Den Bosch VVD bolwerkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Echte linkse steden zijn bijv. Nijmegen en Amsterdam, daar is het alleen leuk als je kraker bent.
De kroegen zijn daar toch tot 7.00u open? Ik ben er eens geweest en op een gegeven moment waren we om 6.00u nog steeds aan het zuipen in de kroeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wel een geheel door mijn baas betaald verblijf van twee dagen, elke twee weken. En het is verdomme nog een leuke stad ook
Niet dat ik anders had verwacht van de meest linkse stad van Nederland natuurlijk
Wat is er mis met Groningen? Ik vind het wel een van de gezelligere steden van Nederland.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
Groningen
Er gaat niets boven Groningen behalve modder en water.
Omdat er geen Groningers wonen ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is er mis met Groningen? Ik vind het wel een van de gezelligere steden van Nederland.
Ik vind Groningen anders een best charmante stad. Suffe steden als Alkmaar, Haarlem en dergelijke vind ik juist niets.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
Groningen
Er gaat niets boven Groningen behalve modder en water.
Ja ik bedoelde ook meer op de studente(n/s) stapavonden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat er geen Groningers wonen ja.
Hoiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef robin007bond het volgende:
Goedemiddag
En welkom terug PHP, zorg dat je het niet te bont maakt
quote:The Issue
A top fertility clinic has recently announced a new service allowing parents to create so-called 'designer babies'.
The Debate
"Embryo selection isn't really genetic engineering in the technical sense," explains Dr. Miranda Frederickson, owner of the Babies-2-Go Clinic. "It's more like being able to have a dozen abortions per month until you get the foetus you desire. I can't really see what's wrong with parents who can afford it being able to eliminate foetuses with undesirable genetic traits - like stupidity."
"Thou shalt pay for thy sins!" screams Bianca Bush, waving a crucifix. "This is just meddling with the sanctity of life. If these children are to be born with horrible defects then it's God's will and who are we to question it? This technology must be banned at once!"
"This technology shows promise," muses Thomas O'Bannon, minister of health. "But we can't trust the private sector with the future of our nation's children. We must place it under strict government regulation, so that we only screen out embryos with serious genetic conditions."
"This has got me thinkin'," says General Pip Rifkin, thumbing through a big folder marked 'X'. "If this technology lets us reduce genetic defects, then couldn't it work the other way? We could create ourselves an army of genetically superior soldiers! With our army of Super Soldiers, no nation would dare stand in our way!"
Ik op de gehele provincie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook meer op de studente(n/s) stapavonden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef robin007bond het volgende:
Goedemiddag
En welkom terug PHP, zorg dat je het niet te bont maakt
Dat geldt net zo goed voor b.v. Overijssel.quote:
Groningen is vooral leuk omdat 1/3 van de inwoners studenten zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind Groningen anders een best charmante stad. Suffe steden als Alkmaar, Haarlem en dergelijke vind ik juist niets.
Waar is dat dan voor nodig?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik hou me in man. Morgen ook nog, en vanaf dan ga ik helemaal los, heb al meedere topics in een .txt bestandje
Kan ik m'n hersenspinsels in kwijt,quote:
Dan zou ik het voor de zekerheid wel encrypten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan ik m'n hersenspinsels in kwijt,
Yup.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor b.v. Overijssel.
O, nieuwe topics, ik dacht dat je alle topics hier ging bewarenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik hou me in man. Morgen ook nog, en vanaf dan ga ik helemaal los, heb al meedere topics in een .txt bestandje
Waarom? Alleen evt afbeeldingen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zou ik het voor de zekerheid wel encrypten.
Tssquote:
Daar hebben we heden ten dage toch psychiaters voor?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, je kunt gewoon een verhaal typen in een .txt bestandje, om dat vervolgens naar je OP te kopieeren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Afbeeldingen encrypten? Wat heb je te verbergen?
Ze hebben dan ook een prima universiteit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Groningen is vooral leuk omdat 1/3 van de inwoners studenten zijn.
Maar dan heb je een grote kans dat je ideeën alweer verouderd zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, je kunt gewoon een verhaal typen in een .txt bestandje, om dat vervolgens naar je OP te kopieeren.
We hebben het over php, dat spreekt voor zich schat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dan heb je een grote kans dat je ideeën alweer verouderd zijn.
Staat die goed aangeschreven, voor welke studie's precies?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook een prima universiteit.
Kunnen we hem niet met z'n allen een nieuwe kans geven?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben het over php, dat spreekt voor zich schat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |