Nee, die vrouwen hebben een verkeerd wereldbeeld en denken dat hetgeen zij doen een enorm belangrijke taak is. Terwijl ze niet meer doen dan de telefoon opnemen en klagen over het weer.quote:
Misschien moet ze een vrijetijdsmanager inhuren om dat soort zaakjes te regelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Mijn zus werkt niet, haar man verdient zat en toch heeft ze altijd druk met shoppen, sporten en vakantie plannen enzo.
Jij bent er ook zo een?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef Sam-x het volgende:
Onterechte klacht. Ooit gedacht aan boodschappen doen, poetsen.. ''het huishouden''?
Dat is wel druk ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef Sam-x het volgende:
Onterechte klacht. Ooit gedacht aan boodschappen doen, poetsen.. ''het huishouden''?
Nee, dat heeft ze reden tot klagenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:14 schreef alors het volgende:
en als ze fulltime werkte was het een carrièrehoer die het huishouden en de kinderen verwaarloosde
Maar heel veel van die vrouwen verzinnen er gewoon allemaal dingen bij om te doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef Sam-x het volgende:
Dat jij nou thuis woont en verder niets hoeft te doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee, die vrouwen hebben een verkeerd wereldbeeld en denken dat hetgeen zij doen een enorm belangrijke taak is. Terwijl ze niet meer doen dan de telefoon opnemen en klagen over het weer.
Wat éééénig!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
En voor ons kindje. Die er dan aankomt. Hoop ik.
quote:
Iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar heel veel van die vrouwen verzinnen er gewoon allemaal dingen bij om te doen.Theedoeken strijken en ondergoed strijken bijvoorbeeld. Grootste onzin ooit.
Leuk hequote:
Het valt me op dat Nederlandse vrouwen zo debiel veel tijd voor zichzelf nodig hebben. Hoe zit dat?quote:
Ik heb nooit tijd voor mezelfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:11 schreef z3bra het volgende:
[..]
Het valt me op dat Nederlandse vrouwen zo debiel veel tijd voor zichzelf nodig hebben. Hoe zit dat?
Wat kook jij?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb nooit tijd voor mezelf
Dagindeling: 7.30 Opstaan
Tanden poetsen, opmaken, haren doen, katten eten en drinken geven, kopje koffien sigaretje.
8.15 De deur uit.
9.00 Aan het werk.
17.30 Klaar met werk. Naar de winkel
18.10 Thuis. Koken en afwassen tegelijk.
19.45 Eten. Inmiddels is vriend ook thuis.
20.00 Afwassen, stofzuigen, schoonmaken, was doen enz.
21.00 Tv kijken of even op de computer.
22.30 Douchen
23.00 Slapen.
Aardappelen, vlees en groente. Of taco's, lasagne, pasta, soep.quote:
Paar tips;quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Tanden poetsen, opmaken, haren doen, katten eten en drinken geven, kopje koffien sigaretje.
8.15 De deur uit.
9.00 Aan het werk.
22.30 Douchen
23.00 Slapen.
Oh, maar je neemt zoveel tijd voor het eten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Aardappelen, vlees en groente. Of taco's, lasagne, pasta, soep.
Noem maar op.
doe jij elke dag de was? En stofzuig je elke dag?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
8.15 De deur uit.
9.00 Aan het werk.
22.30 Douchen
23.00 Slapen.
Dus eigenlijk kun je makkelijk tijd voor jezelf inruimen maar het is nóg makkelijker om minder te werken natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:20 schreef z3bra het volgende:
[..]
Paar tips;
- Sta wat eerder op en gebruik die tijd voor jezelf.
- Haal eens per week boodschappen.
- Zoek werk dichter bij huis, bijvoorbeeld.
- Kook eenvoudiger.
- In plaats van passief bankhangen en tv kijken, doe de strijk terwijl je kijkt.
Was niet elke dag. Stofzuigen wel. Ik heb 2 katten die overal haar loslatenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
doe jij elke dag de was? En stofzuig je elke dag?
Iets meer dan een half uur... Aardappelen moeten minimaal 20 minuten koken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:20 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Oh, maar je neemt zoveel tijd voor het eten.
De term smetvrees komt in me opquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Was niet elke dag. Stofzuigen wel. Ik heb 2 katten die overal haar loslaten
Je hoeft geen 20 minunten apatisch in de pan te staren, dus je bent niet al die tijd kwijt aan koken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Iets meer dan een half uur... Aardappelen moeten minimaal 20 minuten koken.
als je werk zoekt dat dicht bij huis is wordt je weer verweten dat je geen ambities hebt. Of dat je lui bent omdat je iets simpels kookt. Zo is er altijd wel gezeur.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:21 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je makkelijk tijd voor jezelf inruimen maar het is nóg makkelijker om minder te werken natuurlijk.
Nee, maar je kan ook geen maskertje nemen in die tijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef z3bra het volgende:
[..]
Je hoeft geen 20 minunten apatisch in de pan te staren, dus je bent niet al die tijd kwijt aan koken.
Ik heb geen smetvrees hoor... Bij lange na niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:24 schreef z3bra het volgende:
[..]
De term smetvrees komt in me op... Ook met 2 katten hoef je écht niet elke dag te stofzuigen en dan nog, hoeveel tijd ben je daarmee kwijt? 10 minuten?
Welnee. Alsof ambities gelijk staan met reisafstand. Wie dat tegen je heeft gezegd moet dringend leren dingen in perspectief te zien. Reistijd is verloren tijd, die Vanity veeeeel beter kan besteden aan zichzelf, of het huishouden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als je werk zoekt dat dicht bij huis is wordt je weer verweten dat je geen ambities hebt. Of dat je lui bent omdat je iets simpels kookt. Zo is er altijd wel gezeur.
Dan hoef je dus ook niet elke dag te stofzuigen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb geen smetvrees hoor... Bij lange na niet.
Mannen begrijpen sowieso niet dat een huis moet worden schoongemaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:29 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dan hoef je dus ook niet elke dag te stofzuigen.
Huishouden en jezelf kun je gerust wegstrepen als kindje er is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
Heerlijk.
Meer tijd voor het huishouden en wat meer tijd voor mezelf.
En voor ons kindje. Die er dan aankomt. Hoop ik.
Tuurlijk, mannen begrijpen het weer niet. Je huis is niet vies als je om de dag stofzuigt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Mannen begrijpen sowieso niet dat een huis moet worden schoongemaakt.
Ik weiger gewoon in een vies huis te wonen. Ik word daar onrustig van en kan dan al helemaal niet meer ontspannen. Het moet gewoon netjes zijn. Ik ga echt niet op mijn knietjes alle hoekjes schoonmaken ofzo. Maar het moet wel netjes ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |