Welke wedstrijd ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:54 schreef daftme het volgende:
Morgen eindelijk weer naar het stadion. Zielloze zomer...
Krijg je met snotterende kinderen jongenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Againzender het volgende:
ik word me hier ff een partij verkouden
Maakt niet uit, ik heb pas in september vakantiequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:07 schreef rubbereend het volgende:
Volgend week zomeren daarna schijnt het weer minder te worden ;')
Mailen doet wonderenquote:
Dan kunnen we elkaar de handen schudden... ik voel me de hele week al brak, meestal met.goede nachtrust kom je er snel boven op.... maar tja dat zit er nog even niet in (Ze komt nog 2x 's nachts en heeft veel last van krampjes)quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:01 schreef Againzender het volgende:
ik word me hier ff een partij verkouden
Pff, ik vind dat echt niet belangrijk om te kijken. We zullen toch wel in een gunstige pot zitten en daarnaast het boeit mij niet zo tegen wie ze moeten. Ik blijf er iig niet voor thuis, merk vanzelf wel wat er uit gaat komen.quote:
SBS dacht ik, anders op RTL7. Iig op een open zender..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:41 schreef Burnie88 het volgende:
Wordt Ajax-Twente morgen nog uitgezonden op een andere zender dan Eredivisie Live?
+ Zowel Ajax- als Twente-ervaringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |