Ik hou niet zo van asphyxia.quote:
Konijn van je zusje?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga zo een stuk vlees fileren, had ik al veel eerder moeten doen
Nee, maar het is wel iets wat mij dwars zit.quote:
Als je ontevreden bent over de grootte moet je er niet nog meer afhalen he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel iets wat mij dwars zit.
Hoe doe je dat trouwens met een dikke reet? Zet je dan een verlengstuk op je leuter?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je ontevreden bent over de grootte moet je er niet nog meer afhalen he.
Dat bedoelde ik niet, al ligt het wel in het verlengde daarvanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je ontevreden bent over de grootte moet je er niet nog meer afhalen he.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trouwens met een dikke reet? Zet je dan een verlengstuk op je leuter?
Gewoon, gezonde nieuwsgierigheid.
Geen idee, heb van beiden geen last dus enige verdieping in dat onderwerp heb ik niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trouwens met een dikke reet? Zet je dan een verlengstuk op je leuter?
Gewoon, gezonde nieuwsgierigheid.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
Verdomme ik ga de Celine Dion dvd van m'n vriend stelen.
I want it!
Snap ik, je bent een Fokker, dus de jouwe is 30cm en je lovers fotomodellen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, heb van beiden geen last dus enige verdieping in dat onderwerp heb ik niet.
She's good.quote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Snap ik, je bent een Fokker, dus de jouwe is 30cm en je lovers fotomodellen.
Maar je hebt toch wel eens van dit probleem gehoord van je afgewezen boys of zoiets?
You are not helping your case, sir.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
She's good.
En je kan heerlijk knuffelen op My Heart Will Go On.
Goh. Jammer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
En ik heb nooit dikke vriendjes gehad, dus ik zou 't echt niet weten.
Och, nee met de juiste ben ik net een puppy met van die kut kraaloogjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
You are not helping your case, sir.
Dat knuffelen had ik overigens niet achter u gezocht.
Wil het wel een keer vragen aan een of andere vadsigaard in de club, geef ik 'm meteen je nummer zodat hij het je kan vertellen.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
Verdomme ik ga de Celine Dion dvd van m'n vriend stelen.
I want it!
Is goed. Dit moet uitgezocht worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil het wel een keer vragen aan een of andere vadsigaard in de club, geef ik 'm meteen je nummer zodat hij het je kan vertellen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga zo eens irreversible kijken, naar verluid zitten daar leerzame scenes in, wellicht dat ik daarvan het eea kan praktiseren
Je bent echt een mongool, gefeliciteerd.quote:Events over the course of one traumatic night in Paris unfold in reverse-chronological order as the beautiful Alex is brutally raped and beaten by a stranger in the underpass.
Hahahaa, das altijd een gooie, desperate homo's het telefoonnummer van je maat geven zodat die dagenlang wordt lastiggevallen. Godnondejuuu wat hebben we gelachen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil het wel een keer vragen aan een of andere vadsigaard in de club, geef ik 'm meteen je nummer zodat hij het je kan vertellen.
Als ik dat thuis voorstel, dan ben ik twee testikels lichter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
She's good.
En je kan heerlijk knuffelen op My Heart Will Go On.
Eerlijk gezegd hoef ik 't zelf niet te weten, als ik ze zie in de club heb ik al gegeten en gedronken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is goed. Dit moet uitgezocht worden.
Ondanks veel POL'lers niet reageren willen ze dit allemaal weten. Ben ik van overtuigt.
Lol. Dan ken je me nog niet. Ik ben meer van dit type:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahahaa, das altijd een gooie, desperate homo's het telefoonnummer van je maat geven zodat die dagenlang wordt lastiggevallen. Godnondejuuu wat hebben we gelachen.
Nee, wel een geheel door mijn baas betaald verblijf van twee dagen, elke twee weken. En het is verdomme nog een leuke stad ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb je soms een vriendinnetje in Groningen zitten?
Beoordeel jij alles op dat links vs. rechts principe?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wel een geheel door mijn baas betaald verblijf van twee dagen, elke twee weken. En het is verdomme nog een leuke stad ook
Niet dat ik anders had verwacht van de meest linkse stad van Nederland natuurlijk
Echte linkse steden zijn bijv. Nijmegen en Amsterdam, daar is het alleen leuk als je kraker bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wel een geheel door mijn baas betaald verblijf van twee dagen, elke twee weken. En het is verdomme nog een leuke stad ook
Niet dat ik anders had verwacht van de meest linkse studentikoze stad van Nederland natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |