Oeh, heb je daar een recept van?quote:
Deze: http://www.jamieoliver.co(...)sage-prawn-jambalayaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, heb je daar een recept van?
Ik heb kant en klare Poffertjes. Niet echt super, maar staan lukt niet, dus dit is makkelijk.
kut om te eten maar geen kut voerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:15 schreef Iemand91 het volgende:
Ik probeer een tompouce op te eten, kut voer
Smoepie noemt mijn man ze.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:39 schreef minilot het volgende:
Zondagritueel: fruit dat over is in de blender voor een smoothie!![]()
(Ik heb een hekel aan het woord smoothie. Kunnen we daar niet 's een alternatief voor verzinnen?)
[ afbeelding ]
Kokoswater, honing, aardbeien, blauwe bessen, griekse yoghurt.
Jammer dat bevroren bessen klinken alsof ik knikkers in de blender heb gegooid. Niet dat ik daarmee daarnet boven de kerkklokken in het dorp uitkwam..![]()
Ik weet niet of ik dát nou echt een verbetering vind.quote:
Steenfruit rijpt niet na. Pruimen die niet al lekker smaken als je ze koopt zullen nooit wat worden, net als mango, nectarine of perzik, ze worden alleen maar zacht, niet rijper.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dát nou echt een verbetering vind.
En: pruim!Steenvruchten doen het sowieso goed in smoothies, vind ik, qua smaak en structuur.
O, en omdat steenfruit dat je hier in Nederland koopt vaak keihard is, en dan haal je het in huis in de hoop dat het nog wel zal bijtrekken, en dan check je je fruit elke dag, en dan blijkt het plotseling in een onbewaakt kwartiertje van beton naar prut te zijn gegaan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |