ssst.quote:
Ik ben ouder dan jouw ouders, denk ik.quote:
En je kunt zelfs twieterenquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jouw ouders, denk ik.
quote:
Maar niet via een (nieuwe) mobiel. Om maar weer ontopic te raken.quote:
Nee hoor, ik heb een super goedkoop sim-only abo niet eens een sms-bundel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:18 schreef RVP67 het volgende:
Mijn abbo wordt betaald door de werkgever, anders had ik er helemaal geen 1
Ben ik nu "uber dino" ?
Ik heb gewoon prepaid, al wel 14 jaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een super goedkoop sim-only abo niet eens een sms-bundel.
Dit dus..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:16 schreef Creeg het volgende:
![]()
Ik hou van deze topics..
mensen die niet met de tijd mee willen gaan
Omdat we die niet nodig hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:26 schreef HTrockstar het volgende:
Wat is nou echt de reden dat jullie geen smartphone willen ?
Ik heb er eentje maar hoef niet zo nodig mobiel internet, ik red me prima met mijn desktop (al heb ik er daar dan weer twee van met een switchquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:26 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
Dit dus..
Geen ervaring met iOS en blackberry maar mijn lg toestel met andriod is erg gemakkelijk te bedienen. Er zitten wel drie! echte toetsen op en vier! touchgevoelige knoppen.
Alles wat je niet wil gebruiken is simpel uit te zetten en als je hier op het forum kunt reageren kun je ook smsen en bellen met een smartphone...
Een toetsenbord op een touchscreen typ 10* sneller en fijner als op toestellen met fysieke knoppen.
Wat is nou echt de reden dat jullie geen smartphone willen ?
Wij hadden hier laatst een stagiare die van zijn plek was toen zijn smartphone af ging. Die blèrde dus het zinnetje "how would you like to s*ck my b*lls mr. Garrison" uit southpark over de afdeling, net toen een projectleider met een nieuwe klant langs liep.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:31 schreef trabant het volgende:
Daarmee noem je de essentie van het "bij" zijn op: nieuwe opties die je niet gebruikt.
Het Office-pakket op je computer is vaak een mooi voorbeeld. De nieuwe versie leren kennen is vooral zoeken waar de oude vertrouwde functies nu weer verstopt zitten en van wat er echt nieuw is, begrijp je de meerwaarde niet of je gebruikt de functie uiteindelijk toch niet. Enige uitzondering is wegschrijven naar pdf.
Het had me bij een mobieltje wel handig geleken om er een eigen ringtone in te kunnen importeren, (de aanzwellende begintune van league of gentlemen) maar daar was dat prepaidding dat nu in de la ligt te verstoffen te simpel voor. Of de 'bruksanvisning' was te verhullend gelokaliseerd.
Hoe het met een eigen ringtone ook fout kan gaan, merkte ik eens bij de slager toen er bij een vrouw van zeker vijftig die aan de beurt was een kabouter in de tas om aandacht begon te vragen. Het was héél even leuk, maar omdat er - alvorens met graven naar de kobold kon worden begonnen - eerst een mijnenveld aan ritsen en knopen moest worden overwonnen werd het langzaamaan gênant.
Het gaf me ruimschoots de tijd om over een dodelijke opmerking na te denken, die je uit beleefdheid dan toch maar weer inslikt.
Dan is er wel wat anders waarvan jij denkt...daar heb ik geen behoefte aan, ik red me prima zonder.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:43 schreef Jarno het volgende:
Als ik zo vastgeroest en bekrompen wordt als ik 40 ben, verlos me dan aub?
Daar valt nu ook al wel wat aan te doen hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:43 schreef Jarno het volgende:
Als ik zo vastgeroest en bekrompen wordt als ik 40 ben, verlos me dan aub?
Er is een app voor dat, bedoel je?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar valt nu ook al wel wat aan te doen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |