truste kerelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:15 schreef Outpost76 het volgende:
Ja menschen ik gaat naar bedje toe. Ik eehm moet morgen weer werken enzo.
Hehe same here, fappen/soppen hoort gewoon bij het leven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je je met een dergelijke weddenschap meedoet. Ik snap het niet!
Omdat ik niet eeuwig elke dag wil fappen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je je met een dergelijke weddenschap meedoet. Ik snap het niet!
Het is gezondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hehe same here, fappen/soppen hoort gewoon bij het leven.
Even stoom afblazen enzo.
Waarom denk je dat je eeuwig blijft fappen dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik niet eeuwig elke dag wil fappen.
Ik doe het al 5 jaar dag in dag uit, op een uitzondering na.![]()
Dus daarom heb ik het maar geaccpeteerd.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hehe same here, fappen/soppen hoort gewoon bij het leven.
Even stoom afblazen enzo.
Dat ook weer niet dan maar voorlopig wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je eeuwig blijft fappen dan?.
spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:21 schreef humorduck28 het volgende:
Van teveel fappen aan de rectherkant / linkerkant achtereen krijg je gehoorschade...
Slaap lekker.quote:
Dat is niet de instelling, hequote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook weer niet dan maar voorlopig wel.
Ik had er patent op moeten nemen.quote:
Dat kan niet. Daarbij, ik gebruikte het eerder dan jijquote:
Het kan iedere dag gebeuren jaja ik weet het.quote:
Dat ligt volledig aan jouw instelling en of je bereid bent over je angst/verlegenheid heen te stappen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan iedere dag gebeuren jaja ik weet het.
Maar als wel even realistisch blijven duurt het nog wel even dat ik het met mijn rechterhand moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |