Ik denk dat onze php de dikste huid heeft hier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben dikker dan jij, dus nu niet gaan doen alsof jij hier de dikste bent.
Dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef Zienswijze het volgende:
4 days to go...en dan stort de VS in. Aldus Remlof
Nou, dat wil ik met mijn tt ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef Zienswijze het volgende:
4 days to go...en dan stort de VS in. Aldus Remlof
Dude, dat is ze al ik weet niet hoe lang niet meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welnee, ook zij voelt zich als gekozen gouverneur of wat ze is verantwoordelijk voor de hele situatie.
Hallo, van onze jaarclub zat ik als eerste op de 100 kilo en kon een bierglas op mijn buik laten staan!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik denk dat onze php de dikste huid heeft hier.
Waarom is 'ie dan zo lichtgeraakt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik denk dat onze php de dikste huid heeft hier.
Wtf?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hallo, van onze jaarclub zat ik als eerste op de 100 kilo en kon een bierglas op mijn buik laten staan!
Pf, dat kon PHP op z'n 10e al met Schultenbrau.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hallo, van onze jaarclub zat ik als eerste op de 100 kilo en kon een bierglas op mijn buik laten staan!
Ah ja, dan zit het uiteraard wel anders!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
So much voor de opmerking "goed begin van je weekend".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:21 schreef remlof het volgende:
Mijn weekend begint nu, ik ga de trein pakken
Nou en, ik heb niks met dat mens, ik zeg alleen wel eens wat leuks over haar als ik zeker weet dat er eental linkse zullen toehappen. Ik vind haar er maar lelijk uitzien, zegt domme dingen, en haar gevoel voor taal is zo slecht dat zelfs ik haar kan begrijpenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dude, dat is ze al ik weet niet hoe lang niet meer.
Zaken als het 100 kilo-diner zijn studentengebruiken, vandaar.quote:
Oke, exclusief bier in blik dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pf, dat kon PHP op z'n 10e al met Schultenbrau.
Heb je soms een vriendinnetje in Groningen zitten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:21 schreef remlof het volgende:
Nog ongeveer een uur tot m'n vakantie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:21 schreef remlof het volgende:
Ik vind haar dochter wel lekker, die zou ik best wel eens willen neuken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, ik heb niks met dat mens, ik zeg alleen wel eens wat leuks over haar als ik zeker weet dat er eental linkse zullen toehappen. Ik vind haar er maar lelijk uitzien, zegt domme dingen, en haar gevoel voor taal is zo slecht dat zelfs ik haar kan begrijpen
Kijk maar uit dat ik niet bovenop je ga liggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pf, dat kon PHP op z'n 10e al met Schultenbrau.
Sorry, ben al voorzien van mannelijk aandacht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik niet bovenop je ga liggen.
Jij behoort dan ook tot haar target group.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, ik heb niks met dat mens, ik zeg alleen wel eens wat leuks over haar als ik zeker weet dat er eental linkse zullen toehappen. Ik vind haar er maar lelijk uitzien, zegt domme dingen, en haar gevoel voor taal is zo slecht dat zelfs ik haar kan begrijpen
Ze bedoelde ik'm niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, ben al voorzien van mannelijk aandacht.
Helaas, ik loop al achter de reet van John aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij behoort dan ook tot haar target group.
Erotisch, of niet VS?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze bedoelde ik'm niet.
Meer zo [ afbeelding ]. En dan lig jij eronder
Ik hou niet zo van asphyxia.quote:
Konijn van je zusje?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga zo een stuk vlees fileren, had ik al veel eerder moeten doen
Nee, maar het is wel iets wat mij dwars zit.quote:
Als je ontevreden bent over de grootte moet je er niet nog meer afhalen he.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel iets wat mij dwars zit.
Hoe doe je dat trouwens met een dikke reet? Zet je dan een verlengstuk op je leuter?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je ontevreden bent over de grootte moet je er niet nog meer afhalen he.
Dat bedoelde ik niet, al ligt het wel in het verlengde daarvanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je ontevreden bent over de grootte moet je er niet nog meer afhalen he.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trouwens met een dikke reet? Zet je dan een verlengstuk op je leuter?
Gewoon, gezonde nieuwsgierigheid.
Geen idee, heb van beiden geen last dus enige verdieping in dat onderwerp heb ik niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe doe je dat trouwens met een dikke reet? Zet je dan een verlengstuk op je leuter?
Gewoon, gezonde nieuwsgierigheid.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
Verdomme ik ga de Celine Dion dvd van m'n vriend stelen.
I want it!
Snap ik, je bent een Fokker, dus de jouwe is 30cm en je lovers fotomodellen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, heb van beiden geen last dus enige verdieping in dat onderwerp heb ik niet.
She's good.quote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Snap ik, je bent een Fokker, dus de jouwe is 30cm en je lovers fotomodellen.
Maar je hebt toch wel eens van dit probleem gehoord van je afgewezen boys of zoiets?
You are not helping your case, sir.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
She's good.
En je kan heerlijk knuffelen op My Heart Will Go On.
Goh. Jammer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
En ik heb nooit dikke vriendjes gehad, dus ik zou 't echt niet weten.
Och, nee met de juiste ben ik net een puppy met van die kut kraaloogjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
You are not helping your case, sir.
Dat knuffelen had ik overigens niet achter u gezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |