n loser bij de rest waar ik heroics mee wil doen, die halen allemaal 10k+. Ik heb wel enkele gedaan maar eindig standaard onderaan, zelfs onder de tank en dat is heel frustrerend. Ik haal er dan iig geen lol uit.

alle tips worden zeer gewaardeerd, ik ben een Noob. ;)
brotip #1: doe gewoon heroics, er dropt gear die upgrades voor je zijn (ik zie veel 333 gear, hc's droppen 346 gear), waardoor je dps ook hoger zal worden.

Ik kan je alleen mijn gear niet laten zien omdat ik uitgelogd ben in mijn tanking gear.

Ik zie ook dat je hitrating redelijk laag is, die moet je eerst zien te cappen (8%), dan raak je meer (of naja, je mist niet meer :P ), en dan zul je ook meer damage doen. Reforge wat gear zodat je er meer hit op krijgt.
pi_100190756
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat 'zelfs onder de tank' moet je je weinig van aantrekken. Mijn vriend staat regelmatig bovenaan met dps in heroics, maar die tankt dan ook in dps-gear. Onder de 10k zou ik me wel zorgen over maken, dat is eigenlijk wel het minste wat je 'zou moeten' kunnen. En ook daar ben je dan niet uniek in; ken wel runs in heroics waar geen enkele dps'er boven de 10k zat -O- Eén is wel ok, maar 3 is erg frustrerend.
Daarom doe ik ze ook niet. Ik doe gewone dungeons tot ik precies door heb hoe ik normaal de 10k kan halen en volhouden. Ik heb al wel gemerkt dat mijn haste rating ondanks wat ik overal lees wel degelijk invloed heeft op mijn dps. Ik had eerst een tweede strenght trinket, die heb ik verwisseld voor een haste trinket en ik ben direct van 7k gemiddeld naar 8,5k gemiddeld gegaa, terwijl mijn overall strenght dus gedaald is. En dan doe ik verder niet veel anders :).
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100190759
Voglens mij ben je inderdaad de beste als je bovenaan staat ja. Dat is een beetje het idee
pi_100190843
Gebruik de add-on clcret, ofzo. Even opzoeken
pi_100190895
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:08 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gebruik de add-on clcret, ofzo. Even opzoeken
Wat doet die exact?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100191020
Net tijdens mijn Fireland dailys in Molten Front ff uurtje alliance gepwnd tijdens hun dailys :P
Geweldig was het.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100191144
Nou geweldig man. Bak een taart en vier het.

Hier heeeel langzaam richting de 11000 punten aan het gaan, maar is opzich wel goed te halen als ik m'n best doe.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:17:56 #264
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_100191150
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat doet die exact?
Die laat zien welke spel je op dat moment het beste kan gebruiken.

Dus zo kan je minder je rotatie verneuken en die addon doet de beste spel voor dat moemtn als eerste. Klinkt heel moeilijk maar is het niet. Je moet hem ff downloaden en dan zie je vanzelf wel
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100191175
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat doet die exact?
Geeft aan welke ability je het beste dan kan gebruiken. Als je bijvoorbeeld avenging wrath gebruikt dan propt hij er ook hammer of wrath tussen
pi_100191199
Meh, zulke addons maken een rotatie die al easy is nog easier...
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:21:24 #267
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_100191272
quote:
9s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:19 schreef Blistering het volgende:
Meh, zulke addons maken een rotatie die al easy is nog easier...
Voor sommige mensen is een simpele rotatie al moeilijk genoeg ;)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100191302
quote:
12s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is een simpele rotatie al moeilijk genoeg ;)
Ik vind mijn retri rotatie stukken moeilijker als die op mijn priest of mage, die zijn echter nog geen 85
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100191311
quote:
12s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is een simpele rotatie al moeilijk genoeg ;)
Inq > CS > HoW > Exo > TV > J > HW > Cons
Inq > CS > TV > HoW > Exo > J > HW > Cons

Van EJ geplukt, lijkt me prima te volgen toch? Gewoon prioriteit aanhouden.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100191428
quote:
9s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:19 schreef Blistering het volgende:
Meh, zulke addons maken een rotatie die al easy is nog easier...
En je leert er nooit echt goed van spelen; je leert wanneer je het knopje moet indrukken wat de addon aangeeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100191435
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:22 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik vind mijn retri rotatie stukken moeilijker als die op mijn priest of mage, die zijn echter nog geen 85
Mage is heel erg moeilijk op 85 voral arcane
Every war is different, every war is the same.
pi_100191480
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En je leert er nooit echt goed van spelen; je leert wanneer je het knopje moet indrukken wat de addon aangeeft.
Dan doe je het fout ja, je moet het gebruiken als geheugensteuntje.
pi_100191509
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:26 schreef dekkered het volgende:

[..]

Mage is heel erg moeilijk op 85 voral arcane
_O-

Ik lees de titel trouwens steeds als, iedereen zijn eigen ui(ui van groente) :+
pi_100191513
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Dan doe je het fout ja, je moet het gebruiken als geheugensteuntje.
Maar dan vraag ik me serieus af waarom je een game als WoW doet, als je al niet kunt onthouden wanneer je welke spell moet gebruiken. Want met alle respect, in PvE zijn het vaak niet niet bijster veel spells, helemaal als dps zullen het nooit meer als 3 basisspells zijn met af en toe een CD ertussendoor.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100191535
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

Inq > CS > HoW > Exo > TV > J > HW > Cons
Inq > CS > TV > HoW > Exo > J > HW > Cons

Van EJ geplukt, lijkt me prima te volgen toch? Gewoon prioriteit aanhouden.
ik probeer meestal het volgende aan te houden:
judgement
CS
AW
HoW
CS
J
HoW
CS
Zealatory
HoW
Inquisition
CS
TV
die twee herhaal ik dan zo vaak als mogelijk
Tussendoor gebruik ik HW elke keer als ik kan en er minimaal 3 mobs aanwezig zijn
En elke keer als het kan exorcism
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 1 augustus 2011 @ 13:29:46 #277
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100191541
*O* Achievements.....92/100 Alterac Valley victories..... *O* :')
pi_100191559
Wat heb je voor gear dan Boris? Heb je armory linkje?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100191565
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:28 schreef Blistering het volgende:
Maar dan vraag ik me serieus af waarom je een game als WoW doet, als je al niet kunt onthouden wanneer je welke spell moet gebruiken. Want met alle respect, in PvE zijn het vaak niet niet bijster veel spells, helemaal als dps zullen het nooit meer als 3 basisspells zijn met af en toe een CD ertussendoor.
Rotaties zijn gewoon een kwestie van herhalen herhalen herhalen en op de CD's letten.
Dan gaat het in je mechanisch geheugen zitten en hoef je amper meer na te denken en heb je alle tijd om op je omgeving te letten (iets waar menig dps'er in heroics behoorlijk in faalt).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100191578
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:29 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* Achievements.....92/100 Alterac Valley victories..... *O* :')
Bijna 100! Nog eventjes *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100191590
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:29 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* Achievements.....92/100 Alterac Valley victories..... *O* :')
Woot!
pi_100191597
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:30 schreef Blistering het volgende:
Wat heb je voor gear dan Boris? Heb je armory linkje?
nogmaals :)
Dit is mijn character http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced

Naar mijn mening helemaal geen slechte gear. Maar ik ben gewoon een slechte/ trage speler die het wel een heel leuk spel vind ;).
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100191704
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

nogmaals :)
Dit is mijn character http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced

Naar mijn mening helemaal geen slechte gear. Maar ik ben gewoon een slechte/ trage speler die het wel een heel leuk spel vind ;).
Gewoon lekker normal heroics doen. Krijg je zal justice points voor 359 gear en genoeg 346 drops. Mensen zeiken sowieso wel, maakt niet uit waar je bent. Niks van aantrekken en gewoon lekker doorspelen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_100191740
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

nogmaals :)
Dit is mijn character http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced

Naar mijn mening helemaal geen slechte gear. Maar ik ben gewoon een slechte/ trage speler die het wel een heel leuk spel vind ;).
wat ik net zal heb je alle items 333+, dit is opzich best netjes, ik zie vaker mensen die al tijdje 85 zijn en dan nog met lvl 83gear rond lopen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100191781
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:26 schreef dekkered het volgende:

[..]

Mage is heel erg moeilijk op 85 voral arcane
Haha ja , 2/3 buttons smashen lol :D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_100191815
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:34 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Gewoon lekker normal heroics doen. Krijg je zal justice points voor 359 gear en genoeg 346 drops. Mensen zeiken sowieso wel, maakt niet uit waar je bent. Niks van aantrekken en gewoon lekker doorspelen.
Ik maak me ook niet druk om wat anderen denken. Ik maak me meer druk om wat ik zelf doe. Ik wil graag eerst oefenen in normal dungeons tot ik dromend die 10k haal. Bij heroics moet ik ook op andere zaken kunnen letten. Ik heb de neiging om zo met mijn rotation bezig te zijn, dat ik zaken als adds en AoE dingen vergeet. In normal dungeons komt dat met mijn gear nog wel goed. In heroics heb ik gemerkt dat ik dan zo het looodje leg.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100191823
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

nogmaals :)
Dit is mijn character http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced

Naar mijn mening helemaal geen slechte gear. Maar ik ben gewoon een slechte/ trage speler die het wel een heel leuk spel vind ;).
Nah is prima, maar gewoon lekker HC'tjes blijven doen en zo rustig meer 359 gear regelen. En sowieso niets aantrekken van mongooltjes met een grote bek ingame, want die zijn er helaas teveel. Zolang jij fun hebt is het prima toch.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100191908
Hit hoeft trouwens geen 8% te zijn voor heroics. weet niet precies wat het is maar moet je ff Mouse-over op het hit getal. Level 87 is dacht ik het maximum wat je tegen komt. het een na laatste getal.
pi_100191909
Weet iemand wat een goede profession bonus is? (zoals jewelcrafting met OP gems, blacksmith met extra sockets ed.)
want ik zoek een adnere professions om te trainen. Geen zin meer in herbalism.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100192205
Maar ik ga deze week eens kijken hoe groot de invloed van haste op mijn char is. Ik heb gemerkt dat het vervangen van 1 trinket mijn dps al met 1,5 k verhoogd heeft terwijl de overall strenght erdoor omlaag is gegaan. Dit is dus in tegenspraak met wat ik overal lees
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100192323
R.I.P. tauren, zo deze ook maar wéér alliance maken en me bij Isabeau op Auchindoun voegen. Heb het nog lang volgehouden op Kor'gall, maar het is er zo ongelooflijk dood dat het niet tof meer is. Dus Isabeau, tot strax :7. Welke race zal ik 'ns nemen?


Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100192438
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:40 schreef Olment het volgende:
Weet iemand wat een goede profession bonus is? (zoals jewelcrafting met OP gems, blacksmith met extra sockets ed.)
want ik zoek een adnere professions om te trainen. Geen zin meer in herbalism.
wat voor class speel je?
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_100192532
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:53 schreef Blistering het volgende:
R.I.P. tauren, zo deze ook maar wéér alliance maken en me bij Isabeau op Auchindoun voegen. Heb het nog lang volgehouden op Kor'gall, maar het is er zo ongelooflijk dood dat het niet tof meer is. Dus Isabeau, tot strax :7. Welke race zal ik 'ns nemen?

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh, ik heb geen flauw idee welk race er goed is voor een DK :o Als je maar geen draenei man doet O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100192572
Eeek, nee nooit. Gaat waarschijnlijk Worgen worden.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100192658
Neem een dorf. Dorfs zijn geweldig. Als je tank bent hebben ze nog wel een redelijk cooldown met Stoneform.

Ik vind Worgens verschrikkelijk. Ze zien er tof uit, maar ze lopen alsof ze een paal in hun reet hebben.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_100193462
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ik heb geen flauw idee welk race er goed is voor een DK :o Als je maar geen draenei man doet O-)
mag female draenei deathknight wel ? :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  † In Memoriam † maandag 1 augustus 2011 @ 14:52:06 #297
159966 lifeblind
pi_100194294
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
Maar ik ga deze week eens kijken hoe groot de invloed van haste op mijn char is. Ik heb gemerkt dat het vervangen van 1 trinket mijn dps al met 1,5 k verhoogd heeft terwijl de overall strenght erdoor omlaag is gegaan. Dit is dus in tegenspraak met wat ik overal lees
http://elitistjerks.com/f(...)ste_and_the_Soft_Cap

Haste dus tot op zekere hoogte, maar niet te veel in ieder geval.
pi_100194308
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:30 schreef DJ_ het volgende:

[..]

mag female draenei deathknight wel ? :P
Daar is niets mis mee :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:09:12 #299
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100194792
Was is er mis met de draenei?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_100194822
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef Wolve000 het volgende:
Was is er mis met de draenei?
De male ziet er niet uit imho.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')