oooh ja, dat zijn loempia'squote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
Het leuke is dat je er zelf in kan stoppen wat je wil. Dus ik denk dat ze ga maken met rijst vermicelli, garnalen, koriander, sla, vlees.. En dan verschillende hoor, niet alles in 1 gepropt. Maar overal zit wel rijst vermicelli, wortel, sla en koriander in.
Oeh iedereen aan de loempia's vanavond dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:09 schreef kwiwi het volgende:
Mmm.. Een Filipijnse kennis is zelfgemaakte springrolls (miniloempia's??) komen brengen. Heb nu al zin in het avondeten
ik nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:14 schreef linpunt het volgende:
[..]
Oeh iedereen aan de loempia's vanavond dus
Ik ook niet, maar ik houd dan ook niet van loempia's.quote:
Lijkt meer op bánh cuôn dan loempia's. Wel mooi gerold, die van mij eindigen altijd met gaten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:33 schreef linpunt het volgende:
Ik wilde rijstvel loempia's maken..
[ afbeelding ]
Banh cuon is warm en flubberiger met vlees en gedroogde uitjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Lijkt meer op bánh cuôn dan loempia's. Wel mooi gerold, die van mij eindigen altijd met gaten.
bedrijfskantinevoerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef Zonnetje1981 het volgende:
valt me op dat Rubje erg goed voor voor zichzelf zorgt!
Jum! Laatst ook gemaakt, al mn gasten waren zeer tevreden en het is heel leuk om te doen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:33 schreef linpunt het volgende:
Ik wilde rijstvel loempia's maken..
[ afbeelding ]
Dat recept heb ik hier ook in een kookboek staan, maar ik was het al helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:47 schreef Roze_Marijn het volgende:
Arancini oftewel gefrituurde risottoballetjes, eerste keer dat ik het gemaakt heb, zeker de moeite waard!
spuit elf denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat recept heb ik hier ook in een kookboek staan, maar ik was het al helemaal vergeten.
Toen ik het wou maken, had ik nog geen friteuse.
Binnenkort toch maar een keertje maken.
mijn grootste hobby is eten dus dat komt goed uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Roze_Marijn het volgende:
natuurlijk FutureFairytalewij doen niet liever dan koken hier
altijd welkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |