Nee, die vrouwen hebben een verkeerd wereldbeeld en denken dat hetgeen zij doen een enorm belangrijke taak is. Terwijl ze niet meer doen dan de telefoon opnemen en klagen over het weer.quote:
Misschien moet ze een vrijetijdsmanager inhuren om dat soort zaakjes te regelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Mijn zus werkt niet, haar man verdient zat en toch heeft ze altijd druk met shoppen, sporten en vakantie plannen enzo.
Jij bent er ook zo een?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef Sam-x het volgende:
Onterechte klacht. Ooit gedacht aan boodschappen doen, poetsen.. ''het huishouden''?
Dat is wel druk ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef Sam-x het volgende:
Onterechte klacht. Ooit gedacht aan boodschappen doen, poetsen.. ''het huishouden''?
Nee, dat heeft ze reden tot klagenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:14 schreef alors het volgende:
en als ze fulltime werkte was het een carrièrehoer die het huishouden en de kinderen verwaarloosde
Maar heel veel van die vrouwen verzinnen er gewoon allemaal dingen bij om te doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef Sam-x het volgende:
Dat jij nou thuis woont en verder niets hoeft te doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee, die vrouwen hebben een verkeerd wereldbeeld en denken dat hetgeen zij doen een enorm belangrijke taak is. Terwijl ze niet meer doen dan de telefoon opnemen en klagen over het weer.
Wat éééénig!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
En voor ons kindje. Die er dan aankomt. Hoop ik.
quote:
Iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar heel veel van die vrouwen verzinnen er gewoon allemaal dingen bij om te doen.Theedoeken strijken en ondergoed strijken bijvoorbeeld. Grootste onzin ooit.
Leuk hequote:
Het valt me op dat Nederlandse vrouwen zo debiel veel tijd voor zichzelf nodig hebben. Hoe zit dat?quote:
Ik heb nooit tijd voor mezelfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:11 schreef z3bra het volgende:
[..]
Het valt me op dat Nederlandse vrouwen zo debiel veel tijd voor zichzelf nodig hebben. Hoe zit dat?
Wat kook jij?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb nooit tijd voor mezelf
Dagindeling: 7.30 Opstaan
Tanden poetsen, opmaken, haren doen, katten eten en drinken geven, kopje koffien sigaretje.
8.15 De deur uit.
9.00 Aan het werk.
17.30 Klaar met werk. Naar de winkel
18.10 Thuis. Koken en afwassen tegelijk.
19.45 Eten. Inmiddels is vriend ook thuis.
20.00 Afwassen, stofzuigen, schoonmaken, was doen enz.
21.00 Tv kijken of even op de computer.
22.30 Douchen
23.00 Slapen.
Aardappelen, vlees en groente. Of taco's, lasagne, pasta, soep.quote:
Paar tips;quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Tanden poetsen, opmaken, haren doen, katten eten en drinken geven, kopje koffien sigaretje.
8.15 De deur uit.
9.00 Aan het werk.
22.30 Douchen
23.00 Slapen.
Oh, maar je neemt zoveel tijd voor het eten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Aardappelen, vlees en groente. Of taco's, lasagne, pasta, soep.
Noem maar op.
doe jij elke dag de was? En stofzuig je elke dag?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
8.15 De deur uit.
9.00 Aan het werk.
22.30 Douchen
23.00 Slapen.
Dus eigenlijk kun je makkelijk tijd voor jezelf inruimen maar het is nóg makkelijker om minder te werken natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:20 schreef z3bra het volgende:
[..]
Paar tips;
- Sta wat eerder op en gebruik die tijd voor jezelf.
- Haal eens per week boodschappen.
- Zoek werk dichter bij huis, bijvoorbeeld.
- Kook eenvoudiger.
- In plaats van passief bankhangen en tv kijken, doe de strijk terwijl je kijkt.
Was niet elke dag. Stofzuigen wel. Ik heb 2 katten die overal haar loslatenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
doe jij elke dag de was? En stofzuig je elke dag?
Iets meer dan een half uur... Aardappelen moeten minimaal 20 minuten koken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:20 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Oh, maar je neemt zoveel tijd voor het eten.
De term smetvrees komt in me opquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Was niet elke dag. Stofzuigen wel. Ik heb 2 katten die overal haar loslaten
Je hoeft geen 20 minunten apatisch in de pan te staren, dus je bent niet al die tijd kwijt aan koken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Iets meer dan een half uur... Aardappelen moeten minimaal 20 minuten koken.
als je werk zoekt dat dicht bij huis is wordt je weer verweten dat je geen ambities hebt. Of dat je lui bent omdat je iets simpels kookt. Zo is er altijd wel gezeur.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:21 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je makkelijk tijd voor jezelf inruimen maar het is nóg makkelijker om minder te werken natuurlijk.
Nee, maar je kan ook geen maskertje nemen in die tijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef z3bra het volgende:
[..]
Je hoeft geen 20 minunten apatisch in de pan te staren, dus je bent niet al die tijd kwijt aan koken.
Ik heb geen smetvrees hoor... Bij lange na niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:24 schreef z3bra het volgende:
[..]
De term smetvrees komt in me op... Ook met 2 katten hoef je écht niet elke dag te stofzuigen en dan nog, hoeveel tijd ben je daarmee kwijt? 10 minuten?
Welnee. Alsof ambities gelijk staan met reisafstand. Wie dat tegen je heeft gezegd moet dringend leren dingen in perspectief te zien. Reistijd is verloren tijd, die Vanity veeeeel beter kan besteden aan zichzelf, of het huishouden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als je werk zoekt dat dicht bij huis is wordt je weer verweten dat je geen ambities hebt. Of dat je lui bent omdat je iets simpels kookt. Zo is er altijd wel gezeur.
Dan hoef je dus ook niet elke dag te stofzuigen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb geen smetvrees hoor... Bij lange na niet.
Mannen begrijpen sowieso niet dat een huis moet worden schoongemaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:29 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dan hoef je dus ook niet elke dag te stofzuigen.
Huishouden en jezelf kun je gerust wegstrepen als kindje er is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
Heerlijk.
Meer tijd voor het huishouden en wat meer tijd voor mezelf.
Tuurlijk, mannen begrijpen het weer niet. Je huis is niet vies als je om de dag stofzuigt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Mannen begrijpen sowieso niet dat een huis moet worden schoongemaakt.
Ik weiger gewoon in een vies huis te wonen. Ik word daar onrustig van en kan dan al helemaal niet meer ontspannen. Het moet gewoon netjes zijn. Ik ga echt niet op mijn knietjes alle hoekjes schoonmaken ofzo. Maar het moet wel netjes ogen.
Vrouwen begrijpen sowieso niet dat er in een huis moet worden geleefd!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef MissVanity het volgende:
Ik weiger gewoon in een vies huis te wonen. Ik word daar onrustig van en kan dan al helemaal niet meer ontspannen. Het moet gewoon netjes zijn. Ik ga echt niet op mijn knietjes alle hoekjes schoonmaken ofzo. Maar het moet wel netjes ogen.
Ook hier is de middenweg weer het antwoord; schoon genoeg om gezond te leven, vies genoeg om "lekker" te leven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen sowieso niet dat er in een huis moet worden geleefd!
Ik weiger gewoon in een een kil steriel huis te wonen. Ik word daar onrustig van en kan dan al helemaal niet meer ontspannen. Het moet gewoon leven! Ik ga echt niet er een zooitje van maken in alle hoekjes. Maar het moet wel lekker leven!
-----------
Hoe gaan we hier ooit uitkomen Miss?
Sst! Niet alle geheimen meteen verklappen! Dadelijk zeg je nog dat mannen en vrouwen af en toe met elkaar moeten gaan praten! Stel je voor zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef z3bra het volgende:
Ook hier is de middenweg weer het antwoord; schoon genoeg om gezond te leven, vies genoeg om "lekker" te leven.
als je graag dat ene werk wil doen maar dat is nou eenmaal niet in je regio.. Dan kan het voorkomen dat je elders gaat werken. Kies je dan toch voor dat lullige baantje bij jou in de straat en laat je die ene baan liggen... Dan ben je amibitieloos, volgens Foktermen. Tenminste, dat denk ik als ik zo het forum doorneem en hoe vaak er wel niet in hokjes wordt gedacht. Ik zeg 'vaak'. Niet 'altijd'.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:28 schreef z3bra het volgende:
[..]
Welnee. Alsof ambities gelijk staan met reisafstand. Wie dat tegen je heeft gezegd moet dringend leren dingen in perspectief te zien.
het is in die zin verloren tijd als je het zo beschouwd. Niet omdat een ander het vindt als verloren tijd. Alles valt prima te combineren. Zo niet: nou dan doe je t anders. Niet zo mekkerenquote:Reistijd is verloren tijd, die Vanity veeeeel beter kan besteden aan zichzelf, of het huishouden.
Dat moeten heel veel mensen met een meer dan 40-urige werkweek die alleen wonen ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef Sam-x het volgende:
Dat Fok!'ers je ambitieloos vinden zou je laatste zorg moeten zijn. En je snapt zelf ook wel dat een baan in de buurt niet per se een baan in de straat of wijk is, neem ik aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als je graag dat ene werk wil doen maar dat is nou eenmaal niet in je regio.. Dan kan het voorkomen dat je elders gaat werken. Kies je dan toch voor dat lullige baantje bij jou in de straat en laat je die ene baan liggen... Dan ben je amibitieloos, volgens Foktermen. Tenminste, dat denk ik als ik zo het forum doorneem en hoe vaak er wel niet in hokjes wordt gedacht. Ik zeg 'vaak'. Niet 'altijd'.
[..]
het is in die zin verloren tijd als je het zo beschouwd. Niet omdat een ander het vindt als verloren tijd. Alles valt prima te combineren. Zo niet: nou dan doe je t anders. Niet zo mekkeren
Kom eens kijken in mijn huis. Het is niet steriel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen sowieso niet dat er in een huis moet worden geleefd!
Ik weiger gewoon in een een kil steriel huis te wonen. Ik word daar onrustig van en kan dan al helemaal niet meer ontspannen. Het moet gewoon leven! Ik ga echt niet er een zooitje van maken in alle hoekjes. Maar het moet wel lekker leven!
-----------
Hoe gaan we hier ooit uitkomen Miss?
Gewoon een nieuwe vriend zoeken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Kom eens kijken in mijn huis. Het is niet steriel.
Er moet inderdaad in geleefd kunnen worden. Maar als ik bijvoorbeeld mijn vriend zijn gang laat gaan kan ik na een week niet eens meer van de gang naar de huiskamer lopen.
Ja, maar iemand dumpen omdat het een sloddervos is, is een beetje overdreven.quote:
Ah ja, het aloude "als ik mijn vriend zijn gang laat gaan wordt het huilen met groot licht".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Er moet inderdaad in geleefd kunnen worden. Maar als ik bijvoorbeeld mijn vriend zijn gang laat gaan kan ik na een week niet eens meer van de gang naar de huiskamer lopen.
Zegt veel over een persoon.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja, maar iemand dumpen omdat het een sloddervos is, is een beetje overdreven.
Als je zo gaat doen stopt deze discussie hier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:13 schreef z3bra het volgende:
[..]
Ah ja, het aloude "als ik mijn vriend zijn gang laat gaan wordt het huilen met groot licht".
Je stelt je vreselijk aan, zeik niet zo.
Ohja? Vertel eens meer?quote:
xDquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Die zijn inderdaad druk.
DRUK MET DE PIK VAN DE BUURMAN IN DE WEER![]()
:d Dd:d:D:dd:
Het punt wat ik probeerde over te brengen is dat jij en vriendlief zeer waarschijnlijk totaal andere definities hebben van "rotzooi". Dat is niet erg, maar het zorgt wel voor ergernis over en weer. Gewoon over praten en het niet laten escaleren naar één bepaalde kant toe. Af en toe je gelijk krijgen en af en toe laten gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:06 schreef MissVanity het volgende:
Dat weet je niet, misschien zou je vriend na 5 dagen wel gaan opruimen, maar omdat jij zo neurotisch bent kom je daar nooit achter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Boehoequote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen stopt deze discussie hier.
We hebben het samen prima geregeld hoor. Maar ik moet hem wel zeggen dat het tijd is op zijn computerkamer eens op te ruimen. Hij ziet dat zelf niet. Ik neem het hem niet kwalijk ofzo. Maar mannen zijn daar gewoon makkelijker in. Zij zien pas rotzooi als ze erover struikelen en plat met hun smoeltje op de grond liggenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:16 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het punt wat ik probeerde over te brengen is dat jij en vriendlief zeer waarschijnlijk totaal andere definities hebben van "rotzooi". Dat is niet erg, maar het zorgt wel voor ergernis over en weer. Gewoon over praten en het niet laten escaleren naar één bepaalde kant toe. Af en toe je gelijk krijgen en af en toe laten gaan.
Overigens wordt het huishouden niet beter als je kindje er is.
Ja dat ben je wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
We hebben het samen prima geregeld hoor. Maar ik moet hem wel zeggen dat het tijd is op zijn computerkamer eens op te ruimen. Hij ziet dat zelf niet. Ik neem het hem niet kwalijk ofzo. Maar mannen zijn daar gewoon makkelijker in. Zij zien pas rotzooi als ze erover struikelen en plat met hun smoeltje op de grond liggen![]()
Maar ik ben echt geen neuroot hoor.
ik zei ook niet dat JIJ mekkert. Ik bedoelde mekkeren in zn algemeenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:59 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dat Fok!'ers je ambitieloos vinden zou je laatste zorg moeten zijn. En je snapt zelf ook wel dat een baan in de buurt niet per se een baan in de straat of wijk is, neem ik aan.
En ik ben niet degene die mekkert over "tijd voor zichzelf".
Állesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat JIJ mekkert. Ik bedoelde mekkeren in zn algemeenEn het dondert mij ook niet of mensen mij ambitieus vinden ja of nee. True. Je zou je idd niks moeten aantrekken wat anderen van je zeggen. Helaas is dat soms net iets makkelijker gezegd dan gedaan voor sommigen... En dat van de baan in de straat... Je snapt zelf ook wel dat ik maar wat figuurlijk aan t lullen was. Een baan om de hoek is ook niet letterlijk om de hoek natuurlijk. Of neem jij alles letterlijk wat er gezegd wordt?
Ik had het niet tegen jou. Maar bedankt voor je bijdrage.quote:
Tijd voor jezelf met een kindje?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga over een halfjaartje ook 3 dagen per week werken.
Heerlijk. Meer tijd voor het huishouden en wat meer tijd voor mezelf.
Nee... Tijd voor mezelf voor het kindje. Tijdens het kindje alleen maar tijd voor het kindje.quote:
Dan zou ik maar een tijd wachten want als je zwanger bent heb je al geen tijd voor jezelf meer en als het er is dan heeeeeeeeelemaal niet meer. Zelfs met makkelijke kindjesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee... Tijd voor mezelf voor het kindje. Tijdens het kindje alleen maar tijd voor het kindje.
Als je lang genoeg op je werk zit, hoef je alleen eens in de week je bed te verschonen...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:59 schreef Casos het volgende:
[..]
Dat moeten heel veel mensen met een meer dan 40-urige werkweek die alleen wonen ook.
zó vaak?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Als je lang genoeg op je werk zit, hoef je alleen eens in de week je bed te verschonen...
Geloof mij met sommige huisdieren icm een witeiken vloer ( in mijn huis dan) moet je elke dag stofzuigenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:24 schreef z3bra het volgende:
[..]
De term smetvrees komt in me op... Ook met 2 katten hoef je écht niet elke dag te stofzuigen en dan nog, hoeveel tijd ben je daarmee kwijt? 10 minuten?
Wát een ongelooflijk welvaartsgejank. Weet je wat ik vind dat vrouwen moeten doen? Stoppen met ontkennen dat het pure gemakzucht isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Geloof mij met sommige huisdieren icm een witeiken vloer ( in mijn huis dan) moet je elke dag stofzuigen.
Misschien kan je het dan inderdaad smetvrees noemen, ik kan er namelijk niet tegen als ik overal dierenharen zie. In de winter is het wel minder dan stofzuig ik 1 keer in de twee a drie dagen.
Ik werk ook drie dagen niet om meer tijd voor mijzelf te hebben gewoon omdat het kan. Het had evengoed gekund dat mijn partner drie dagen zou werken ik fulltime.
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Geloof mij met sommige huisdieren icm een witeiken vloer ( in mijn huis dan) moet je elke dag stofzuigen.
Misschien kan je het dan inderdaad smetvrees noemen, ik kan er namelijk niet tegen als ik overal dierenharen zie. In de winter is het wel minder dan stofzuig ik 1 keer in de twee a drie dagen.
Ik werk ook drie dagen niet om meer tijd voor mijzelf te hebben gewoon omdat het kan. Het had evengoed gekund dat mijn partner drie dagen zou werken ik fulltime.
Leg uit want volgens mij ben je aan het bashen om het bashen ? Ik heb prima diploma's , ik ben thuis omdat ik mijn kind gewoon niet full time in de daycare wil gooienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:46 schreef z3bra het volgende:
[..]
Wát een ongelooflijk welvaartsgejank. Weet je wat ik vind dat vrouwen moeten doen? Stoppen met ontkennen dat het pure gemakzucht is. Mannie verdient genoeg, en daardoor kunnen vrouwen aan "zelfontplooiïng" doen, en dat is op zich prima maar houd op met dat te ontkennen
.
[ afbeelding ]
Simpel, ik vind het pure kapitaalverspilling. En het feit dat we ons dat in Nederland kunnen veroorloven noem ik welvaartsgezanik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Leg uit want volgens mij ben je aan het bashen om het bashen ? Ik heb prima diploma's , ik ben thuis omdat ik mijn kind gewoon niet full time in de daycare wil gooien. Zo is het nu eenmaal samen afgesproken.
Nergens heb ik het hoogste woord of druk zelfs
. Mijn werk kan ik prima aan in drie dagen
.
Mocht mijn dochter straks gaan studeren, ga ik ook weer fulltime aan de slag.
wat vind je kapitaalverspilling, dat ik drie dagen werk? Of dat vrouwen zeuren dat ze het zo druk hebben? Ik zeur namelijk niet, dus je gebash begrijp ik nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:51 schreef z3bra het volgende:
[..]
Simpel, ik vind het pure kapitaalverspilling. En het feit dat we ons dat in Nederland kunnen veroorloven noem ik welvaartsgezanik.
Weet je wat pas kapitaalverspilling is? Slapen. Afschaffen die hap.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:51 schreef z3bra het volgende:
[..]
Simpel, ik vind het pure kapitaalverspilling. En het feit dat we ons dat in Nederland kunnen veroorloven noem ik welvaartsgezanik.
Andere tijd, vrouwen moesten toch zo nodig kunnen werken en carrière kunnen maken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:52 schreef tuintegel het volgende:
[..]
wat vind je kapitaalverspilling, dat ik drie dagen werk? Of dat vrouwen zeuren dat ze het zo druk hebben? Ik zeur namelijk niet, dus je gebash begrijp ik niet.
Hoeveel uur werkte jouw moeder toen je klein was?
Dus generaliseer jequote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef z3bra het volgende:
[..]
Andere tijd, vrouwen moesten toch zo nodig kunnen werken en carrière kunnen maken?
En er zijn toch om de haverklap stemmen die schreeuwen om een quotum voor topvrouwen bij beursgenoteerde bedrijven?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:54 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dus generaliseer je.
Andere tijd is trouwens zo een dooddoener, zo oud ben je niet. Ook in die tijd werkten vrouwen en kijk wat voor een uitkeringstrekkers die voortgebracht hebben
.
Niet, je bent aanwezig op je werk. Je houdt je bezig met een discussie op Fok! onder werktijdquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:20 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Oh, maar je neemt zoveel tijd voor het eten.
En jij krijgt over een half jaar een baby? Schaam je!quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
klinkt echt gezond die tijdsindeling van je als je voordat het kind er al is, tijd moet gaan plannen om ermee bezig te zijn, en jezelf daarbij compleet wegcijfert.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee... Tijd voor mezelf voor het kindje. Tijdens het kindje alleen maar tijd voor het kindje.
Wat is er precies op tegen dat zij de troep opruimt en hij gaat werken of omgekeerd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:20 schreef probeer het volgende:
en als je echt elke dag moet schoonmaken om een netjes en schoon huis te wonen, moet je mss ns je vriend? zeggen zn troep op te ruimen.
Haha DE spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee, die vrouwen hebben een verkeerd wereldbeeld en denken dat hetgeen zij doen een enorm belangrijke taak is. Terwijl ze niet meer doen dan de telefoon opnemen en klagen over het weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |