Whoooop Whoooooop, alle Bloods opgelet, bij dhr. Remlof valt wat te halen, Whoooop Whoooop!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ik maandag toch maar even een paar honderd euro ga pinnen, gewoon voor het geval dat de dollar dinsdag totaal in elkaar stort en er niet meer gepind kan worden.
De dag dat de dollar viel: 2 augustus 2011quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou kunnen in dat geval ja, maar de Republikeinen laten het niet zo ver kopen, dat staat gelijk aan een kernbom laten afgaan in NYC.
Terechte emotie gebaseerd op foute aannames.quote:
Tea Party heeft ook weer niet zoveel invloed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
De dag dat de dollar viel: 2 augustus 2011
Die teapartyers zijn er gewoon dom genoeg voor, stomme populisten.
...zoals altijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terechte emotie gebaseerd op foute aannames.
Mocht het ooit nog zover komen dat ik bovenop een flatgebouw sta om er vanaf te springen dan lees ik gewoon wat posts van jou door, dat stemt me altijd wel weer vrolijk eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat ik maandag toch maar even een paar honderd euro ga pinnen, gewoon voor het geval dat de dollar dinsdag totaal in elkaar stort en er niet meer gepind kan worden.
M'n bankslado is een paar duizend euro. Maar ik wil nog op vakantie he?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whoooop Whoooooop, alle Bloods opgelet, bij dhr. Remlof valt wat te halen, Whoooop Whoooop!
Die rechtse haat van je is groter dan je denkvermogen, wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
De dag dat de dollar viel: 2 augustus 2011
Die teapartyers zijn er gewoon dom genoeg voor, stomme populisten.
Ongelooflijk hoe bang "de linksen" zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef remlof het volgende:
Nee, ik doelde er eerder op dat jij met wat contanten wilt gaan slepen, dan ben je altijd een aantrekkelijk doelwit voor een straatroof.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n bankslado is een paar duizend euro. Maar ik wil nog op vakantie he?
Zo he, een paar duizend!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Haat is mij vreemd, maar het stemt mij ongerust dat zoveel onnozelen zo'n grote rol spelen in de politiek tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die rechtse haat van je is groter dan je denkvermogen, wat?
De huidige situatie wegwuiven is ook niet slim.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe bang "de linksen" zijn.
En het dan rechts uitmaken dat het angst verspreidt.....
Ik heb tentijde van de kredietcrisis mensen op FOK! zien posten dat ze hun hele kelder hadden volgestopt met voedsel e.d.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe bang "de linksen" zijn.
En het dan rechts uitmaken dat het angst verspreidt.....
Economen zijn dan ook gekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De huidige situatie wegwuiven is ook niet slim.
Iedere econoom houdt z'n hart vast.
Ik heb wel iets meer, maar ben op zich ook wel vrij conservatief ingesteld wat geld betreft.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Uit voorzorg geld pinnen is dan ook weer overdreven. Stel dat iedereen dat zou doen, dat zouden de banken niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De huidige situatie wegwuiven is ook niet slim.
Iedere econoom houdt z'n hart vast.
Op het moment dat er niet meer gepind kan worden worden alle politieverloven ingetrokken en komt het leger ook in staat van paraatheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb tentijde van de kredietcrisis mensen op FOK! zien posten dat ze hun hele kelder hadden volgestopt met voedsel e.d.
Och het uitblijven van een beslissing is het probleem niet, de stand van zaken i.c.m. de economie i.c.m. China i.c.m. de Europese toestanden echter wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Economen zijn dan ook gek
Ik zie hier eerder een uit de hand gelopen politiek spel in.
En de studentenweerbaarheid ook, die gaat dan met veren op hun hoeden rondlopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het moment dat er niet meer gepind kan worden worden alle politieverloven ingetrokken en komt het leger ook in staat van paraatheid.
Ja, wie verspreidt hier nou angst?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb tentijde van de kredietcrisis mensen op FOK! zien posten dat ze hun hele kelder hadden volgestopt met voedsel e.d.
As I said.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Met het verhogen van het schuldplafond is niets mis mee. Als die economie maar eens een keer begint te draaien.
Het is niet echt een handige situatie, maar het is ook weer niet zo dat de VS op instorten staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Economen zijn dan ook gek
Ik zie hier eerder een uit de hand gelopen politiek spel in.
Nu word ik bang.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de studentenweerbaarheid ook, die gaat dan met veren op hun hoeden rondlopen.
Ow ja, het volk moet ook dan vermaeck geboden wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de studentenweerbaarheid ook, die gaat dan met veren op hun hoeden rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |