Outland is wel nice.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:56 schreef Wolve000 het volgende:
Wat is trouwens een beetje goede PvE server voor Alliance? Heb n ueen char waarmee ik vooral met Mo samen speel, maar misschien dat ik ooit nog eens wil solo'en, maar dan ga ik niet nog een horde-char doen...
Er is zoveel veranderd sinds ik dat gespeeld heb, dat daar ook nog genoeg nieuws te zien is volgens mij...
pvequote:
Maar ze vragen toch om een pve server?quote:
ow zo'n dingquote:Op zondag 31 juli 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze vragen toch om een pve server?
Ja, ik snap ook dat de meeste mensen daar niet willen zittenquote:
Je zit als het goed is er nu in.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand enig idee waarom ik niet uitgenodigd zou kunnen worden voor een guild?
Je zit al in een guild? Dat is het enige wat ik me kan bedenken. (per ongeluk 'accept' een keer aangeklikt?)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand enig idee waarom ik niet uitgenodigd zou kunnen worden voor een guild?
Yep op pve realms zitten niet zo veel goede guilds en op rp-servers al helemaal niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:19 schreef Blistering het volgende:
Teh fuck, de top 42 van europa zijn allemaal pvp servers?
Sick!
Nope, dat was niet 't probleem, maar opnieuw inloggen hielp!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zit al in een guild? Dat is het enige wat ik me kan bedenken. (per ongeluk 'accept' een keer aangeklikt?)
Wel vaag trouwens, als je op de naam zou moeten afgaan zouden de top pve guilds op pve servers moeten zitten.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep op pve realms zitten niet zo veel goede guilds en op rp-servers al helemaal niet.
Vaag hoor! Maar wel tof zo!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nope, dat was niet 't probleem, maar opnieuw inloggen hielp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |