+2quote:
Klopt. Voor ieder behaald punt krijg je budget en daar kun je betere spelers voor halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Me team klaar, dus iedereen begint met het schamele 8,5 miljoen zodat je goed moet inkopen bij de punten die je na 2 eredivisie speelronden krijgt kan je weer betere kopen indien je meer punten haalt?
klopt. Je kunt nog kijken of er binnen het budget betere mogelijkheden zijn, maar het hoeft niet.quote:Goed en leuk bedacht iig, krijg je niet direct 'dreamteams' maar moet je ze ook echt verdienen en dus tactisch enzo inkopen,leuk gedaan.
En ik hoef dus verder niets te doen nadat ik net op bevestigen heb gedrukt?
We zijn op het randje gaan zitten met het budget om de uitdaging groter te maken. Een dreamteam mag en kan je voor de eerste speelronde gewoon niet verwachten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef Wong het volgende:
Wat een drama budget zeg.
Heb het uiteindelijk wel voor elkaar gekregen om een team op te stellen, maar voor mijn 'dreamteam' kwam ik zo'n 8 mil tekort. Nu kun je ongeveer 772 duizend euro per speler uitgeven en als je er een uitblinker in wilt hebben dan zak je al snel terug naar het niveau bankzitter of degradatiekandidaten.
Dat is wel degelijk gelezen - en werd door meer users genoemd als feedback.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:15 schreef SnuggLe het volgende:
Oke, natuurlijk doen we weer mee!
Goed dat de transferkosten zijn verhoogd.
Jammer dat er niets is gedaan met de feedback om alle teams open te laten staan na de wisselperiode.
Jep, is al doorgegeven aan degenen die het wel aan kunnen passenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:38 schreef ranja het volgende:
Klopt het dat je via het menu sport - managerspellen nog naar de oude gaat?
Ik zeg niet dat het niet gelezen is, zeg alleen dat het jammer is dat er niets mee gedaan is ;-)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk gelezen - en werd door meer users genoemd als feedback.
Maar dat was niet haalbaar voor dit seizoen, het vergt een aanpassing aan de programmeercode en we hebben wat developmentkrachten te weinig om het te realiseren.
Verder vind ik persoonlijk dat iedereen zelf mag weten of ze hun team wel of niet laten zien. Ik snap dat het leuk (en makkelijk) is, bij 'de buurman' afkijken, maar dat mocht vroeger op school ook niet![]()
Wat is er eigenlijk op tegen dat iemand zijn team 'geheim' wil houden?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:32 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet gelezen is, zeg alleen dat het jammer is dat er niets mee gedaan is ;-)
Jammer, maar wel top dat jullie het serieus overwogen hebben!
Idd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk op tegen dat iemand zijn team 'geheim' wil houden?
Maakt het spel leuker en invloed op de eindstand heeft het niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk op tegen dat iemand zijn team 'geheim' wil houden?
een subklassement, speciaal voor je vrienden.quote:
Checkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef LDS het volgende:
Even mierenneuken: het is Remy Amieux, en niet Rene
Het staat op inactiefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:03 schreef SnuggLe het volgende:
En Steve de Ridder is al weg bij de Graafschap.
Tot het echt rond is blijft hij staan, is wel al rekening mee gehouden in de prijs van Vermeer....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat Stekelenburg ook wel kan... Ajax en Roma akkoord inzake Stekelenburg
Het is geen hattrick hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:38 schreef Swomp het volgende:
Aangemeld, voor het eerst![]()
Eens kijken hoe het allemaal werkt...
EDIT: hoe kan ik nu zien tegen wie ik speel(andere users), of snap ik het spel nu verkeerd?
Succes en veel plezier!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:38 schreef Swomp het volgende:
Aangemeld, voor het eerst![]()
Eens kijken hoe het allemaal werkt...
We hebben een userteam-klassement, waar momenteel nog niet veel te zien is, behalve dat degenen die veel budget hebben overgehouden, nu bovenaan staanquote:EDIT: hoe kan ik nu zien tegen wie ik speel(andere users), of snap ik het spel nu verkeerd?
quote:Velthuizen (Vitesse)
Pique (ADO Den Haag)
Yoshida (VVV Venlo)
Nkume (VVV Venlo)
Anderson (Vitesse)
Takagi (FC Utrecht)
Mokotjo (Feyenoord)
Djuricic (SC Heerenveen)
Bony (Vitesse)
Pedersen (Vitesse)
Ibarra (Vitesse)
quote:Nijland (NEC)
Assaidi (Heerenveen)
Bony (Vitesse)
Overtoom (Heracles)
Duits (RKC)
Schilder (NAC)
Toornstra (ADO)
De Rijk (ADO)
Mattheij (Excelsior)
Van der Ban (VVV)
Velthuizen (Vitesse)
Overtoom is volgens mij nog niet geheel fit.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu twijfel ik tussen Immers en Overtoom
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de ultieme bazen-team samengesteld:
Naam: Chuck Norris' A-Team
[..]
quote:Gino Coutinho (ADO)
Lorenzo Pique (ADO)
Kees Luijckx (NAC)
Norichio Nieveld (Excelsior)
Christian Eriksen (Ajax)
Roly Bonevacia (NAC)
Atiba Hutchinson (PSV)
Anil Bayram Gulner (VVV)
Soufian El Hassnaoui (De graafschap)
Melvin Platje (NEC)
Yanic Wildschut (VVV)
Volgens mij is Pedersen (Vitesse) redelijk zwaar geblesseerd.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de ultieme bazen-team samengesteld:
Naam: Chuck Norris' A-Team
[..]
Oh hahaha faal, ik dacht dat dit als een soort OSM werktequote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is geen hattrick hoor
Je verdient punten met wat je spelers in het echt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |