Dan kan je morgen draaienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh en ik hoef morgen maar een halve dag te werken
Van 15.00 tot 19.00 en dan lekker naar huis heen
Zo denk ik er nu even over dan hoef ik het allebei ff niet meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen nu weer overrated?. Waarom is neuken overrated?
.
En dat laatste klopt zeker.
klinkt als het perfecte stappenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
nee hoor kerel, was niet serieus.
Mensen die voor het eerst met mij en vrienden gaan stappen vergelijk het met The hangover part 1. Alleen minder erg
ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kheb 1 harde nummer![]()
Denk wel dat je m kent
Als dat voor jou werktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo denk ik er nu even over dan hoef ik het allebei ff niet meer.
Eigenlijk wel ja.quote:
Je moet wat he.quote:
dat kan ik je wel vertellen, maar is niet goed voor sommigen in het topicquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen nu weer overrated?. Waarom is neuken overrated?
.
En dat laatste klopt zeker.
Je helemaal lam zuipen tot je niet meer weet wat je doet is het perfecte stappen? Want dan doe ik iets fout.quote:
nee dat je de vette dingen onthoudtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je helemaal lam zuipen tot je niet meer weet wat je doet is het perfecte stappen? Want dan doe ik iets fout.
Zou idd kunnenquote:
quote:
We genieten van het stappen omdat we (vrienden en ik) elkaar soms maanden niet zien. En als we elkaar zien blijven we wekenlang bij elkaar over de vloer komen totdat te erg word met school/werkquote:
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:38 schreef Viro het volgende:
[..]
dat kan ik je wel vertellen, maar is niet goed voor sommigen in het topic
Dat vind ik een goede instellingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zou idd kunnen
Heb ook wel zin om een keer weer te doen
Ik kan me voorstellen waarom hij op dit moment denkt dat vrouwen overrated zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen.
[..]
Dat vind ik een goede instelling. Doe daar wat mee!
We zuipen niet totdat we lam zijn, ik drink helemaal niet. We hebben onwijs veel plezier als we gaan stappen en dat allemaal met minimale alcohol achter den kiezenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je helemaal lam zuipen tot je niet meer weet wat je doet is het perfecte stappen? Want dan doe ik iets fout.
Zou evt wel na Eggs kunnen draaienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen.
[..]
Dat vind ik een goede instelling. Doe daar wat mee!
doe je goedquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:41 schreef Viro het volgende:
[..]
We zuipen niet totdat we lam zijn, ik drink helemaal niet. We hebben onwijs veel plezier als we gaan stappen en dat allemaal met minimale alcohol achter den kiezen
Ik kan me niet voorstellen waarom je een sekse volledig over een kam wilt scheren. Maar dat zal wel aan mij liggen, dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen waarom hij op dit moment denkt dat vrouwen overrated zijn.
je weet gewoon wat ik bedoelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen waarom hij op dit moment denkt dat vrouwen overrated zijn.
DM me dat morgen even, ik ben nu te luiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zou evt wel na Eggs kunnen draaien
tja je bent soms BOB hequote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef heloef het volgende:
Ik ben de enige die lol heeft na 5 biertjes?![]()
![]()
Gewoon omdat ik nog nooit nuchter ben ga stappen, moet ik een proberen met een 1 biertje.
Liefdesverdriet is niet goed voor je relativeringsvermogen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen waarom je een sekse volledig over een kam wilt scheren. Maar dat zal wel aan mij liggen, dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |