Socks is echt heel erg leuk jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef Oognip het volgende:
Socks is echt leuk he!?het is ook een hele mooie meid maar o zo dun. Kun jij je voorstellen dat ze maar 6 weken is geschat? Mevrouw weegt bijna 900 gram en dat is voor 6 weken veel dus klopt nik van.
Bleef Joe lekker liggen toen je het kastdeurtje open deed?
Ik heb zin om ze zo weer te zien!
En dat terwijl 3 kittens eigenlijk mijn max isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een leukerds weer! Weer een huis vol kittens, Oognip..
Donder is leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dat terwijl 3 kittens eigenlijk mijn max isDe volgende keer ga ik me er echt echt echt aan houden
![]()
Joe is de bench in geraced om daar me teen muisje te gaan spelen. Bliksem geeft af en toe Joe een mep en Joe BliksemDonder is verliefd op mij en Socks is tegen alle dieren aan het blazen en grommen, vooral als ze aan het eten en drinken is.
Ja oké maar omdat ze zeiden dat ze altijd honger had dacht ik dat ze misschien ook wel agressief zou reagerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
Socks wordt tijdens het eten niet agressief naar mensen nee, maar wel naar andere dieren
Wij vonden het ook supergezellig!quote:Op zondag 14 augustus 2011 08:32 schreef Troel het volgende:
Wat lief
Vond het supergezellig dat jullie er waren. EN die bliksem, die klinkt als een kraaiZe hadden hem beter Donder kunnen noemen zoveel lawaai maakt ie
Maar ze vraagt wel heel veel aandacht. Net was ik even douchen en zat ze continu bij mijn vriend te miauwen, ze wilde op zijn schoot dus hij tilt haar op en kroelt met haar, zet haar op de grond en na een paar minuten begint ze weerquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind Socks nog leuker dan al je andere kittens
Volgens mij ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
We hebben allemaal een andere favoriet in dit setje kittens, volgens mij. Ik vind Bliksem wel leuk... leuk smoeltje heeft hij
Net zoals dat nestje van mij dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar ze vraagt wel heel veel aandacht. Net was ik even douchen en zat ze continu bij mijn vriend te miauwen, ze wilde op zijn schoot dus hij tilt haar op en kroelt met haar, zet haar op de grond en na een paar minuten begint ze weer
[..]
Volgens mij ookmaar waarom is Joe niemands favoriet?
quote:
Ja, ik was ook Prins fan! Lekker ding, val ze maar lekker 'lastig'quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was je ook Prins fan?Joe is lekker aan het spelen met alle kittens, het maakt niet uit welk kitten het is, hij ziet wel welke hij te pakken krijgt
hij racet van de een naar de ander
Whehe Joe lekkere lompe tinusquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
Prinsfans
Joe is echt erg johalle kittens proberen te slapen maar lompe Joe springt er gewoon boven op
Socks lag bij me op schoot en Donder is erbij gekropen, mevrouw blazen en doen want schootje is alleen van haarToen heb ik Donder maar iets hoger gelegd en dat vond mevrouw goed. Totdat Joe weer bovenop haar dook
Boos dat ze werd! Inmiddels is Joe weer weg en ligt mevrouw chagrijnig op schoot samen met Donder die keihard aan het spinnen is
Oh mevrouw heeft zich inmiddels omgedraaid zodat ze Donder niet meer hoeft te zien
Hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Joe past bij Puma... die is net zo lomp
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, dan heb je gewoon een soort van gezinnetje
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
Prinsfans
Joe is echt erg johalle kittens proberen te slapen maar lompe Joe springt er gewoon boven op
Socks lag bij me op schoot en Donder is erbij gekropen, mevrouw blazen en doen want schootje is alleen van haarToen heb ik Donder maar iets hoger gelegd en dat vond mevrouw goed. Totdat Joe weer bovenop haar dook
Boos dat ze werd! Inmiddels is Joe weer weg en ligt mevrouw chagrijnig op schoot samen met Donder die keihard aan het spinnen is
Oh mevrouw heeft zich inmiddels omgedraaid zodat ze Donder niet meer hoeft te zien
Tot nog toe wel gelukkigquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]Joe
Socks![]()
is het nu wel rustiger met je eigen poesies?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tot nog toe wel gelukkig
Socks lag net lekker bij mijn vriend op schoot en Donder lekker bij mij. Joe vond dat ie wel op Donder kon liggen dus hij parkeerde zichzelf boven op Dondererg gezellig.
Bliksem heeft net gespuugd
Dat is echt een lekkerdingquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:18 schreef -moppie- het volgende:
Lekker zacht, een echt manneke!![]()
Hoe is het met mijn favoriete lompe tinus?
Whehe, geweldig. Heerlijk karakter heeft hijquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is echt een lekkerdingAf en toe komt ie echt naar me toegerend om lekker op schoot te liggen voor een paar seconde en dan rent 'ie weer verder
Net zat hij onderin de krabton naar Muis te kijken die aan kwam lopen, toen Muis dichterbij kwam sprong Joe zo 'whaaaa!!' voor Muis en Muis schrok zich de pleuris en sprong met vier poten zo de lucht in![]()
Wanneer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Socks zat buiten op het balkon naar me te kijken
Toen ik je gesmst hebquote:
Ow haha ik zie het nu pasquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Toen ik je gesmst hebgeen idee meer hoe laat, half 2?
Donder kwam er ook even bij
Ik wil Socks kidnappen en knuffelenquote:
Neequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik wil Socks kidnappen en knuffelenkan je er geen raskatje van maken Oognip
Wattan, is het een rotbeest?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Neemaar je hebt haar pas 1x gezien, je beeld van haar klopt niet helemaal
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
MM kwam met het idee om een kruik met een wekker voor Bliksem te maken. Zodat 'ie denkt dat 'ie bij zijn mama isHopelijk wordt hij daar wat rustiger van.
Joe is echt prachtig in het echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat zijn Joe en Donder een heerlijk stel![]()
En wat heeft Joe mooie blotched ghostmarking
Gelukkig, want ik geniet potjes vol, wat een liefjes allemaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Oognip het volgende:
Ik blijf maar foto's en filmpjes uploaden
Misschien zou ik die ook moeten bestellen voor Ollie als hij hier komt wonen want hij is dan pas 8 weken en heeft dan niet meer de warmte van zijn mamma , broers en zusje.quote:
Is misschien wel lekker voor hem jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Misschien zou ik die ook moeten bestellen voor Ollie als hij hier komt wonen want hij is dan pas 8 weken en heeft dan niet meer de warmte van zijn mamma , broers en zusje.
Thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Zo! Dat filmpje van Bliksemwat goehoed
edit: voor ik het vergeet, je bent welkom om de magnetron te blijven gebruiken als ik op vakantie bensmsen kost geld dus ik zeg het maar vast
Ik zou vast ergens mijn handleiding kunnen vinden, maar ik moet nog douchen en naar bedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
wel jammer dat we niet weten hoeveel watt het iswe zijn maar uitgegaan van 1000 watt en dan moest de snugglesafe er 5 minuten in, maar hij blijft op deze manier geen 10 uur warm. Volgende keer maar 6 minuten proberen
Inderdaad, maar die kleine Donder is ook wel een echte donder. Ik had net een bakje ijs en dat wilde hij toch wel HEEL graag hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
Muis en Pingoo met die grote lijven op dat kleine paaltjeen wat een leuke foto's weer van het grut
![]()
En arme Donderdat hij maar gauw weer zelf gaat eten en anders maar dwangvoeren
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die kleine Donder is ook wel een echte donder. Ik had net een bakje ijs en dat wilde hij toch wel HEEL graag hebben
Nouquote:
Haha wat toevallig! Ik kom net bij het doc vandaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Wat leuk dat jij gastouder bent. Ik ben zelf ook vrijwilliger op 't DOC Enschede, erg leuk om te doen.
Ik heb er vast wat in de handen gehad die bij jou vandaan zijn gekomen. Vandaag is er weer een moederpoes binnengekomen met vier piepkleine beebs.
Hoiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben weer thuis en beestjes moeten beter, nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |