Banh cuon hoeft absoluut niet warm en flubberig te zijn hoor en gedroogde uitjes ben ik nog nooit tegen gekomen. Waar heb je dit vandaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Banh cuon is warm en flubberiger met vlees en gedroogde uitjes.
Ik heb er ook sushi bij gemaakt met surimisticks/bosuitjes/komkommer/wortel.
De warme met uitjes ben ik ook alleen maar in Vietnam tegengekomen. Die vond ik veel lekkerder!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 04:04 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Banh cuon hoeft absoluut niet warm en flubberig te zijn hoor en gedroogde uitjes ben ik nog nooit tegen gekomen. Waar heb je dit vandaan?
Aantrekkelijke omschrijving, minder smakelijke foto.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:56 schreef minilot het volgende:
In navolging van Robin's broodje eerder in dit topic..
[ afbeelding ]
Robuust ontbijt, of eerder lunch, want ik ben al vanaf vijf uur vanmorgen wakker & bezig..
Volkoren bâtard met sriracha-mayo, knapperig gebakken bacon, ovengeroosterde tomaten en krulsla.
vind het er wel lekker uitzien alleen ik hou niet zo van warme tomaat. liever gewoon frisquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:20 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Aantrekkelijke omschrijving, minder smakelijke foto.![]()
Lijkt me lekker!
Oeh dat ga ik dan eens proberen. Gewoon van die gebakken uitjes erin dan of echt gebakken uienringen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:49 schreef Nezhi het volgende:
[..]
De warme met uitjes ben ik ook alleen maar in Vietnam tegengekomen. Die vond ik veel lekkerder!
Als ik hier banh cuon haal dan zijn het idd die rijstvellen met sla, witte bami en wat groente/vlees.
Misschien heb ik het gewoon verkeerd begrepen hoor, maar ik kreeg in Vietnam gewoon een schaaltje met een soort zoet-achtige kokos saus, met die kleine rolletjes erin met sla en vlees etc. En daarover heen zaten dan die gebakken uitjes. Het was warm en flubberig :pquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:51 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Oeh dat ga ik dan eens proberen. Gewoon van die gebakken uitjes erin dan of echt gebakken uienringen?
Knap als jij zeker weet dat dat bedrijfskantinevoer is als je daar normaliter plastic borden of borden met een logo of een dienblad voor hebt alcohol uit den boze is tijdens je werktijd overdag en ze dit soort maaltijden niet serveren...(tenzij je bij een hele grote multinational werkt met meerdere keukens)quote:FutureFairytale schreef op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 uur:[/b]
bedrijfskantinevoer
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef rubje het volgende:
[..]
Knap als jij zeker weet dat dat bedrijfskantinevoer is als je daar normaliter plastic borden of borden met een logo of een dienblad voor hebt alcohol uit den boze is tijdens je werktijd overdag en ze dit soort maaltijden niet serveren...(tenzij je bij een hele grote multinational werkt met meerdere keukens)[ afbeelding ] Zal mijn vrouw leuk vinden die elke keer de moeite neemt dit eten te bereiden gezien onze onregelmatige werktijden.[ afbeelding ]
FYI, ik zat gisteren buiten op ons terras te eten aan de' stenen'ronde tafel waar ik als het weer het even toelaat graag het avondeten nuttig.
Vanavond zat ik weer gewoon binnen te happen. terwijl de vrouw weg is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |