abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100731925
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef Oognip het volgende:

[..]

*O*
Was je ook Prins fan? :D Joe is lekker aan het spelen met alle kittens, het maakt niet uit welk kitten het is, hij ziet wel welke hij te pakken krijgt _O- hij racet van de een naar de ander O+
Ja, ik was ook Prins fan! Lekker ding, val ze maar lekker 'lastig' O+
Het is natuurlijk ook al bijna 10 uur, tijd om te ontwaken en te rausen!
Hier in huis weet ik altijd wanneer het voor ons bedtijd is!
pi_100731950
Prins! O+
pi_100732531
O+ Prinsfans O+

Joe is echt erg joh _O- alle kittens proberen te slapen maar lompe Joe springt er gewoon boven op :D
Socks lag bij me op schoot en Donder is erbij gekropen, mevrouw blazen en doen want schootje is alleen van haar }:| Toen heb ik Donder maar iets hoger gelegd en dat vond mevrouw goed. Totdat Joe weer bovenop haar dook :') Boos dat ze werd! Inmiddels is Joe weer weg en ligt mevrouw chagrijnig op schoot samen met Donder die keihard aan het spinnen is :D
Oh mevrouw heeft zich inmiddels omgedraaid zodat ze Donder niet meer hoeft te zien _O-
pi_100732744
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
O+ Prinsfans O+

Joe is echt erg joh _O- alle kittens proberen te slapen maar lompe Joe springt er gewoon boven op :D
Socks lag bij me op schoot en Donder is erbij gekropen, mevrouw blazen en doen want schootje is alleen van haar }:| Toen heb ik Donder maar iets hoger gelegd en dat vond mevrouw goed. Totdat Joe weer bovenop haar dook :') Boos dat ze werd! Inmiddels is Joe weer weg en ligt mevrouw chagrijnig op schoot samen met Donder die keihard aan het spinnen is :D
Oh mevrouw heeft zich inmiddels omgedraaid zodat ze Donder niet meer hoeft te zien _O-
Whehe Joe lekkere lompe tinus O+ Doe je wel een beetje voorzichtjes met de babies!
pi_100733089
Joe past bij Puma... die is net zo lomp :')
pi_100733253
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Joe past bij Puma... die is net zo lomp :')
Hebben? *)
pi_100733392
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:04 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hebben? *)
Ja, dan heb je gewoon een soort van gezinnetje O+
pi_100733521
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:04 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hebben? *)
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:06 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ja, dan heb je gewoon een soort van gezinnetje O+
_O-

Leuk, maar nee... Ik vind Pol en Puma samen wel genoeg. :P
pi_100733827
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
O+ Prinsfans O+

O+ Joe O+
Socks O+ *;

is het nu wel rustiger met je eigen poesies?
♥ scars make us who we are ♥
pi_100735652
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

O+ Joe O+
Socks O+ *;

is het nu wel rustiger met je eigen poesies?
Tot nog toe wel gelukkig :)
Socks lag net lekker bij mijn vriend op schoot en Donder lekker bij mij. Joe vond dat ie wel op Donder kon liggen dus hij parkeerde zichzelf boven op Donder _O- erg gezellig.
Bliksem heeft net gespuugd :(
pi_100739390
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

Tot nog toe wel gelukkig :)
Socks lag net lekker bij mijn vriend op schoot en Donder lekker bij mij. Joe vond dat ie wel op Donder kon liggen dus hij parkeerde zichzelf boven op Donder _O- erg gezellig.
Bliksem heeft net gespuugd :(
_O- Joe is ook echt een lomperd he O+ lekker ding ook O+

Oh bah -O- dat is niet leuk :( verder nog wel goed actief enzo?
pi_100748368
Gisteravond heeft Bliksem dus gekotst en vannacht is er weer 2x gekotst, door wie weet ik niet. Wel weet ik dat Donder en Bliksem erg veel zijn afgevallen in 1 dag: 60 gram en dat er tussen de kots wormen zaten. Ze zijn wel ontwormd maar blijkbaar heeft het niet goed genoeg geholpen, vanmiddag krijg ik een sterker ontwormingsmiddel. Ik verwacht dat het dan na een paar dagen over moet zijn.
Donder en Bliksem moeten het ook van de brokjes hebben, want het natte vlees eten ze niet.
Socks is ook iets afgevallen maar niet zoveel. Ook dat snap ik trouwens niet want die eet echt veel.
pi_100756478
Donder en Bliksem zijn inmiddels (nog een keer) ontwormd en ontvlooid. Ze krijgen ook wat speciaal krachtvoer, Socks ook want die is een beetje afgevallen.
Donder heeft een goede stoel gevonden _O-
pi_100756540
Lekker zacht, een echt manneke! O+

Hoe is het met mijn favoriete lompe tinus?
pi_100756755
quote:
99s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:18 schreef -moppie- het volgende:
Lekker zacht, een echt manneke! O+

Hoe is het met mijn favoriete lompe tinus?
Dat is echt een lekkerding O+ Af en toe komt ie echt naar me toegerend om lekker op schoot te liggen voor een paar seconde en dan rent 'ie weer verder :)
Net zat hij onderin de krabton naar Muis te kijken die aan kwam lopen, toen Muis dichterbij kwam sprong Joe zo 'whaaaa!!' voor Muis en Muis schrok zich de pleuris en sprong met vier poten zo de lucht in _O- _O-
pi_100756826
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat is echt een lekkerding O+ Af en toe komt ie echt naar me toegerend om lekker op schoot te liggen voor een paar seconde en dan rent 'ie weer verder :)
Net zat hij onderin de krabton naar Muis te kijken die aan kwam lopen, toen Muis dichterbij kwam sprong Joe zo 'whaaaa!!' voor Muis en Muis schrok zich de pleuris en sprong met vier poten zo de lucht in _O- _O-
Whehe, geweldig. Heerlijk karakter heeft hij O+
pi_100759456
Wat een lekker stel zo O+
pi_100760222
Joe O+
pi_100760692
*O* O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
hebben, maar dat mag niet }:|
pi_100760770
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:56 schreef Oognip het volgende:
Joe O+
[ afbeelding ]
Hij is echt *;
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100761463
Socks zat buiten op het balkon naar me te kijken O+
pi_100762497
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Socks zat buiten op het balkon naar me te kijken O+
Wanneer? :D
pi_100762867
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:45 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wanneer? :D
Toen ik je gesmst heb _O- geen idee meer hoe laat, half 2?

Donder kwam er ook even bij
pi_100763171
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Toen ik je gesmst heb _O- geen idee meer hoe laat, half 2?

Donder kwam er ook even bij
Ow haha ik zie het nu pas :@
pi_100763536
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ow haha ik zie het nu pas :@
Ik wil Socks kidnappen en knuffelen :@ kan je er geen raskatje van maken Oognip O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')