Jajaquote:
Trustenquote:
Lekker!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zaterdag is mijn oksel voor jou!
Doei doeiquote:
Doeggquote:
Ja heb ik ook hoor. Mijn benen zijn vooral moe dus die moet ik even bijtanken. \\Lekker slapen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nou kijk
Ik ben een beetje moe geworden van het gezeik van die laptopOok moet ik morgen weer om half 10 in de sportschool staan. Morgenavond een feestje en zaterdag PARTYHARD.
Mijn ogen vallen steeds dicht, dus ik denk dat het verstandig is om te gaan slapen
je zei gister ook om 12 uur te gaan slapen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nou kijk
Ik ben een beetje moe geworden van het gezeik van die laptopOok moet ik morgen weer om half 10 in de sportschool staan. Morgenavond een feestje en zaterdag PARTYHARD.
Mijn ogen vallen steeds dicht, dus ik denk dat het verstandig is om te gaan slapen
Diesel? Of rij je op gas?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor. Mijn benen zijn vooral moe dus die moet ik even bijtanken. \\Lekker slapen!
zou ik ook doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nou kijk
En dan zit je over een half uur nog op Twitter want de was moet nog in het machine, over een uurtje moet je echt nog even iets doen op Facebook en rond een uur of twaalf nog eeeeeven het radiotopic en morgenochtend ben je moe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nou kijk
Ze bedoelde 12:00 zeker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
je zei gister ook om 12 uur te gaan slapen...
Nou ja zolang je het maar doet waar ik bij ben danquote:
Ik injecteer Red Bull in deze straffe latten.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik injecteer Red Bull in deze straffe latten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |