Bij Ryanair ook hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heb ook gehoord dat piloot in de VS een onderbetaalde klotebaan is.
Ach een vriend van me is (co)piloot bij Ryanair en verdient niet onaardig hoor. Niet de gouden bergen waar je mee lekker gemaakt wordt maar klagen mag hij ook niet.quote:
quote:Vrouw krijgt werkstraf in pijnlijke zaak
(Novum) - Een 43-jarige vrouw die haar vriend in september vorig jaar aan de ballen trok, heeft vrijdag een werkstraf van zestig uur gekregen van de politierechter in Utrecht.
Tijdens een ruzie dacht de vrouw naar eigen zeggen dat haar vriend haar van de trap wilde duwen. In een flits trok ze daarop aan zijn ballen en draaide die om. Ze is veroordeeld voor mishandeling. Aanvankelijk was haar zware mishandeling ten laste gelegd, maar daarvan kwam het Openbaar Ministerie terug.
Best Sterk en Sociaal van de VVD.quote:VVD: Sociale huur ook voor middeninkomens
De VVD vindt dat er meer corporatiehuizen (huur tot 652 euro) beschikbaar moeten komen voor mensen met een inkomen tot 43.000 euro per jaar. Nu mag slechts 10 procent van de sociale woningen naar mensen met meer dan 33.614 euro.
(...)
http://www.volkskrant.nl/(...)middeninkomens.dhtml
Het is:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ze maken het dus moeilijker voor de zwaksten om een huis te krijgen.
Hadden ze maar niet zwak moeten worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt mee, dit is wel een goed voorstel. De huidige regeling is onwerkbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
VS valt wel op die mooiboys ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:54 schreef eriksd het volgende:
vs, ik liep net tegen wouter hamel aan in de bijenkorf. Is dat niet iets voor je?
Ik heb gisteren gezwommen op straat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:57 schreef Dutchnative het volgende:
Las net dat een Zwembad is gesloten door wateroverlast, het moet niet gekker worden
Links regeert niet hequote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is:
Links vermindert de koopkracht voor de lagere inkomens, waardoor zij moeilijker een huis op niveau kunnen verkrijgen.
Dat vraag ik me ook afquote:
Mij?quote:
quote:
Ik ben er ik ben er, jullie hoeven niets te missen.quote:
Het is dan ook de ellende van de vorige kabinetsperiode.quote:
Je had alweer een note gekregen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er ik ben er, jullie hoeven niets te missen.
Ja, maar geen idee waarvoor.quote:
Links zit nog in tal van bestuurslagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is dan ook de ellende van de vorige kabinetsperiode.
Deze smoes is nu nog te vroeg.
Rechts ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Links zit nog in tal van bestuurslagen.
Afgelopen jaren niet genoeg zoals we nu merken.quote:
Tis die ellendige kutsmoes die telkens opgeworpen wordt, want met dichtgeknepen oogjes kun je het vorige kabinet als "beetje rechts" beschouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Links zit nog in tal van bestuurslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |