quote:
Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Pulzzar het volgende:[..]
Die oost-aziaten hebben allemaal iets sadistisch. Als die vissen levend lijken maar het niet zijn, is het nog wel grappig. Maar ze eten ook echt levende octopussen. Ze snijden een arm eraf en eten het op terwijl het nog beweegt. Degene die het eet, kan eraan doodgaan, omdat de zuignappen de luchttoevoer kunnen afknellen. En wat dacht je van kogelvis? Het risico bestaat dat het niet goed is klaargemaakt en dat de eter eraan doodgaat.
Tijdens de tweede wereldoorlog werden er wetenschappelijke experimenten uitgevoerd op krijgsgevangenen. Ledematen werden bevroren met vloeibare stikstof of door ze dagenlang continu met ijswater te begieten. Zo kon men de gevolgen van frostbite bestuderen.
Elk land en elke cultuur heeft wel een wrede geschiedenis. Maar het is nergens zo sadistisch als in die groep landen.
Het tweede gedeelte ga ik geeneens op in want dat is onzin.. het westen heeft veel meer leed veroorzaakt dan wat de Aziaten ooit gedaan hebben.
Het klopt dat ze die experimenten hebben gedaan... marja dat is op een kleinere schaal.
Gaat denk ik niet om sadistisch maar om het zo vers mogelijk dieren eten.
Kijk hoe ze soms met dieren omgaan is sick.. maar het westen is even sick bezig dus vind niet dat je met je vinger moet wijzen naar andere en wel je ogen dicht houd bij jezelf.
Ons macdonalds voedsel is over een paar jaar nog steeds goed... hoe sick is dat?
Wij koken levende kreeften/krabben....als voorbeeld.. is ook niet echt fijn.
Ik zeg niet dat aziaten goed bezig, maar vind voordat je met vingers gaan wijzen het eerst maar bij jezelf goed gaat doen.
Meeste dieren wat ze eten hebben wel een mooi leven ervoor gehad, valt ook wat voor te zeggen.
Heb ook idee dat t daar meer open gebeurd en in het westen onzichtbaar.
Meeste mensen weten of willen neit weten hoe het voedsel op het bord komt.
Daar slachten ze gewoon dieren voor de neus van de klant, is wel wat natuurlijker.