Oh ja? Was ik me niet van bewustquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
De manier waarop je het uitsprak klonk erg negatief.
lolquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
De tijd van seizoen 3 is immers al voorbij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:41 schreef LetsGame het volgende:
"Vandaag begint de lange weg naar seizoen 4.."
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:43 schreef Frey het volgende:
[..]
De tijd van seizoen 3 is immers al voorbij.
Nee, dat is de beschrijving van seizoen 4:quote:
Bridge is wel héél erg goedkoop bezigquote:Eind jaren tachtig vroeg Joop van den Ende zich af waarom in Nederland geen eigen soap op televisie te zien was. Op basis van "The restless years" uit Australië ontstond een prachtig scenario voor een Nederlandse serie. Het resultaat was de eerste dagelijkse soap van Europa: Goede tijden, Slechte tijden.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:50 schreef Frey het volgende:
Klinkt als een spannende verhaallijn. Zal het Joop lukken om er een succes van te maken?
Het wordt een groot succes, maar niet voor Joop. Frits van Houten steelt het idee en strijkt met de eer.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Het wordt een groot succes, maar niet voor Joop. Frits van Houten steelt het idee en strijkt met de eer.
dat dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar Ludo Sanders steekt hier een stokje voor, en koopt de rechten voor 1 euroquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Het wordt een groot succes, maar niet voor Joop. Frits van Houten steelt het idee en strijkt met de eer.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar Ludo Sanders steekt hier een stokje voor, en koopt de rechten voor 1 euro
Toch wel apart dat er helemaal geen Ludo Sanders zou zijn gecreëerd als de rol Frits van Houten niet verdwenen was. Hij werd slechts in het leven geroepen om het gat dat Frits achter zich liet op te vullen.quote:
Dat geldt ook voor Dian #2: als Inge Ipenburg niet was gestopt met de rol van Martine, was er waarschijnlijk nooit een Dian #2 (of in elk geval niet in díe versie) geweest.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch wel apart dat er helemaal geen Ludo Sanders zou zijn gecreëerd als de rol Frits van Houten niet verdwenen was. Hij werd slechts in het leven geroepen om het gat dat Frits achter zich liet op te vullen.
Wat ik zo fijn vond aan Frits in seizoen 3 is dat hij menselijker werd, zoals Casper van Bohemen ook al in het gala ter ere van de 500ste aflevering aangaf. Frits kreeg wat meer humor en kreeg ook wel wat menselijker reacties op bijvoorbeeld het oplichten van Jef en de ontvoering van Deepak.quote:Toch denk ik dat de rol Frits toen op tijd is gestopt, hij had al veel beleefd en werd nog geen karikatuur van zichzelf, gewoon gestopt op zijn hoogtepunt. Door seizoen 3 realiseerde ik me pas weer hoe geweldig hij en Martine als schurkenkoppel waren. Eigenlijk is dat daarna niet meer voorgekomen, 2 slechteriken die hun krachten bundelen, nu vechten ze elkaar alleen de tent uit.
Ach nee helemaal niet. Dit is weer dat homo anti homo omgedraaide discriminatie waar van Bartolhoven het laatst over had.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit is ook weer overdrevenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach nee helemaal niet. Dit is weer dat homo anti homo omgedraaide discriminatie waar van Bartolhoven het laatst over had.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
Ik verveelde me nogal, dus heb ik dit maar in elkaar geflanst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het begon veelbelovend met Jackquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mark van Eeuwen kijkt best link daar, toch jammer dat ze hem een man laten spelen die nog softer is dan Simon Dekker tot de macht Mickey Lammers.
Maar intussen wel de gehele criminaliteit (AHUM!!!!) in Meerdijk een halt toeroeptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mark van Eeuwen kijkt best link daar, toch jammer dat ze hem een man laten spelen die nog softer is dan Simon Dekker tot de macht Mickey Lammers.
Thanksquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:23 schreef LetsGame het volgende:
HAHAHA PeterKelder, geniaal die poster
quote:In Superjack: The Movie maken we kennis met politierechercheur Jack van Houten. Hij bestrijd de misdaad van Meerdijk zonder enige vorm van angst en in zijn eentje. Maar dan verschijnt de evil Ludo Sanders ten tonele, die een snood plan heeft: hij wil heel de wereld in zijn bezit krijgen – voor 1 euro!!! Jack kan echter niets doen omdat Ludo veel te machtig is. Jack besluit een superheld in het leven te roepen om Ludo te verslaan: als Superjack gaat hij de strijd aan met Ludo met maar één doel: Ludo Sanders verslaan.
Met: Mark van Eeuwen als Superjack/Jack van Houten,
Erik de Vogel als Ludo Sanders
Gigi Ravelli als Lorena Gonzalez
en Ger Smit als Rechercheur Bronkhorst
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
Hier de exclusieve synopis + eerste namen van de cast voor Superjack: The Movie:
[..]
Nog maar het eerste deel van de trilogie.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kwam net Lucas Sanders tegen in de stad, hij was helemaal uitgelaten door dit nieuws en besloot die dag helemaal uit zijn pan te gaan:
Nieuws
[ afbeelding ]
Geniaal inderdaad, zo zitten er wel van dit soort scenes in. In seizoen 2 gaan Helen en Peter op zoek naar Helens broer en worden ze in een hotel aangezien als 'moeder en zoon'. Toen Peter en Anita in seizoen 3 op zoek waren naar Helen die mee was gelokt door Alice de Boer zei Anita dat ze op zoek waren naar 'hun moeder', toen zei Peter zodra ze alleen waren ook iets van 'Helen onze moeder? Wat kan jij liegen zeg'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:15 schreef zakpatat90 het volgende:
5.45
: Peter Kelder: Mevrouw Helmink, u bent mijn moeder niet!!
Lucas Sanders is dan homo, maar kwam er net pas achter dat de acteur Ferry Doedens zelf, biseksueel isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kwam net Lucas Sanders tegen in de stad, hij was helemaal uitgelaten door dit nieuws en besloot die dag helemaal uit zijn pan te gaan:
Nieuws
Geeft niets hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik zie net pas, dat PeterKelder me al voor was, met dit nieuws, oeps![]()
Voortaan dus eerst eventjes de eerdere posts gaan lezen, voor je zelf weer wat gaat posten, Baron-von-Blubba!
Die award zou voor Joop Sertons moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Lucas Sanders is dan homo, maar kwam er net pas achter dat de acteur Ferry Doedens zelf, biseksueel is![]()
Ben er ook niet echt verrast door.
Ferry krijgt vanavond tijdens de finale van de Mister Gay verkiezing, de Gay Media Award.
Omdat hij homoseksualiteit op een positieve manier onder de aandacht brengt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die award zou voor Joop Sertons moeten zijn.
Het tot nu toe nog onbekende broertje van Joepquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij heet Joep.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is niet nodig voor de prijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |