Lijkt meer op bánh cuôn dan loempia's. Wel mooi gerold, die van mij eindigen altijd met gaten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:33 schreef linpunt het volgende:
Ik wilde rijstvel loempia's maken..
[ afbeelding ]
Banh cuon is warm en flubberiger met vlees en gedroogde uitjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Lijkt meer op bánh cuôn dan loempia's. Wel mooi gerold, die van mij eindigen altijd met gaten.
bedrijfskantinevoerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef Zonnetje1981 het volgende:
valt me op dat Rubje erg goed voor voor zichzelf zorgt!
Jum! Laatst ook gemaakt, al mn gasten waren zeer tevreden en het is heel leuk om te doen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:33 schreef linpunt het volgende:
Ik wilde rijstvel loempia's maken..
[ afbeelding ]
Dat recept heb ik hier ook in een kookboek staan, maar ik was het al helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:47 schreef Roze_Marijn het volgende:
Arancini oftewel gefrituurde risottoballetjes, eerste keer dat ik het gemaakt heb, zeker de moeite waard!
spuit elf denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat recept heb ik hier ook in een kookboek staan, maar ik was het al helemaal vergeten.
Toen ik het wou maken, had ik nog geen friteuse.
Binnenkort toch maar een keertje maken.
mijn grootste hobby is eten dus dat komt goed uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Roze_Marijn het volgende:
natuurlijk FutureFairytalewij doen niet liever dan koken hier
altijd welkom!
Banh cuon hoeft absoluut niet warm en flubberig te zijn hoor en gedroogde uitjes ben ik nog nooit tegen gekomen. Waar heb je dit vandaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Banh cuon is warm en flubberiger met vlees en gedroogde uitjes.
Ik heb er ook sushi bij gemaakt met surimisticks/bosuitjes/komkommer/wortel.
De warme met uitjes ben ik ook alleen maar in Vietnam tegengekomen. Die vond ik veel lekkerder!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:04 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Banh cuon hoeft absoluut niet warm en flubberig te zijn hoor en gedroogde uitjes ben ik nog nooit tegen gekomen. Waar heb je dit vandaan?
Aantrekkelijke omschrijving, minder smakelijke foto.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:56 schreef minilot het volgende:
In navolging van Robin's broodje eerder in dit topic..
[ afbeelding ]
Robuust ontbijt, of eerder lunch, want ik ben al vanaf vijf uur vanmorgen wakker & bezig..
Volkoren bĂ¢tard met sriracha-mayo, knapperig gebakken bacon, ovengeroosterde tomaten en krulsla.
vind het er wel lekker uitzien alleen ik hou niet zo van warme tomaat. liever gewoon frisquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:20 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Aantrekkelijke omschrijving, minder smakelijke foto.![]()
Lijkt me lekker!
Oeh dat ga ik dan eens proberen. Gewoon van die gebakken uitjes erin dan of echt gebakken uienringen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:49 schreef Nezhi het volgende:
[..]
De warme met uitjes ben ik ook alleen maar in Vietnam tegengekomen. Die vond ik veel lekkerder!
Als ik hier banh cuon haal dan zijn het idd die rijstvellen met sla, witte bami en wat groente/vlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |