gast krijg een levenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:23 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het kopiëren van al die URLs moet hem wel een minuut of twee hebben gekost. Wat een loser.quote:
quote:
omgquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef elkravo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bridge-uitslag.dhtml
ROFL.quote:
Stuk of 5x gekeken blijft droogquote:
Geluidskwaliteit van de telefoon doet het 'm. Die eerste beat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Stuk of 5x gekeken blijft droog
Gouwe ouwe. Leuk hem weer es te zien!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef Bloemhof het volgende:
Weet niet zeker of deze al eerder is gepost.
Dat heb ik lang niet meer gehoordquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:57 schreef picodealion het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een "And I was like... whatever!"
-edit-
Hoe heeft dit ooit een hit kunnen zijn?
hebbe we nog wel wat meer vanquote:
mwah als je erover nadenkt... ze zijn al dood maar het zijn spiertrekkingen enz...quote:
Die oost-aziaten hebben allemaal iets sadistisch. Als die vissen levend lijken maar het niet zijn, is het nog wel grappig. Maar ze eten ook echt levende octopussen. Ze snijden een arm eraf en eten het op terwijl het nog beweegt. Degene die het eet, kan eraan doodgaan, omdat de zuignappen de luchttoevoer kunnen afknellen. En wat dacht je van kogelvis? Het risico bestaat dat het niet goed is klaargemaakt en dat de eter eraan doodgaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah als je erover nadenkt... ze zijn al dood maar het zijn spiertrekkingen enz...
Net als een kip zonder kop nog beweegt... levend kan je m niet noemen
Trouwens niet alleen japan... als je bijv. filmpje ziet in zuid korea![]()
Het tweede gedeelte ga ik geeneens op in want dat is onzin.. het westen heeft veel meer leed veroorzaakt dan wat de Aziaten ooit gedaan hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die oost-aziaten hebben allemaal iets sadistisch. Als die vissen levend lijken maar het niet zijn, is het nog wel grappig. Maar ze eten ook echt levende octopussen. Ze snijden een arm eraf en eten het op terwijl het nog beweegt. Degene die het eet, kan eraan doodgaan, omdat de zuignappen de luchttoevoer kunnen afknellen. En wat dacht je van kogelvis? Het risico bestaat dat het niet goed is klaargemaakt en dat de eter eraan doodgaat.
Tijdens de tweede wereldoorlog werden er wetenschappelijke experimenten uitgevoerd op krijgsgevangenen. Ledematen werden bevroren met vloeibare stikstof of door ze dagenlang continu met ijswater te begieten. Zo kon men de gevolgen van frostbite bestuderen.
Elk land en elke cultuur heeft wel een wrede geschiedenis. Maar het is nergens zo sadistisch als in die groep landen.
Integendeel:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het tweede gedeelte ga ik geeneens op in want dat is onzin..
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Integendeel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_731
Ik ben ooit een hele middag met vrienden bezig geweest dit soort dingen te maken. Nuttig tijdverdrijfquote:
If you won't spend it, play with it!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben ooit een hele middag met vrienden bezig geweest dit soort dingen te maken. Nuttig tijdverdrijf.
hoor je ook gewoon op de radioquote:
Wat de neukquote:
Die laatstequote:Op zondag 7 augustus 2011 17:44 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raap me opquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef ukga het volgende:
ik ging zo kenkur hard stuk om deze![]()
![]()
[ afbeelding ]
of Katyquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:36 schreef Biogarde het volgende:
Lady Gaga is wel het meisje waar ik op zou vallen in die tijd
Dies nu nog steeds hot. Lady Gaga is engquote:
Ik kom niet meer bij hierquote:
quote:
Haha te herkenbaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:59 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Weer zo'n herkenbare
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:59 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Weer zo'n herkenbare
[ afbeelding ]
Tering wat sneu is pownews ookquote:
Herkenbaar maar dat plaatje is toch wel anders dan bij de meeste laptops. 0 wordt automatisch mute.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:59 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Weer zo'n herkenbare
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |