Kan ze nooit hard zijn gevallen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren mijn vrouw nog van drie hoog laten vallen. Oh wacht, we hebben maar een verdieping.
Even fappen.twitter:arminvanbuuren twitterde op donderdag 28-07-2011 om 20:52:03#ASOT 519 is on NOW! listen here: http://listen.di.fm/public3/trance.pls reageer retweet
Je hebt nu een stijfje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef Zeroku het volgende:
Even fappen.twitter:arminvanbuuren twitterde op donderdag 28-07-2011 om 20:52:03#ASOT 519 is on NOW! listen here: http://listen.di.fm/public3/trance.pls reageer retweet
StijfJE, inderdaad.quote:
Oeh hij is papa geworden he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef Zeroku het volgende:
quote:
CC.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, Lutte, jij hebt ook CC en Bos en en en.
Volgens mij is de helft op Facebook van FOK! bij mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
en en en?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
Uhuhquote:
Aagjequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe dat toen zat met jullie
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe dat toen zat met jullie
quote:
En wat is er mis met blond Remlove?quote:
Fenna, heet ze volgens mij.quote:
Klopt, hij was van de week op de radio, ze belden hem, hij is helemaal vol ervanquote:
Chocolate chickquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
die ken ik ook als cc, maar volgens mij hebben zij t over een andere. en ik weet niet wie
Oh, alleen iets over gelezen ergens, op dat vage internetquote:
Achter denk ik? Gok ik zomaar hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, alleen iets over gelezen ergens, op dat vage internet
Uhuh, ik ga jou zaterdag even laten zien hoe blondjes los gaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet wat ik prefereer, maar je bent tenminste niet blonT
GRTD vooral, geloof ik. En ze was mod op CRE.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. die heb ik ook weleens zien posten hier toch?>
of in ksc ofzo
Zozo, wat een moeilijke taal.quote:
hmm....quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, ik ga jou zaterdag even laten zien hoe blondjes los gaan
Ja ze kwam hier ook wel eensquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. die heb ik ook weleens zien posten hier toch?>
of in ksc ofzo
Hihi, ik heb mijn schatje mee hoor dusquote:
Dan zit hij nog niet op veel bierquote:
ah idd,creaquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
GRTD vooral, geloof ik. En ze was mod op CRE.
Nouquote:
gezelligquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Hihi, ik heb mijn schatje mee hoor dus
Ja maar Remlof is een meethoer dus die komt sowieso altijdquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig
een meet toch van hier?
De volgende is voor jouquote:
in amsterdam. snap ook niet dat ze een visum hebben kunnen krijgen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig
een meet toch van hier?
oh echt... van al die meets die ik gehad heb heb ik hem nog nooit gezienquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar Remlof is een meethoer dus die komt sowieso altijd
Ik heb hier geen rechten om het aan te passen, iBenny heeft ze laten afnemen.quote:
Ik al 3 keer, waarvan 1 bij mij thuisquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh echt... van al die meets die ik gehad heb heb ik hem nog nooit gezien
das nog dichtbij ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
in amsterdam. snap ook niet dat ze een visum hebben kunnen krijgen hoor
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kan nog een infiniet aantal niveaus meer difficiel hoor
Ja gewoon even lekker losquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das nog dichtbij ook![]()
Veel plezier alvast voor degene die gaan, Wat gaan jullie doen?
Kroegen?
ik ook niet iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh echt... van al die meets die ik gehad heb heb ik hem nog nooit gezien
ze gaan zingenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das nog dichtbij ook![]()
Veel plezier alvast voor degene die gaan, Wat gaan jullie doen?
Kroegen?
Ik ook niet, ik stuur steeds mijn broer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest.
meetmaagdquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
jij bent nog jongquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
oh god lemme gues ideetje van c_a om te karaoken?quote:
Ik 3 weken niet, ik vind het doodstil hierquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeerlijk
ik ga ook los...
ik ben even een weekendje geen mama
weet niet eens wiens idee tbh, maar ca was wel gelijk voor geloof ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent nog jong
[..]
oh god lemme gues ideetje van c_a om te karaoken?
Zij heeft écht tof haar inderdaad!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik kwam er in mijn laatste jaar middelbare school achter dat ik iedere dag SEMTEX tegenkwam.
Die haren, wtf!
ohja de oudste gaat zaterdag ook voor het eerst in zijn leven een hele week met zijn vader meequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik 3 weken niet, ik vind het doodstil hier
Normaal gingen ze doordeweeks en had ik ze in de weekenden terug maar nu voor het eerst zolang, ze waren zondagavond weg en ben gisteren al even langs geweestquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja de oudste gaat zaterdag ook voor het eerst in zijn leven een hele week met zijn vader mee
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Normaal gingen ze doordeweeks en had ik ze in de weekenden terug maar nu voor het eerst zolang, ze waren zondagavond weg en ben gisteren al even langs geweest![]()
Nog nooit bij iemand anders gezien, eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zij heeft écht tof haar inderdaad!
wees maar blij dat ze niet weggaan dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Normaal gingen ze doordeweeks en had ik ze in de weekenden terug maar nu voor het eerst zolang, ze waren zondagavond weg en ben gisteren al even langs geweest![]()
O ja dat is minder, maar ja dat is een week dat overleef ik ook wel, maar het is dubbel want die rust is wel gewoon even lekker alleen mis je ze ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan ik niet doen.. de mijn gaat met zijn vader mee naar een camping andere kan van NL
Ghehequote:
voor het eerst gaat ie een week weg he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat is minder, maar ja dat is een week dat overleef ik ook wel, maar het is dubbel want die rust is wel gewoon even lekker alleen mis je ze ook
Nou ja ik ga volgend jaar zelf ook weg dus ja ik zal er wel een keer aan moeten geloven, alleen hebben ze nu een zusje daar he van net een jaar en die zit in een soort van glazen kooi dus zullen ze niet gauw naar het buitenland gaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
wees maar blij dat ze niet weggaan dan.
neefje gaat straks wel ff weg
Dan zal er niet veel animo voor zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je daar ook een houten been voor hebben?
Welk programma kijk je?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit weer te janken, zo mooi dat programma.
Jawel maar het is toch wel anders, 1 of 2quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor het eerst gaat ie een week weg he?
ik heb niet echt rust want heb ook de jongste nog
Ja ik doe mee, maar dan als brunettequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, ik ga jou zaterdag even laten zien hoe blondjes los gaan
Hmja, op het begin waren er echt veel toffe mensen. Maar er kwamen er toen zoveel bij, ook mensen die me niet echt aanstonden en toen vond ik het wel weer leuk geweest eigquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jammer dat je daar nooit meer komt.
ah idd. dan mis je ze idd die periode.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik ga volgend jaar zelf ook weg dus ja ik zal er wel een keer aan moeten geloven, alleen hebben ze nu een zusje daar he van net een jaar en die zit in een soort van glazen kooi dus zullen ze niet gauw naar het buitenland gaan
Dag schattekequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:20 schreef Laysa het volgende:
Soduju....die uitzending van '' cross the line'' sloeg keihard bij me binnen...ik wens jullie allemaal een hele fijne liefdevolle avond...Dag lieverds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |