Ik wil liever gewoon een vriendin eerst. Dus rustig iets opbouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt volledig aan jouw instelling en of je bereid bent over je angst/verlegenheid heen te stappen..
Een van de weinige goede platen van hem.quote:
Toe maar je wil het wel vertellen.quote:
is ff afwachten.. heb veel verschillende stylen erin.. new/ old skool... dance achtig/hiphop enz.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat met draaien word jij ook 1 van mijn favo DJ's
Top.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is ff afwachten.. heb veel verschillende stylen erin.. new/ old skool... dance achtig/hiphop enz.
Hopelijk voor ieder wat wilt
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:28 schreef DeRakker. het volgende:
wel vet dat t eindelijk gelukt is.. na vaak proberen en falen
Ja, dat snap ik. Maar ook daarvoor moet je over je angst/verlegenheid heen stappen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil liever gewoon een vriendin eerst. Dus rustig iets opbouwen.
Niet van die camping seks en dat je je dan afvraagt hoe heette ze ook alweer?
Tot nu toe draai je heel lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is ff afwachten.. heb veel verschillende stylen erin.. new/ old skool... dance achtig/hiphop enz.
Hopelijk voor ieder wat wilt
Ja, werk middagploegen voor een paar wekenquote:
Ja das waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ook daarvoor moet je over je angst/verlegenheid heen stappen.
En dat is moeilijk, ik weet het..
Dat tegen een vrouw zeggen is als tegen een junk zeggen dat ie wel genoeg dope heeft, dat doe je gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:29 schreef Samzz het volgende:
Een vriend van mij zegt net dat ik kleren genoeg heb. Is hij gek geworden of zo?.
Ik denk dat jij beter kan gaan stappen met Mono. Dat is de hosselkoning.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja das waar.
Gelukkig heb ik VH en Faye als egoboosters.![]()
Moet nog een keer met hun stappen trouwens.![]()
Duwen ze me vanzelf wel richting een meisje.
Ja maar, ja maar ik kom niet omdat ik teveel aan OV heb uitgegeven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:28 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, ik vertel het op de marathon meet, kan ik gelijk zien wie er fapt en wie niet
Ik ook niet. Ondanks dat ik al vanaf half zeven vanmorgen op benquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, werk middagploegen voor een paar weken
Ben nog niet moe
Deze man snapt hetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat tegen een vrouw zeggen is als tegen een junk zeggen dat ie wel genoeg dope heeft, dat doe je gewoon niet.
*Proest* Malle jongenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:29 schreef Samzz het volgende:
Een vriend van mij zegt net dat ik kleren genoeg heb. Is hij gek geworden of zo?.
serieus kerel, als jij met mij gaat stappen neem ik handboeien mee en koppel ik je aan een meid totdat je haar helemaal rauw heb geneuktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja das waar.
Gelukkig heb ik VH en Faye als egoboosters.![]()
Moet nog een keer met hun stappen trouwens.![]()
Duwen ze me vanzelf wel richting een meisje.
Hoe hou je het volquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ondanks dat ik al vanaf half zeven vanmorgen op ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |