Ik zei toch al dat rupje goed voor zichzelf zorgt (nou ja, zijn vrouw danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef rubje het volgende:
[..]
Knap als jij zeker weet dat dat bedrijfskantinevoer is als je daar normaliter plastic borden of borden met een logo of een dienblad voor hebt alcohol uit den boze is tijdens je werktijd overdag en ze dit soort maaltijden niet serveren...(tenzij je bij een hele grote multinational werkt met meerdere keukens)[ afbeelding ] Zal mijn vrouw leuk vinden die elke keer de moeite neemt dit eten te bereiden gezien onze onregelmatige werktijden.[ afbeelding ]
FYI, ik zat gisteren buiten op ons terras te eten aan de' stenen'ronde tafel waar ik als het weer het even toelaat graag het avondeten nuttig.
Vanavond zat ik weer gewoon binnen te happen. terwijl de vrouw weg is..
ah sorry ik dacht het vanwege iedere keer die bal aardappelpureequote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef rubje het volgende:
[..]
Knap als jij zeker weet dat dat bedrijfskantinevoer is als je daar normaliter plastic borden of borden met een logo of een dienblad voor hebt alcohol uit den boze is tijdens je werktijd overdag en ze dit soort maaltijden niet serveren...(tenzij je bij een hele grote multinational werkt met meerdere keukens)[ afbeelding ] Zal mijn vrouw leuk vinden die elke keer de moeite neemt dit eten te bereiden gezien onze onregelmatige werktijden.[ afbeelding ]
FYI, ik zat gisteren buiten op ons terras te eten aan de' stenen'ronde tafel waar ik als het weer het even toelaat graag het avondeten nuttig.
ok! nu heb ik trek in Cha Sieuwquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Ik heb cha sieuw van de lokale chinees/indo hier.
Ik kom eraanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Pasta met salami, mozarella en spinazie
Nu je het zegt! We zijn duidelijk niet allemaal Robinnetjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:20 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Aantrekkelijke omschrijving, minder smakelijke foto.![]()
O, ze waren ook niet warm. Ik had deze tomaten al twee dagen eerder zo'n beetje halfslachtig geroosterd en onder een plens olie in de koelkast bewaard. Maar fris is toch iets anders, inderdaad. Hou je wel van zongedroogde tomaatjes?quote:vind het er wel lekker uitzien alleen ik hou niet zo van warme tomaat. liever gewoon fris
ja die lust ik wel (lekker in stamppotten bv) maar vind gewone rauwe tomaten nog steeds lekkerder (maar dan niet in stamppot)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Nu je het zegt! We zijn duidelijk niet allemaal Robinnetjes.![]()
Hoe langer ik naar die foto kijk, hoe onaangenamer -ie wordt.Alsof een bruinpuistige Muppet een verschrompelde tong naar me uitsteekt..
[..]
O, ze waren ook niet warm. Ik had deze tomaten al twee dagen eerder zo'n beetje halfslachtig geroosterd en onder een plens olie in de koelkast bewaard. Maar fris is toch iets anders, inderdaad. Hou je wel van zongedroogde tomaatjes?
nou..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ah sorry ik dacht het vanwege iedere keer die bal aardappelpuree
Waarom zie ik bij jou zo vaak die plastic (bedrijfsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef rubje het volgende:
[..]
Oeh, heb je daar een recept van?quote:
Deze: http://www.jamieoliver.co(...)sage-prawn-jambalayaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, heb je daar een recept van?
Ik heb kant en klare Poffertjes. Niet echt super, maar staan lukt niet, dus dit is makkelijk.
kut om te eten maar geen kut voerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:15 schreef Iemand91 het volgende:
Ik probeer een tompouce op te eten, kut voer
Smoepie noemt mijn man ze.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:39 schreef minilot het volgende:
Zondagritueel: fruit dat over is in de blender voor een smoothie!![]()
(Ik heb een hekel aan het woord smoothie. Kunnen we daar niet 's een alternatief voor verzinnen?)
[ afbeelding ]
Kokoswater, honing, aardbeien, blauwe bessen, griekse yoghurt.
Jammer dat bevroren bessen klinken alsof ik knikkers in de blender heb gegooid. Niet dat ik daarmee daarnet boven de kerkklokken in het dorp uitkwam..![]()
Ik weet niet of ik dát nou echt een verbetering vind.quote:
Steenfruit rijpt niet na. Pruimen die niet al lekker smaken als je ze koopt zullen nooit wat worden, net als mango, nectarine of perzik, ze worden alleen maar zacht, niet rijper.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dát nou echt een verbetering vind.
En: pruim!Steenvruchten doen het sowieso goed in smoothies, vind ik, qua smaak en structuur.
O, en omdat steenfruit dat je hier in Nederland koopt vaak keihard is, en dan haal je het in huis in de hoop dat het nog wel zal bijtrekken, en dan check je je fruit elke dag, en dan blijkt het plotseling in een onbewaakt kwartiertje van beton naar prut te zijn gegaan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |