Maar jij kan blijkbaar niet op het knopje "open nieuw deel" drukken.quote:
ik zei daar dan ook verder niets van. Mijn tt is gewoon beter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze zit in de reeks wat de bedoeling is.
Anders moet een mod het weer maken.
Ja heuj, ik blijf niet topics aan de reeks koppelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:22 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik zei daar dan ook verder niets van. Mijn tt is gewoon beter.
En ik heb niet zon knopje watergeval, tenminste, niet dat ik kan vinden.
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.quote:
Oeh, spelletjes. Wie zal het zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.
sukkelquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja heuj, ik blijf niet topics aan de reeks koppelen.![]()
En als je tien seconden langer wacht dan opent iemand anders wel een nieuwe.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.
CherryLight?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, spelletjes. Wie zal het zijn?
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
En air, ik weet wel dat je het over mij hebt hoor
Hoe kan ik mobiel dan n reeks vervolg maken?
Niet. Laat dat dus over aan mensen die wel een computer kunnen betalen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
geef je nummer maar. bel ik je en leg ik het even uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
dat kan allebei. Maar voor ik dat gedaan heb heeft meneer ongeduld al en nieuw topic geopend...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.
M'n telefoon was nieuw duurder dan m'n computerquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Laat dat dus over aan mensen die wel een computer kunnen betalen.
Dus jij wacht op de laatste post om vervolgens de reeks te verneuken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind een tt verzinnen gewoon leuk
Gewoon wachten tot iemand anders het topic opentquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.
ik heb 2 laptops en een gewone computer, ik vind het teveel werk om ze aan te zettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Laat dat dus over aan mensen die wel een computer kunnen betalen.
Patserquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik heb 2 laptops en een gewone computer, ik vind het teveel werk om ze aan te zetten
Op het aan knopje drukken is ook wel veel werk jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik heb 2 laptops en een gewone computer, ik vind het teveel werk om ze aan te zetten
nee, ik zit nooit te azen op de laatste post. Die had ik gewoon toevallig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij wacht op de laatste post om vervolgens de reeks te verneuken?
niet echt, eerder domquote:
Mja, je hebt wel vaker de lapo en verneukt dan de reeksquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
nee, ik zit nooit te azen op de laatste post. Die had ik gewoon toevallig.
Jij bent ook al een sukkel!
Ik moet daar bij mijn computer helemaal voor bukken, dat valt niet meequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het aan knopje drukken is ook wel veel werk ja.
Het schijnt dat bij jou je pens in de weg zitquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet daar bij mijn computer helemaal voor bukken, dat valt niet mee
ik zei toch niet dat het ergens op sloeg, eigenlijk is een laptop veel handiger dan een telefoon om op te fokken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het aan knopje drukken is ook wel veel werk ja.
volgens mij is dat 2 keer eerder gebeurd ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, je hebt wel vaker de lapo en verneukt dan de reeks
Wie is er hier nou de sukkel?
Maar jij bent oud.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet daar bij mijn computer helemaal voor bukken, dat valt niet mee
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon was nieuw duurder dan m'n computer
2x te veel dus... kut!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
volgens mij is dat 2 keer eerder gebeurd ofzo
Jij dus.
dat was er al, wat zou je doen als je onzichtbaar was...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gooi er eens een ander onderwerp in dan
Nou ja, ik heb vakantie, dus mij maakt het verder geen bal uit eigenlijk, ik ben al blij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gooi er eens een ander onderwerp in dan
Ja dat kloptquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het schijnt dat bij jou je pens in de weg zit
dikke rekeningen van providers binnenkort, zul je bedoelen.quote:
sukkelquote:
de paus op zijn neus slaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat was er al, wat zou je doen als je onzichtbaar was...
ik hoef mijn computer niet aan te zetten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
dikke rekeningen van providers binnenkort, zul je bedoelen.
sowieso, wat is het nut als je 24/7 online kunt overal waar je maar bent? begrijp dat nog steeds niet
Niet als je je huidige abo in tact laatquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
dikke rekeningen van providers binnenkort, zul je bedoelen.
sowieso, wat is het nut als je 24/7 online kunt overal waar je maar bent? begrijp dat nog steeds niet
waarom de paus?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet als je je huidige abo in tact laat
was de eerste die in me opkwam. plus ik kan het hoofd van ratzinger niet zo uitstaan, misselijke blik dat die vent heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:48 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
waarom de paus?
Ik zou allemaal dingen oppakken en dan denkt iedereen dat ze vliegen
sukkelquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bijdehand nieuwkomertje....Van wie ben jij een kloon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:50 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkelJe doet maar hoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Ik ben goeie muziek aan het luisteren, maar ik heb geen mening over de nieuwe RHCP plaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:50 schreef Godtje het volgende:
Wat een slap gelul.
Iemand nog goeie muziek aan het luisteren?
Meningen over de nieuwe RHCP single die ze plat draaien?
Heb je nog een mening over iets die je nog niet met ons gedeeld hebt en wat je nu graag wel even zou willen doen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben goeie muziek aan het luisteren, maar ik heb geen mening over de nieuwe RHCP plaat.
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vakantie, dus mij maakt het verder geen bal uit eigenlijk, ik ben al blij.
De vodafone iphone abbo's blijven ongewijzigd, en ook de sizz abonnementen blijven hetzelfde.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
als je denkt dat providers zich zo makkelijk "laten naaien", think again. als ze met de nieuwe modellen geen winst maken omdat iedereen stilzwijgend verlengt, zullen providers wel contractbreuk plegen door bijv algemene voorwaarden te wijzigen tijdens contractlooptijden. dan mag jij kiezen, akkoord gaan of weggaan.
Ik ben The Doors aan het luisteren. Of dat goede muziek is, mag ieder voor zich bepalen. De nieuwe RHCP nog niet gehoord, dus daar heb ik geen mening over. Wat vind jij er van?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:50 schreef Godtje het volgende:
Wat een slap gelul.
Iemand nog goeie muziek aan het luisteren?
Meningen over de nieuwe RHCP single die ze plat draaien?
Uhuhquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik ben nog lang geen 30
sukkel.quote:
Volgens mij komt The Doors film er zaterdag op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben The Doors aan het luisteren. Of dat goede muziek is, mag ieder voor zich bepalen. De nieuwe RHCP nog niet gehoord, dus daar heb ik geen mening over. Wat vind jij er van?
iets wat niet eeuwig zo blijft natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De vodafone iphone abbo's blijven ongewijzigd, en ook de sizz abonnementen blijven hetzelfde.
T-Mobile heeft ook nog niks aangekondigd.
Niet echt, jij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over iets die je nog niet met ons gedeeld hebt en wat je nu graag wel even zou willen doen?
ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat, want dat alleen kpn omhoog gaat, kan ik me niet voorstellen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De vodafone iphone abbo's blijven ongewijzigd, en ook de sizz abonnementen blijven hetzelfde.
T-Mobile heeft ook nog niks aangekondigd.
Of juist wel, omdat men naar T-Mobile gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
iets wat niet eeuwig zo blijft natuurlijk.
Dat dus. Het moet uit de lengte of uit de breedte, als we internet gratis hebben en betalen voor bellen/smsen, maar vervolgens niet bellen of smsen, sja, dan moet het internet duurder. De kachel moet toch branden bij de telco's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Vodafone en T-Mobile eerder lekker alle klanten van KPN gaan lokken... en daarna hun eigen prijzen gaan aanpassenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat, want dat alleen kpn omhoog gaat, kan ik me niet voorstellen...
T-Mobile enzo die hebben wat meer rek om die verhogingen wat langer uit te stellen waardoor ze kunnen profiteren van de klanten die over willen stappen van KPN omdat dat bij hen dan nog goedkoper is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat, want dat alleen kpn omhoog gaat, kan ik me niet voorstellen...
ik heb wel een mening. Het hebben van een mening is onzinnig en zou afgeschaft moeten worden!quote:
Dat geldt ook voor die verhoging. Er gaat echt wel een prijsstunter komen en de rest gaat vroeg of laat echt wel volgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
Vodafone gaat vanaf volgende week al verhogen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Vodafone en T-Mobile eerder lekker alle klanten van KPN gaan lokken... en daarna hun eigen prijzen gaan aanpassen
nee, netwerkbelasting he. t-mobile kan niet zoveel overstappers onderbrengen op hun eigen netwerk. willen ze ook helemaal niet, dus ook hun prijzen zullen stijgen, net als vf en kpn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel, omdat men naar T-Mobile gaat.
die komt er pas als er een goede stabiele schaalbare opvolger is voor 3g. eerder niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor die verhoging. Er gaat echt wel een prijsstunter komen en de rest gaat vroeg of laat echt wel volgen.
Ik weet niet of je daar vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel, omdat men naar T-Mobile gaat.
De telco's moeten hun oogkleppen es afdoen en zich niet bedienen van muziekindustrietactieken. De wereld verandert, een goed bedrijf verandert dan mee in plaats van zo allergisch te reageren met prijsverhogingen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat dus. Het moet uit de lengte of uit de breedte, als we internet gratis hebben en betalen voor bellen/smsen, maar vervolgens niet bellen of smsen, sja, dan moet het internet duurder. De kachel moet toch branden bij de telco's.
Dat zou kunnen, ik heb niet zoveel verstand van wat T-Mobile wel of niet kan onderbrengenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, netwerkbelasting he. t-mobile kan niet zoveel overstappers onderbrengen op hun eigen netwerk. willen ze ook helemaal niet, dus ook hun prijzen zullen stijgen, net als vf en kpn.
Het zijn de olieboeren, die doen ook waar ze zin in hebben. Waarom? Because they can. Helaasquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De telco's moeten hun oogkleppen es afdoen en zich niet bedienen van muziekindustrietactieken. De wereld verandert, een goed bedrijf verandert dan mee in plaats van zo allergisch te reageren met prijsverhogingen.
Mja, ik betaal nu een paar euro voor onbeperkt internet en een godsvermogen aan belminuten en smsjes die ik nooit gebruik....quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vodafone gaat vanaf volgende week al verhogen.
Niet zo extreem als kpn maar ze gaan wel omhoog.
Ik ben niet voor niets bij T-Mobile weggegaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar vrolijk van wordt.
Niet alleen Groningers....quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Groningers willen Friesland in zee duwen
Ze hebben anders wel een hoop lekkere friese boerinnetjes hoorquote:
veel te weinig concurrentie en teruglopende inkomsten door (gratis) alternatieven. maar vooral het eerste.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De telco's moeten hun oogkleppen es afdoen en zich niet bedienen van muziekindustrietactieken. De wereld verandert, een goed bedrijf verandert dan mee in plaats van zo allergisch te reageren met prijsverhogingen.
Hij heeft nog aardig wat mensen weten te verzamelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Groningers willen Friesland in zee duwen
Ze hebben ons jarenlang bedonderd door geld te vragen voor sms'enquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
veel te weinig concurrentie en teruglopende inkomsten door (gratis) alternatieven. maar vooral het eerste.
sms'en was niet verplicht. net als mobiel internet. ik vind het tekenend te zien (lezen) hoeveel mensen op hun achterste poten staan omdat ze zogenaamd niet meer zonder kunnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben ons jarenlang bedonderd door geld te vragen voor sms'en.
Ja!quote:
En heel veel mensen hebben aan de nieuwe databundels voldoende.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
sms'en was niet verplicht. net als mobiel internet. ik vind het tekenend te zien (lezen) hoeveel mensen op hun achterste poten staan omdat ze zogenaamd niet meer zonder kunnen.
Het valt toch wel mee met op de achterste poten staan? Ik vind het waarom van het verhogen gewoon flauw. Eerst iedereen doodgooien met onbeperkt internet en nu er dankbaar gebruik van wordt gemaakt de prijzen flink omhoog gooien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
sms'en was niet verplicht. net als mobiel internet. ik vind het tekenend te zien (lezen) hoeveel mensen op hun achterste poten staan omdat ze zogenaamd niet meer zonder kunnen.
weet ik, maar dan nog. zelfs de politiek kwam eraan te pas (los van of ik netneutraliteit goed of slecht vind). dat gaat toch nergens over?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En heel veel mensen hebben aan de nieuwe databundels voldoende.
Het is maar 5% van de klanten die over de 1gb verbruikt.
Uhm, veel klanten lokken en dan hopen te behouden met hogere prijzen omdat mensen te lui zijn om over te stappenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het raar dat Hi een jaar geleden eindeloos online uitdeelde voor 2,50 voor nieuwe abonnees en nu helemaal de andere kant opgaat. Wat willen ze nou eigenlijk bereiken
Ik kom daar echt niet aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De smeerlappenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, veel klanten lokken en dan hopen te behouden met hogere prijzen omdat mensen te lui zijn om over te stappen
350 MBquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom daar echt niet aan. Bij lange na niet.
Mja, dat ging meer over het niet toelaten van bepaalde programma's.... DAT was inderdaad een belachelijke actie van KPNquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
weet ik, maar dan nog. zelfs de politiek kwam eraan te pas (los van of ik netneutraliteit goed of slecht vind). dat gaat toch nergens over?
politiek, nieuwsberichten dat velen van plan zijn over te stappen, enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt toch wel mee met op de achterste poten staan? Ik vind het waarom van het verhogen gewoon flauw. Eerst iedereen doodgooien met onbeperkt internet en nu er dankbaar gebruik van wordt gemaakt de prijzen flink omhoog gooien.
The doors is goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben The Doors aan het luisteren. Of dat goede muziek is, mag ieder voor zich bepalen. De nieuwe RHCP nog niet gehoord, dus daar heb ik geen mening over. Wat vind jij er van?
Ik weet eigenlijk niet waar ik precies aan zit... Maar zoveel nietquote:
Bullshit, dataverbruik gaat alleen maar toenemen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe ik eraan kom. Ik zit niet te YouTuben ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waar ik precies aan zit... Maar zoveel niet.
helemaal niet, dan was iedereen goedkoper uitgeweest waarschijnlijk. maar iedereen wilde neutraliteit, nu dat ingevoerd is en providers gedwongen worden hun totaalprijzen te verhogen is het weer niet goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat ging meer over het niet toelaten van bepaalde programma's.... DAT was inderdaad een belachelijke actie van KPN
Ik luister sowieso nooit youtube op de telefoon. En dat men van plan is over te stappen is toch logisch? Die prijzen zijn niet mals.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
politiek, nieuwsberichten dat velen van plan zijn over te stappen, enzo.
dan maar geen youtube in de trein, who cares?
Gebruikt Fok heel veel MB's dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe ik eraan kom. Ik zit niet te YouTuben ofzo.
Uhm nee, KPN wilde diensten blokkeren omdat ze daardoor geld misliepen op telefoongesprekken en sms.....quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
helemaal niet, dan was iedereen goedkoper uitgeweest waarschijnlijk. maar iedereen wilde neutraliteit, nu dat ingevoerd is en providers gedwongen worden hun totaalprijzen te verhogen is het weer niet goed.
voor niks komt de zon op.
een foto is vaak al een paar mb als het een beetje een fatsoenlijk formaat is. als jij met je phonecam een pic maakt, en je cam is bijv 5mp, tel maar uit hoe groot een pic is. wordt niet verkleind met verzenden, dus tja.quote:
Alleen al omdat het de ontwikkeling tegenhoudt zou de politiek iets aan die woekerprijzen moeten doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik luister sowieso nooit youtube op de telefoon. En dat men van plan is over te stappen is toch logisch? Die prijzen zijn niet mals..
En dat de politiek zich ermee bemoeide was volgens mij omdat KPN whatsappen wilde laten betalen.
dat weet ik wel, maar nu betaalt iedereen voor alles. en men vindt de prijzen die aangekondigd zijn dus blijkbaar belachelijk. maar het oorspronkelijke idee van providers was ook niet goed. wat willen ze nou? voor nop mobiel internet? vergeet dat maar, is niet realistisch, plus kpn heeft nog altijd een winstoogmerk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm nee, KPN wilde diensten blokkeren omdat ze daardoor geld misliepen op telefoongesprekken en sms.....
Niet vanwege het data verbruik an zich
Maar goed, KPN maar lekker hard failliet gaan....schijt bedrijf
Maar dat is alleen foto's verzenden. Nou ja, het zal ook welquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
een foto is vaak al een paar mb als het een beetje een fatsoenlijk formaat is. als jij met je phonecam een pic maakt, en je cam is bijv 5mp, tel maar uit hoe groot een pic is. wordt niet verkleind met verzenden, dus tja.
Niet voor nop: het zou fijn zijn als je zelf de bundels kon bepalen van internet, dat het stapelbaar werd zoals Vodafone volgens mij wel van plan is. Bij Hi niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar nu betaalt iedereen voor alles. en men vindt de prijzen die aangekondigd zijn dus blijkbaar belachelijk. maar het oorspronkelijke idee van providers was ook niet goed. wat willen ze nou? voor nop mobiel internet? vergeet dat maar, is niet realistisch, plus kpn heeft nog altijd een winstoogmerk.
Is niks mis met de huidige ontwikkeling toch? Je betaalt gewoon voor je MB verbruik.... dus als je veel skype gebruikt, ja dan ga je sneller door die MB's heen....quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar nu betaalt iedereen voor alles. en men vindt de prijzen die aangekondigd zijn dus blijkbaar belachelijk. maar het oorspronkelijke idee van providers was ook niet goed. wat willen ze nou? voor nop mobiel internet? vergeet dat maar, is niet realistisch, plus kpn heeft nog altijd een winstoogmerk.
als er in singles in 1 topic 10 pics van zeg 5mb p/s worden gepost, dan is dat al minimaal 50mb op 1 dag. maal 30 dagen is 3,5gb. tja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is alleen foto's verzenden. Nou ja, het zal ook wel.
Dan moeten die waardes wel reëel zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is niks mis met de huidige ontwikkeling toch? Je betaalt gewoon voor je MB verbruik.... dus als je veel skype gebruikt, ja dan ga je sneller door die MB's heen....
Ze maken ook nog steeds winstquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Oja, op die manierquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
als er in singles in 1 topic 10 pics van zeg 5mb p/s worden gepost, dan is dat al minimaal 50mb op 1 dag. maal 30 dagen is 3,5gb. tja.
niks is gratisquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze maken ook nog steeds winst. Ietsje minder, maar nog steeds winst.
Gratis internet is helemaal niet zo'n gek idee, die kant gaan we toch al op met al die wifi netwerken o.a. in de trein.. Ik snap dat internet op de mobiel geld kost, dat is ook logisch, maar dit gaat wel de verkeerde kant op, vind ik.
Maar die prijs is niet zo hoog als dat je bij KPN gaat betalen. En zoals ik zei, betalen is niet erg, maar dit gaat wel wat ver, vind ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
niks is gratis
die wifipoints worden gewoon doorberekend in de prijs hoor, geloof dat maar. of het moet een gigantische kutverbinding zijn, maar dan nog denk ik dat je hoe dan ook toch betaalt.
Dan ga je niet bij de KPNquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar die prijs is niet zo hoog als dat je bij KPN gaat betalen.
En wie zegt dat ze dat niet zijn? Een bedrijf moet ook winst maken om zo hun netwerk te kunnen verbeteren....quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moeten die waardes wel reëel zijn.
Nou, ik zit voor nu nog bij HI. Ik wil even afwachten wat er gebeurt, of ik mijn abbo kan houden.quote:
Als je niks doet, dan loopt je huidige abo gewoon doorquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik zit voor nu nog bij HI. Ik wil even afwachten wat er gebeurt, of ik mijn abbo kan houden.
treinreizen is anders niet goedkoop meer hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar die prijs is niet zo hoog als dat je bij KPN gaat betalen. En zoals ik zei, betalen is niet erg, maar dit gaat wel wat ver, vind ik.
Ja, dat was ik ook van planquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je niks doet, dan loopt je huidige abo gewoon dooren daarna is ie per maand opzegbaar, dus je kan rustig afwachten
Dat komt niet door de wifi en dat weet je. Treinreizen is al jaren heel erg duur.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
treinreizen is anders niet goedkoop meer hoor.
Jij vindt 500Mb voor 40euro/maand veel? Plus dan gaan je belminuten ook nog uit diezelfde bundel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze dat niet zijn? Een bedrijf moet ook winst maken om zo hun netwerk te kunnen verbeteren....
Daarbij zijn de huidige prijzen voor onbeperkt mobiel internet best laag.... Hi 2,50 per maand.... Zijn nou niet echt bedragen waar je wakker van ligt...
Probleem ligt vaak ook aan de gebruiker dat hij een abo kiest op basis van goedkoop maandbedrag in combinatie met bepaalde smartphone, ipv echt te kijken naar zijn werkelijke verbruik... en verkopers maken daar vaak mooi gebruik van....
En wat Cherry al zei.... gewoon stapelbaar verbruik is het eerlijkst.... dan zitten de klein verbruikers niet te duur
Waar heb ik iets gezegd over 500mb en 40 euro?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij vindt 500Mb voor 40euro/maand veel? Plus dan gaan je belminuten ook nog uit diezelfde bundel.
quote:
Geen idee, vraag het in BUG zou ik zeggen.quote:Hoe kan ik mobiel dan n reeks vervolg maken?
wifi is onderdeel van de prijs. we weten alleen niet met welk %.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt niet door de wifi en dat weet je. Treinreizen is al jaren heel erg duur.
Het zal vast onderdeel zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat dit een groot percentage is. De treinprijzen stijgen al jaren structureel mee met hoe ProRail de spoorhuur vaststelt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
wifi is onderdeel van de prijs. we weten alleen niet met welk %.
Laat ik het dan zo zeggen, de waardes die ze aan gaan nemen bij toekomstige abonnementen zijn dat niet meer. Goedkoop dus. Buiten proporties zijn ze van wat er nu gepubliceerd is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar heb ik iets gezegd over 500mb en 40 euro?
Tja, zolang er niks definitief is vastgesteld... heeft het weinig zin om je er druk over te maken....quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen, de waardes die ze aan gaan nemen bij toekomstige abonnementen zijn dat niet meer. Goedkoop dus. Buiten proporties zijn ze van wat er nu gepubliceerd is.
klopt. maar het punt was dat er eigenlijk geen enkel wifipoint (behalve die van jezelf of een onbeveiligde van de buren) nooit gratis is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zal vast onderdeel zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat dit een groot percentage is. De treinprijzen stijgen al jaren structureel mee met hoe ProRail de spoorhuur vaststelt.
Volgens mij is de winstmarge op treinkaartjes niet zo heel groot... Maar dat weet ik niet zeker.
Niks vastgesteld? De prijzen van vodafone en kpn worden er gewoon doorgedrukt hoor zoals het er nu voor staat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, zolang er niks definitief is vastgesteld... heeft het weinig zin om je er druk over te maken....
Als ik nu op de site van Hi kijk, dan zie ik bij elk abonnement ongeveer 12 euro per maand voor onbeperkt internet....quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks vastgesteld? De prijzen van vodafone en kpn worden er gewoon doorgedrukt hoor zoals het er nu voor staat.
Waar heb ik het over Hi?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ik nu op de site van Hi kijk, dan zie ik bij elk abonnement ongeveer 12 euro per maand voor onbeperkt internet....
Vind ik geen raar bedrag hoor....
Jij hebt het over KPN en Vodafone... Hi is van KPN....quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar heb ik het over Hi?
12 euro is nog te overzien ja, ach zie het over 2jaar wel waar we dan zitten. Voorlopig zit ik nog even goed
lasagnequote:Op donderdag 28 juli 2011 18:36 schreef lichtekooi het volgende:
Zo, lasagne in de oven
Dadelijk salade erbij maken.
Mijn abo loopt volgend jaar af, dan kijk ik wel hoe het er op dat moment voor staat.
vin dat echt een rare naam.. alsof ze vis verkopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:37 schreef Spezza19 het volgende:
En anders kan je altijd nog naar www.hollandsnieuwe.nl
10 euro per maand voor 1000mb
9 euro per maand voor 275 minuten/smsjes
of is dat niet hip genoeg?
Echt goedkoop 19 euro per maand
Mja, en O2 dan? Die verkopen lucht?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:37 schreef clevy het volgende:
[..]
vin dat echt een rare naam.. alsof ze vis verkopen
dat is niet helemaal waar, je moet het wel kunnen betalen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En ach, alles wordt altijd duurder.... Maar ja, iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten....
ik houd wel overquote:
Uhm, waarom moeten kinderen al een smartphone hebben?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:39 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar, je moet het wel kunnen betalen.
Heb je dadelijk een gezin met twee kinderen en iedereen heeft een smartphone, ben je 400 euro kwijt
Ok, dat ga je dan niet doen natuurlijk, maar toch![]()
Misschien krijg je daar dan ook wel gezinskorting op ofzo.
dat doen ze toch ook.. wat radio signalen door de luchtquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, en O2 dan? Die verkopen lucht?
ik heb het over als alle prijzen omhoog gaan (dan zij vast ook)quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, waarom moeten kinderen al een smartphone hebben?Ik heb dat nooit begrepen...
Maar goed, anders hoor je er niet bij he?
En zoals ik net al aangaf, bij HollandsNieuwe heb je een abo voor 19 euro per maand. Maal 4 is 80 euro.
En als je een luxe artikel niet kan betalen, dan moet je het niet nemen
Nee, zuurstofquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, en O2 dan? Die verkopen lucht?
Nee, in een kroeg, met gezelschap. Alleen dronken worden is stom.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Supermarkt en slijterij kunnen je er van voorzien
Als ze 14 zijn zie ik nog steeds geen toegevoegde waarde dat een kind per se een smartphone moet hebben, überhaupt een mobielquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik heb het over als alle prijzen omhoog gaan (dan zij vast ook)
En ik heb het niet over kinderen van 5 he, als ze 14 zijn zijn het ook nog je kinderen...
En dat klopt, dat is wat ik zeg, je moet het kunnen betalen. Een mobiel is tegenwoordig geen luxe meer, mobiel internet gaat ook heel snel die kant op.volgens mij.
Maar nee, het hoeft niet. Ik gooide er niet voor niets al die smilies bij en ik zei niet voor niets: ok, dan doe je dat natuurlijk niet...
Sukkel
quote:
Ik snap een mobiel op die leeftijd wel. Mijn neefje heeft er ook een. Maar geen smartphone, een oude nokia met prepaid.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ze 14 zijn zie ik nog steeds geen toegevoegde waarde dat een kind per se een smartphone moet hebben, überhaupt een mobiel
Leg mij uit: waarom heeft een kind van 14 per se een telefoon nodig?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap een mobiel op die leeftijd wel. Mijn neefje heeft er ook een. Maar geen smartphone, een oude nokia met prepaid.
Nou, ik vind het wel verdomde handig dat ik zoonlief kan bellen hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Leg mij uit: waarom heeft een kind van 14 per se een telefoon nodig?
pietje preciesquote:
Uiteraard.quote:
Ach, ze zullen het wel goed bedoelen toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik ben het zo zat dat mensen die ik niet ken me de hele tijd met van die grote puppy ogen aankijken, een hand op mn arm leggen en vragen of het wel met me gaat. Zo sympathiek
Ik raak je nog met geen stok aan. Geen idee wie je gisteren nou weer hebt genomen en of het besmettelijk is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik ben het zo zat dat mensen die ik niet ken me de hele tijd met van die grote puppy ogen aankijken, een hand op mn arm leggen en vragen of het wel met me gaat. Zo sympathiek
Omdat hij aangemoedigd wordt dingen al zelfstandig te ondernemen. Hij fietst alleen naar voetbal en terug. Zo ook naar school. Hij belt dan even dat hij naar een vriendje gaat of zo. Of wanneer hij van voetbal terug fietst, belt hij ook, zodat vaders of moeders hem tegemoet kan fietsen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Leg mij uit: waarom heeft een kind van 14 per se een telefoon nodig?
Joh!?! Echt?!quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, ze zullen het wel goed bedoelen toch?
Dan ben je dus niet bij de tijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ze 14 zijn zie ik nog steeds geen toegevoegde waarde dat een kind per se een smartphone moet hebben, überhaupt een mobiel
Uhm, ik fietste op mijn achtste al overal heen en dat heb ik ook overleefd zonder mobiel...quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat hij aangemoedigd wordt dingen al zelfstandig te ondernemen. Hij fietst alleen naar voetbal en terug. Zo ook naar school. Hij belt dan even dat hij naar een vriendje gaat of zo. Of wanneer hij van voetbal terug fietst, belt hij ook, zodat vaders of moeders hem tegemoet kan fietsen..
Dat is fijn voor je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, ik fietste op mijn achtste al overal heen en dat heb ik ook overleefd zonder mobiel...
Dus nog steeds; wat is de echte toegevoegde waarde van een mobiel voor een kind?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik raak je nog met geen stok aan. Geen idee wie je gisteren nou weer hebt genomen en of het besmettelijk is.
Ja, gelukkig is ieder kind zo snugger en verstandig als jij bent. Gelukkig bestaan er ook geen kinderen met handicaps en dergelijke.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus nog steeds; wat is de echte toegevoegde waarde van een mobiel voor een kind?
Als je kind een mobiel nodig heeft om zelfstandig te zijn, dan mankeert er iets aan het kind.
Beetje regenwicht he.quote:
maar tijden veranderen. Vroeger waren er geen fietsen en moest iedereen lopen, waar had jij die fiets voor nodig. Onzin, luxeartikel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, ik fietste op mijn achtste al overal heen en dat heb ik ook overleefd zonder mobiel...
Ja, hij was me toch te min...quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje regenwicht he.
Je had een date staan voor vanavond. Maar je hebt denWauwelaar afgezegd
Dan had je maat voor in de kroeg
Voor "normale" kinderen, want daar ging het om... zie ik geen toegevoegde waarde nee....quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is ieder kind zo snugger en verstandig als jij bent. Gelukkig bestaan er ook geen kinderen met handicaps en dergelijke.
Dat jij die waarde niet ziet, betekent niet dat die waarde er niet kan zijn.
Ik zie zeker wel toegevoegde waarde hoor, al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrust.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor "normale" kinderen, want daar ging het om... zie ik geen toegevoegde waarde nee....
Dat jij er meteen weer gehandicapte kinderen van maakt, waar het dus niet over ging....
Wat betekent dat? Ik ben te zielig om te googelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
en spiritje, sterkte morgen jongedame
voy. nos vemos
Omdat ik in het geval van mij neefje spreek. En ook voor een normaal kind snap ik de toegevoegde waarde. Het is, lijkt mij, prettig dat je als ouder kan bellen als je niet weet waar je kind blijft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor "normale" kinderen, want daar ging het om... zie ik geen toegevoegde waarde nee....
Dat jij er meteen weer gehandicapte kinderen van maakt, waar het dus niet over ging....
Ik ga. We zien elkaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Ik ben te zielig om te googelen
je wil het ws niet horen, maar het kan zo zijn dat een ouder ongerust wordt als het kind te laat thuis is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus nog steeds; wat is de echte toegevoegde waarde van een mobiel voor een kind?
Als je kind een mobiel nodig heeft om zelfstandig te zijn, dan mankeert er iets aan het kind.
handig zo'n vertaal-botquote:
Nou idd. En aangezien die van mij nogal snel afgeleid is, is het ook fijn dat ik hem kan bereiken als hij de tijd weer eens vergeet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:55 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
je wil het ws niet horen, maar het kan zo zijn dat een ouder ongerust wordt als het kind te laat thuis is.
Dan is een telefoon een uitkomst: mam, ik heb een lekke band!
En ja, dat hadden kind en moeder vast wel overleefd zonder telefoon, maar het is nu óók nog eens zo dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en dat is, lijkt me, best fijn.
Bellen met de ouderwetse munttelefoon. Die je nu nergens meer zietquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm kinderen en mobiel
Maar hoe deden ze dat vroeger dan?![]()
Ieder kind zou als die kan lopen een mobiel moeten krijgen, het liefst een smartphone.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm kinderen en mobiel
Hierbij ben jij ook afgewezen begrijp ik?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
Als je alles afwijst omdat het er vroeger niet was, blijf je aan de gang.
Dat is ook gewoon lame. Dan moet je ook niet in een auto rijden of internet gebruiken, dat was er vroeger ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
ik vind het mooi vanaf de brugklas zeg maar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm kinderen en mobiel
Of gewoon via vaste lijn? Ging toen ook primaquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bellen met de ouderwetse munttelefoon. Die je nu nergens meer ziet.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ieder kind zou als die kan lopen een mobiel moeten krijgen, het liefst een smartphone.
En het liefst bij mij gekocht natuurlijk
Dan moet die er wel zijn, als je met je fietsje met lekke band achteraf staat te koekeloeren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon via vaste lijn? Ging toen ook prima
Oja true, het liefste met een zo duur mogelijk abonnementquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ieder kind zou als die kan lopen een mobiel moeten krijgen, het liefst een smartphone.
En het liefst bij mij gekocht natuurlijk
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hierbij ben jij ook afgewezen begrijp ik?
Het gaat er mij meer om dat smartphones en dergelijke worden aangeschaft voor kinderen, omdat ze er anders niet bij horen....quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
Blondtje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik me ook gewoon afvragen waarom je weggaat
uiteraard, en een verzekering, en accesoires.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oja true, het liefste met een zo duur mogelijk abonnement
Je klinkt echt als een verbitterd mannetje die iets tekort is gekomen vroeger.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer om dat smartphones en dergelijke worden aangeschaft voor kinderen, omdat ze er anders niet bij horen....
Zelfde geldt trouwens voor dure kleding enzo....
Echt, kinderen met Scapa Sports jasjes en Gaastra kledingcome on, na 2 maanden past het al niet meer....
Maar ja, alles voor het imago
Tuurlijk, er zijn uitzonderingen, maar voor de massa draait het vaak om imago....
En dat is waar ik een hekel aan heb...
Ik vind dat die er maar voor spaart en het zelf koopt dan van z'n zakgeld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik vind het mooi vanaf de brugklas zeg maar.
Vroeger was het wel beter, toen was ze nog niet uitgelubbertquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neenee, dan zeg je gewoon: ZIE!! Vroeger was HEUS niet ALLES beter
Pff, ik ben niet zo scherp atm, veel te drukke dag op het werk gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neenee, dan zeg je gewoon: ZIE!! Vroeger was HEUS niet ALLES beter
Ik kwam niks te kort vroeger hoor....quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je klinkt echt als een verbitterd mannetje die iets tekort is gekomen vroeger.
Sorry dat ik het zeg.
En dan heeft ie een abo van 50 euro in de maand en mag jij het uiteindelijk betalen, omdat hij 5 euro zakgeld per week krijgtquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind dat die er maar voor spaart en het zelf koopt dan van z'n zakgeld.
Toen kon ik in ieder geval al wel fatsoenlijk spellen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Vroeger was het wel beter, toen was ze nog niet uitgelubbert
Pffquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
uiteraard, en een verzekering, en accesoires.
En dan mag het kind daarna een biertje komen drinken
Je weet toch dat je geen andere mening mag hebben hierquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kwam niks te kort vroeger hoor....Ik heb een prima jeugd gehad....
En verbitterd ben ik ook niet....
Nou meid gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toen kon ik in ieder geval al wel fatsoenlijk spellen.
Oh ja.... vergeten....quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
Je weet toch dat je geen andere mening mag hebben hier
Het valt me gewoon op dat jij vaak op dit soort dingen commentaar hebt. Dingen waar jij absoluut geen last van hebt, laat staan aan meebetaalt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kwam niks te kort vroeger hoor....Ik heb een prima jeugd gehad....
En verbitterd ben ik ook niet....
Meteen alles vergeten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja.... vergeten....
Krijg je he? Als je hier een week niet geweest bent
Ik kreeg Zeeman en C&A-kleding van mijn ouders. Niet omdat ik het niet waard was, maar omdat het onzin is een kind dat 75% van de tijd zijn kleding openhaalt of onuitwasbaar viesmaakt bij het spelen dure kleding te geven, waar ie maar een paar weken mee kan doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je klinkt echt als een verbitterd mannetje die iets tekort is gekomen vroeger.
Sorry dat ik het zeg.
Tuurlijk mag dat wel. Maar men mag ook tegen die mening ingaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff
Meteen ook alco's van maken zie ik alweer
[..]
Je weet toch dat je geen andere mening mag hebben hier
Mja, in mijn dagelijks leven heb ik niet de behoefte om aan Fok! te denken of met Fok! bezig te zijnquote:
Ah jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja.... vergeten....
Krijg je he? Als je hier een week niet geweest bent
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, in mijn dagelijks leven heb ik niet de behoefte om aan Fok! te denken of met Fok! bezig te zijn
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kreeg Zeeman en C&A-kleding van mijn ouders. Niet omdat ik het niet waard was, maar omdat het onzin is een kind dat 75% van de tijd zijn kleding openhaalt of onuitwasbaar viesmaakt bij het spelen dure kleding te geven, waar ie maar een paar weken mee kan doen.
En ik ben het met Spezza eens. Een niet-materialistische levensovertuiging is een stuk prettiger dan een materialistische.
Jij vind dat onzin. Een ander misschien niet. Waarom niet mensen in hun waarde laten wat betreft keuzes? Ben je een slecht mens als je een Gaastra vest voor je kind koopt? Of een toffe auto voor jezelf?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kreeg Zeeman en C&A-kleding van mijn ouders. Niet omdat ik het niet waard was, maar omdat het onzin is een kind dat 75% van de tijd zijn kleding openhaalt of onuitwasbaar viesmaakt bij het spelen dure kleding te geven, waar ie maar een paar weken mee kan doen.
En ik ben het met Spezza eens. Een niet-materialistische levensovertuiging is een stuk prettiger dan een materialistische.
dan heeft hij er toch alsnog een?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders zou er niet zo fel tegenin worden gegaan. Maargoed zal wel aan het milf gehalte liggen hier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Maar men mag ook tegen die mening ingaan.
Zolang het maar niet gekregen is van mama en papaquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dan heeft hij er toch alsnog een?
Slecht mens heb ik niet gezegd. Een onverstandige keuze wellicht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vind dat onzin. Een ander misschien niet. Waarom niet mensen in hun waarde laten wat betreft keuzes? Ben je een slecht mens als je een Gaastra vest voor je kind koopt? Of een toffe auto voor jezelf?
Ja en, abonnement mag dan ook mooi daarvan. Of prepaid gewoon dan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dan heeft hij er toch alsnog een?
er is wel een verschil tussen materialistisch zijn en je kind een mobieltje geven he...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mja, als mensen je waarderen om wat je bezit, dan is zo'n "vriendschap" ook niks waardquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb er altijd een beetje dubbel gevoel bij.
Ik ben er wel op tegen dat kinderen een abonnement krijgen.
En vind ze ook qua prepaid vaak teveel verwend worden.
Maar ze hebben het allemaal tegenwoordig, en je kind hoort er gewoon niet bij als ie er geen, of een hele eenvoudige heeft.
En dat wil je je kind ook niet aan doen.
Maar waarom? Als het die persoon niks kan schelen dat het vies wordt? Of dat er een gaatje in komt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Slecht mens heb ik niet gezegd. Een onverstandige keuze wellicht.
En Gaastra vind ik sowieso om te kotsen.
Ja dat weten wij, maar leg dat een kind van 11 jaar maar uit als die er om gepest wordquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als mensen je waarderen om wat je bezit, dan is zo'n "vriendschap" ook niks waard
Mja, allemaal overpriced shit wat nog eerder stuk gaat dan goedkope kleding....quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom? Als het die persoon niks kan schelen dat het vies wordt? Of dat er een gaatje in komt?
En wat je van Gaastra vindt, staat er even buiten, dat was maar een voorbeeldje. Voor mijn part hebben we 't over Dolce en Gabbana.
Tja, als de ouders het allemaal weten, dan gaat er dus iets mis in de opvoedingquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weten wij, maar leg dat een kind van 11 jaar maar uit als die er om gepest word
Want een splinternieuwe net uit telefoon is dat niet? Want zoals ik het hier lees geven jullie niet echt een oude nokia o.i.dquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
er is wel een verschil tussen materialistisch zijn en je kind een mobieltje geven he...
Dat laatste vind ik ook gewoon slecht. En ik vind ook dat de kinderen van tegenwoordig achterlijk verwend worden, maar dat is ieder zijn eigen keuze.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb er altijd een beetje dubbel gevoel bij.
Ik ben er wel op tegen dat kinderen een abonnement krijgen.
En vind ze ook qua prepaid vaak teveel verwend worden.
Maar ze hebben het allemaal tegenwoordig, en je kind hoort er gewoon niet bij als ie er geen, of een hele eenvoudige heeft.
En dat wil je je kind ook niet aan doen.
Kinderen zijn nu eenmaal zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, als de ouders het allemaal weten, dan gaat er dus iets mis in de opvoeding
Ik zeg net dat mijn neefje met een antieke Nokia met prepaid looptquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want een splinternieuwe net uit telefoon is dat niet? Want zoals ik het hier lees geven jullie niet echt een oude nokia o.i.d
Een mobiel die alleen naar huis kan bellen, prima.... maar smartphones....quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook gewoon slecht. En ik vind ook dat de kinderen van tegenwoordig achterlijk verwend worden, maar dat is ieder zijn eigen keuze.
Ik snap gewoon wel waarom een ouder zijn of haar kind een mobiel mee geeft.
Om van het gezeik af te zijn. "Mamma mamma, pietje heeft dit en dat" wordt je ook gek van natuurlijk dus dan maar de makkelijkste wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook gewoon slecht. En ik vind ook dat de kinderen van tegenwoordig achterlijk verwend worden, maar dat is ieder zijn eigen keuze.
Ik heb toch ook al gezegd dat ik smartphones niet nodig vind.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een mobiel die alleen naar huis kan bellen, prima.... maar smartphones....
Ja als ik dan zie dat de meerderheid van zijn klasgenoten al een blackberry had in groep 7/8..quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort kinderen verdienen een pedagogische klap voor de hasses.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om van het gezeik af te zijn. "Mamma mamma, pietje heeft dit en dat" wordt je ook gek van natuurlijk dus dan maar de makkelijkste weg
Dat is ook gewoon achterlijk. Maar ik vind niks mis met een oude Nokia voor een kind van 14. Rond die leeftijd kreeg ik ook m'n eerste mobiel zodat ik overal en altijd naar huis kon bellen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja als ik dan zie dat de meerderheid van zijn klasgenoten al een blackberry had in groep 7/8..
Nou ja, ik denk echt dat peer pressure ook wel mee speelt hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, dat krijgen ze van huis uit mee...
Een groot gedeelte van Nederland dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort kinderen verdienen een pedagogische klap voor de hasses.
om nog maar te zwijgen van apple pressurequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk echt dat peer pressure ook wel mee speelt hoor.
Ook dat komt van huis uit.... Want die peer pressure kinderen, die krijgen van hun ouders mee dat ze dure kleding/mobiel moeten hebben om er bij te horenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk echt dat peer pressure ook wel mee speelt hoor.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef clevy het volgende:
[..]
om nog maar te zwijgen van apple pressure
ik geef sowieso nietsquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want een splinternieuwe net uit telefoon is dat niet? Want zoals ik het hier lees geven jullie niet echt een oude nokia o.i.d
Dan geef je ze toch alsnog ietsquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik geef sowieso niets
Maar ze kunnen mijn oude krijgen anders
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook dat komt van huis uit.... Want die peer pressure kinderen, die krijgen van hun ouders mee dat ze dure kleding/mobiel moeten hebben om er bij te horen
Als dat zo is, dan so be it. Ik vind dat er niks mis is met een pak slaag. Maar goed, dat ben ik. Ik ken er ook genoeg die er zwaar op tegen zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van Nederland dus
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan so be it. Ik vind dat er niks mis is met een pak slaag. Maar goed, dat ben ik. Ik ken er ook genoeg die er zwaar op tegen zijn.
jij bent echt dom he?quote:
Nou, mijn paard krijgt echt wel op zijn flikker als hij mij bijt of slaat hoor en reken maar dat ie snapt waarom hij op z'n flikker krijgt. Zo gaat dat in de kudde, zo gaat dat in de roedel. Dieren zijn niet achterlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We zijn het eens!! Een kind mag van mij ook gerust een pak slaag krijgen.... Daar is niks mis mee...
Ik vind wel dat een kind van 5 of jonger slaan, dat heeft weinig nut, omdat zo'n kind toch niet snapt waarom ie die tik krijgt....
Net als een hond of kat straffen.... die beesten doen wat ze doen... gewoon lekker hond of kat zijn...
Gerust, gerust... dat vind ik nogal wat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We zijn het eens!! Een kind mag van mij ook gerust een pak slaag krijgen.... Daar is niks mis mee...
Je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gerust, gerust... dat vind ik nogal wat.
quote:
Ik denk niet dat hij bedoelt dat je om ieder wissewasje moet gaan meppen. Maar als een kind het bont maakt, mag het echt wel een pak slaag hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gerust, gerust... dat vind ik nogal wat.
Niks mis met een corrigerende tik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij bedoelt dat je om ieder wissewasje moet gaan meppen. Maar als een kind het bont maakt, mag het echt wel een pak slaag hebben.
gerust een pak slaag krijgen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij bedoelt dat je om ieder wissewasje moet gaan meppen. Maar als een kind het bont maakt, mag het echt wel een pak slaag hebben.
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind een tik ook niet hetzelfde als een pak slaag.
Nee ik ook niet, maar ik neem niet aan dat ze bedoelen dat je hem zijn tandjes uit de mond moet slaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind een tik ook niet hetzelfde als een pak slaag.
Tenzij hij/zij aan het wisselen is... dan is het wel weer handigquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik neem niet aan dat ze bedoelen dat je hem zijn tandjes uit de mond moet slaan.
Nee, duh. Gewoon een tik op de billen of zo. Heb ik ook vaak genoeg gehad. Je hoeft het niet te mishandelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik neem niet aan dat ze bedoelen dat je hem zijn tandjes uit de mond moet slaan.
billenkoekquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja of als onderdeel van zijn training.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tenzij hij/zij aan het wisselen is... dan is het wel weer handig
ik krijg volgende week de sleutelquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al enig idee wanneer je over kan?
worden ze daar steviger van?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, duh. Gewoon een tik op de billen of zo. Heb ik ook vaak genoeg gehad. Je hoeft het niet te mishandelen.
klinkt als prima reden om een test uit te voeren.. een bil wel en een bil niet.. en dan na een weekje vergelijkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biefje maakt het mals, dus wie weet.
Succes met het vinden van een proefpersoonquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:26 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt als prima reden om een test uit te voeren.. een bil wel en een bil niet.. en dan na een weekje vergelijken
Ah dat is lekker! Fijn hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:24 schreef Delan het volgende:
[..]
ik krijg volgende week de sleutel![]()
![]()
, dus dan word het opknappen daar!! ik heb waar ik nu zit een opzegtermijn van 1 maand dus hier moet ik er 1 september uitzijn, dus ik heb ruim de tijd om het daar rustig aan in orde te maken en over te huizen
![]()
Jullie begrijpen dat ik dit niet kan laten:quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
staat je goedquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie begrijpen dat ik dit niet kan laten:
Jij denkt er anders over?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef L-E het volgende:
Wat fijn toch altijd dat je hier geen andere mening mag hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef L-E het volgende:
[..]
dat zegt ze toch helemaal niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat fijn toch altijd dat je hier geen andere mening mag hebben
Stel je niet aan wijf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als je dezequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat zegt ze toch helemaal niet?
Wat is dat toch met dat calimero gedrag als iemand het niet met je eens isquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als je dezepost, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat je de betreffende post niks vindt
Maar omdat iemand het niet eens is met jouw mening, wil toch niet zeggen dat ze vinden dat jij die mening niet mag hebben? Ik snap jouw redenatie niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als je dezepost, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat je de betreffende post niks vindt
Calimero is weer dagelijks op Kindernet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat calimero gedrag als iemand het niet met je eens is
Doe hem de groetenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Calimero is weer dagelijks op Kindernet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |