Het is heel anders dan die van seizoen 1 tot 14.en veel langer dan de rest.quote:
nu je het zegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is heel anders dan die van seizoen 1 tot 14.en veel langer dan de rest.:p
Goh, dus ze vonden 'Dennis duwt Rik en Anita van het balkon' minder spannend dan 'Bevalling op de boot', anders hadden ze de cliff wel zo genoemdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Cliffhanger 18.
Robert nam ook nog afscheid van Laura en Meerdijk en Dennis duwde Rik en Anita van het balkon af ().
Gewoon op RTL8. Heeft die zender ook weer een beetje succes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef LetsGame het volgende:
Ze zouden GTST vanaf seizoen 1 weer moeten uitzenden op RTL 4 of 5. Ik zou zeker kijken (vanaf seizoen 3)
Ik krijg een redelijke brok in de keel wanneer ik die beelden zie, gezien Jos en Frederique er allebei niet meer zijn... Nu zit ik te luisteren naar dat liedje wat Jan Keizer opgedragen heeft aan Frederique, en die brok in m'n keel wordt alsmaar groter...quote:
...Dàt hadden ze dus als extra op de DVD's moeten zetten.quote:
Dat nummer is echt prachtig inderdaad, maar dat vind ik van dreamer ook..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik krijg een redelijke brok in de keel wanneer ik die beelden zie, gezien Jos en Frederique er allebei niet meer zijn... Nu zit ik te luisteren naar dat liedje wat Jan Keizer opgedragen heeft aan Frederique, en die brok in m'n keel wordt alsmaar groter...
Ik weet nog steeds het moment dat ik thuiskwam van school en het nieuws hoorde... Kippenvel. Ik wist niet eens dat ze ziek was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat nummer is echt prachtig inderdaad, maar dat vind ik van dreamer ook..
iedere keer een brok in me keel..
Helemaal te gek Frey, Dankjewel!!quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:54 schreef roos85 het volgende:
Kan me niet herinneren dat het huwelijk is uitgezonden, misschien kunnen Frey of HvB ons uit de brand helpen
Klopt, Jef en Silvia zijn "ofscreen" met elkaar getrouwd en hielden het bijzonder klein en het was geloof ik in het buitenland, maar dat weet ik niet zeker. Ze wilden geloof ik geen poespas en Silvia behield ook de naam Merx.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:00 schreef Frey het volgende:
Uit de vooruitzichten van seizoen 4:
Misschien dat ze bij die laatste getrouwd zijn?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
wat Barbamama later inpikte
Ik heb me zo geirriteerd aan de afleveringen zonder Jef die na de 2500ste aflevering volgden (Want hij was, doordat Remco geraakt was in de kerk, met hem naar Amerika(?) gevlogen voor behandeling). Barbara was de feeks die het huis domineerde. Maandenlang.quote:
Niks raars aan, kan toch best dat je dat gewoon vindtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:09 schreef LetsGame het volgende:
Ik haat Barbara totaal niet, maar ik ben raar
Ik las laatst een artikel uit de TROS Kompas waarin ze zei dat ze Barbara te netjes vond, dat het een saai huismoedertje was. En vervolgens kwamen dus, op haar dringend verzoek, al die shitlijnen... Met 'De kanker is terug!' als chronisch dieptepunt. Serieus, die lijn was niet alleen bizar van het kaliber 'Arnie is Dennis', maar ook gewoon schokkend en kwetsend voor mensen die met die ziekte te maken hebben gehad. Vond het ook, net als de incestlijnen die volgden bij Dennis, walgelijk dat dit om 20:00 mocht worden uitgezonden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niks raars aan, kan toch best dat je dat gewoon vindt
In de tijd dat deze verhaallijnen op televisie waren had je wel meer Barbara fans (Dizer, BVO, enz), later heeft de Barbara-haatclub meer aanhang gekregen, maar dit komt ook doordat ze veranderde in een ongevoelige, dominante, man-onvriendelijke feeks
Ik ook. En ik kan wel onthullen dat ik er zelf van genezen ben (stadium: nog niet levensbedreigend, wel kwaardaardig), als ik mensen ermee hoor schelden of dit soort dingen zie dan spits ik me oren wel wat meer, maar ik kan me er toch niet te druk om maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef roos85 het volgende:
De kanker is terug verhaallijn vind ik een van de walgelijkste verhaallijnen ooitHeb aantal familieleden en kennissen aan deze rotziekte verloren, en vond het echt niet tof dat er zo'n verhaallijn kwam.
Toen was gtst ook gewoon nog echter en puurder, toen rouwden de nabestaanden nog echt om doden. Jef was hier bijna een seizoen door van de kaart, Mira met wie hij later iets had vond hij nog te vroeg na Silvia.quote:De verhaallijn met Sylvia daarentegen is juist erg mooi in beeld gebracht..
Ook die verhaallijn Julian en Kim was nog enigzins realistisch, een broer en zus die elkaar weinig zien en dan ineens vaak, dat heeft zelfs een naam: Genetic Sexual Attraction , bovendien waren ze nog jong en in de puberteit. Dat van Dennis is Arnie is gewoon zo walgelijk vanwege het feit dat de echte Arnie gewoon bescheten werd hierdoor en Dennis al een seksuele geschiedenis met de familie Alberts had (Laura, Daantje en Dian)quote:De incest verhaallijn van Dennis was ook erg, sloeg echt nergens op..
Wat een verschil met de insect verhaallijn van Kim en Julian, dat werd juist weer op een indrukwekkendewijze in beeld gebracht..
Jeetje wat heftig zeg!Ik kan wel voorstellen dat je dan helemaal niet op zo'n verhaal zit te wachten..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook. En ik kan wel onthullen dat ik er zelf van genezen ben (stadium: nog niet levensbedreigend, wel kwaardaardig), als ik mensen ermee hoor schelden of dit soort dingen zie dan spits ik me oren wel wat meer, maar ik kan me er toch niet te druk om maken.
klopt helemaal, nu zijn de overleden mensen na een paar maanden al weer vergeten.quote:[..]
Toen was gtst ook gewoon nog echter en puurder, toen rouwden de nabestaanden nog echt om doden. Jef was hier bijna een seizoen door van de kaart, Mira met wie hij later iets had vond hij nog te vroeg na Silvia.
Dat was zeker realistisch, maar ook het aandeel van opa was hierin (helaas) wel iets wat vaker voorkomt..quote:[..]
Ook die verhaallijn Julian en Kim was nog enigzins realistisch, een broer en zus die elkaar weinig zien en dan ineens vaak, dat heeft zelfs een naam: Genetic Sexual Attraction , bovendien waren ze nog jong en in de puberteit.
Dat was echt te walgelijk voor woorden inderdaadquote:Dat van Dennis is Arnie is gewoon zo walgelijk vanwege het feit dat de echte Arnie gewoon bescheten werd hierdoor en Dennis al een seksuele geschiedenis met de familie Alberts had (Laura, Daantje en Dian)![]()
en een lelijke kinquote:Bovendien vond ik Dennis een kutpersonage met een zeikstem
In 2008 deed ze kort mee aan GTST maar ik ken haar dus vooral van Vrouwenvleugel. Wist niet eens dat ze ziek was.quote:AMSTERDAM - De Nederlandse actrice Dela Maria Vaags is afgelopen vrijdag in Amsterdam op 54-jarige leeftijd overleden. Dat heeft haar ex-partner woensdag bekendgemaakt. In 2007 kreeg ze baarmoederhalskanker.
Vaags is vooral bekend van haar rol als de bewaakster Regina Jongschaap in de televisieserie Vrouwenvleugel. Ook speelde ze rollen in Goede tijden, slechte tijden en Medisch Centrum West. Daarnaast speelde ze in talloze tv- en filmproducties en bij diverse theatergezelschappen, waaronder die van John Lanting.
In de film De Avonden onder regie van Rudolf van den Berg speelde Vaags de rol van Pim. In de jaren '90 speelde ze mee in enkele films van regisseur Pim de la Parra. Ze voltooide in 1980 de Academie voor Expressie door Woord en Gebaar in Utrecht en volgden daarna tal van privélessen bij mensen uit de theaterwereld, onder wie Ton Lutz en Theu Boermans.
De actrice is inmiddels in besloten kring gecremeerd. Ze laat een zoon achter.
Bron: Telegraaf
Welke rol speelde ze in 2008 dan? Ik weet wel dat ze in seizoen 1 die ongevoelige rector speelde die Hans Voorthuizen opvolgde en zowel Helen Helmink als Arnie Alberts niet op die school meer terug wilde hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik lees hier net dat Dela Maria Vaags is overleden
[..]
In 2008 deed ze kort mee aan GTST maar ik ken haar dus vooral van Vrouwenvleugel. Wist niet eens dat ze ziek was.
Ik ook niet, wtf, dit is echt weer zo'n "WAAAAAT?" momentje hoor, jesusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik lees hier net dat Dela Maria Vaags is overleden
[..]
In 2008 deed ze kort mee aan GTST maar ik ken haar dus vooral van Vrouwenvleugel. Wist niet eens dat ze ziek was.
Moet hij er binnenkort niet toevallig 3 maanden uit? Musicals zijn altijd wel vaak 's avonds en soms zijn er 2 understudy's...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:07 schreef RobbieBoy het volgende:
hmmm. Ik hoorde dat Ferry Doedens waarschijnlijk een (understudy) rol krijgt in Wicked, als vervanger van Jim Bakkum. Als understudy MOET je altijd beschikbaar zijn om in te kunnen vallen. Dit lijkt me niet goed te combineren met de soap, EN een zangcarierre. MOCHT hij de understudy rol krijgen, dan LIJKT het me, dat hij toch een keuze moet gaan maken
In 2008 speelde zo'n Duitse vrouw die met Lovetree (over baggerverhaallijnen gesprokenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 04:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welke rol speelde ze in 2008 dan? Ik weet wel dat ze in seizoen 1 die ongevoelige rector speelde die Hans Voorthuizen opvolgde en zowel Helen Helmink als Arnie Alberts niet op die school meer terug wilde hebben.
Weer iets waarmee ze veel meer hadden kunnen doen. Ik dacht dat het weer zo'n sekte verhaallijn ging worden, maar ineens verdween het weer. Er gebeurde werkelijk helemaal niks mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In 2008 speelde zo'n Duitse vrouw die met Lovetree (over baggerverhaallijnen gesproken) te maken had. Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar Dorothea kreeg schulden en zodoende moesten zij en Jef het huis verkopen (wat weer door Janine werd gekocht) en boven De Koning gaan wonen.
Ja klopt, hij zit met de flexwetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:42 schreef alors het volgende:
[..]
Moet hij er binnenkort niet toevallig 3 maanden uit? Musicals zijn altijd wel vaak 's avonds en soms zijn er 2 understudy's...
Niet helemaal, hij zal maar 6 weken niet in de serie te zien zijn ipv de gebruikelijke 3 maanden, aangezien het grootste gedeelte van zijn flexwetperiode in de zomervakantie valtquote:
De huidige schrijvers zijn daar wel het beste in: potentiële verhaallijnen laten uitgaan als een nachtkaars en de meest domme verhaaltjes uitsmeren over een halfjaar waarbij het verhaal ook geen steek verder komtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Weer iets waarmee ze veel meer hadden kunnen doen. Ik dacht dat het weer zo'n sekte verhaallijn ging worden, maar ineens verdween het weer. Er gebeurde werkelijk helemaal niks mee.![]()
Je kunt saaie verhaallijnen hebben, maar dit ging echt helemaal nergens naartoe.
ah vandaar die 5/6 weken waar hij het op twitter over had (ook vreemd trouwens dat dat zomaar op twitter wordt geplaatst)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij zal maar 6 weken niet in de serie te zien zijn ipv de gebruikelijke 3 maanden, aangezien het grootste gedeelte van zijn flexwetperiode in de zomervakantie valt
Het zou kunnen, Alexandra (Ronja) heeft ook gecombineerd, maar voor haar werd de combinatie toch te zwaar.quote:En hij zal het gerust wel kunnen combineren met GTST: Levi van Kempen bijvoorbeeld was ook een understudy in Grease (volgens mij als vervanger van Jim, it's a little world) en kon dit gemakkelijk combineren met ONM.
Tja.quote:Ferry Doedens ontvangt Gay Media Award
Ferry Doedens is de winnaar van de Gay Media Award. De GTST-acteur krijgt de prijs vrijdag uitgereikt tijdens de Mister Gay-verkiezing op het Rembrandtplein in Amsterdam. Dat heeft de organisatie donderdag laten weten. Doedens krijgt de onderscheiding uit handen van de website Gay.nl, het maandblad Gay & Night en de tv-zender OUTTV, die zich samen presenteren als ‘dé homomedia van Nederland’. “Hij heeft het meer dan verdiend“, zegt Gay.nl-directeur Frederik van den Bosch.
De acteur krijgt de prijs, omdat hij volgens de jury homoseksualiteit op een positieve manier in de media onder de aandacht heeft gebracht. “Doedens zwengelde, samen met tegenspeler Raynor Arkenbout, een felle discussie aan over homoseksualiteit nadat ze samen een scène speelden waarin ze elkaar intiem zoenden.”
De zoenscène leverde veel kritiek op. “Doedens laat zich door negatief commentaar niet uit de wind slaan. Sterker nog, het lijkt hem te sterken in wat hij doet. Hij heeft op een dappere en extreem zichtbare manier homoseksualiteit tot gespreksonderwerp gemaakt in vele Nederlandse huishoudens“, aldus Van den Bosch.
Doedens laat weten niet wakker te liggen van de ophef. “Dat het zo veel reacties zou oproepen, verbaasde me. Maar ik ben er wel relaxed onder. Er waren veel meer positieve dan negatieve reacties. Het is juist goed dat er over gesproken wordt.”
De Gay Media Award wordt voor het eerst uitgereikt.
Negatief??? Ik ben helemaal niet negatief over het feit dat hij die prijs heeft gewonnen, leuk voor hem, maar ik ben het wat dit betreft toch eens met Madame_Paonquote:
Iemand hier die mischien weet hoelaat die uitrijking is? Was al van plan om naar amsterdam te gaan morgen, maar kan nergens terugvinden hoelaat deze prijs wordt overhandigdquote:
Dat vraag ik me nou ook afquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wat is er zo negatief aan "Tja." ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |