Maar jij kan blijkbaar niet op het knopje "open nieuw deel" drukken.quote:
ik zei daar dan ook verder niets van. Mijn tt is gewoon beter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze zit in de reeks wat de bedoeling is.
Anders moet een mod het weer maken.
Ja heuj, ik blijf niet topics aan de reeks koppelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:22 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik zei daar dan ook verder niets van. Mijn tt is gewoon beter.
En ik heb niet zon knopje watergeval, tenminste, niet dat ik kan vinden.
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.quote:
Oeh, spelletjes. Wie zal het zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.
sukkelquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja heuj, ik blijf niet topics aan de reeks koppelen.![]()
En als je tien seconden langer wacht dan opent iemand anders wel een nieuwe.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.
CherryLight?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, spelletjes. Wie zal het zijn?
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
En air, ik weet wel dat je het over mij hebt hoor
Hoe kan ik mobiel dan n reeks vervolg maken?
Niet. Laat dat dus over aan mensen die wel een computer kunnen betalen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
geef je nummer maar. bel ik je en leg ik het even uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
dat kan allebei. Maar voor ik dat gedaan heb heeft meneer ongeduld al en nieuw topic geopend...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.
M'n telefoon was nieuw duurder dan m'n computerquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Laat dat dus over aan mensen die wel een computer kunnen betalen.
Dus jij wacht op de laatste post om vervolgens de reeks te verneuken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind een tt verzinnen gewoon leuk
Gewoon wachten tot iemand anders het topic opentquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.
ik heb 2 laptops en een gewone computer, ik vind het teveel werk om ze aan te zettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Laat dat dus over aan mensen die wel een computer kunnen betalen.
Patserquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik heb 2 laptops en een gewone computer, ik vind het teveel werk om ze aan te zetten
Op het aan knopje drukken is ook wel veel werk jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik heb 2 laptops en een gewone computer, ik vind het teveel werk om ze aan te zetten
nee, ik zit nooit te azen op de laatste post. Die had ik gewoon toevallig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij wacht op de laatste post om vervolgens de reeks te verneuken?
niet echt, eerder domquote:
Mja, je hebt wel vaker de lapo en verneukt dan de reeksquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
nee, ik zit nooit te azen op de laatste post. Die had ik gewoon toevallig.
Jij bent ook al een sukkel!
Ik moet daar bij mijn computer helemaal voor bukken, dat valt niet meequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het aan knopje drukken is ook wel veel werk ja.
Het schijnt dat bij jou je pens in de weg zitquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet daar bij mijn computer helemaal voor bukken, dat valt niet mee
ik zei toch niet dat het ergens op sloeg, eigenlijk is een laptop veel handiger dan een telefoon om op te fokken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het aan knopje drukken is ook wel veel werk ja.
volgens mij is dat 2 keer eerder gebeurd ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, je hebt wel vaker de lapo en verneukt dan de reeks
Wie is er hier nou de sukkel?
Maar jij bent oud.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet daar bij mijn computer helemaal voor bukken, dat valt niet mee
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon was nieuw duurder dan m'n computer
2x te veel dus... kut!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
volgens mij is dat 2 keer eerder gebeurd ofzo
Jij dus.
dat was er al, wat zou je doen als je onzichtbaar was...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gooi er eens een ander onderwerp in dan
Nou ja, ik heb vakantie, dus mij maakt het verder geen bal uit eigenlijk, ik ben al blij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gooi er eens een ander onderwerp in dan
Ja dat kloptquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het schijnt dat bij jou je pens in de weg zit
dikke rekeningen van providers binnenkort, zul je bedoelen.quote:
sukkelquote:
de paus op zijn neus slaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat was er al, wat zou je doen als je onzichtbaar was...
ik hoef mijn computer niet aan te zetten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
dikke rekeningen van providers binnenkort, zul je bedoelen.
sowieso, wat is het nut als je 24/7 online kunt overal waar je maar bent? begrijp dat nog steeds niet
Niet als je je huidige abo in tact laatquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
dikke rekeningen van providers binnenkort, zul je bedoelen.
sowieso, wat is het nut als je 24/7 online kunt overal waar je maar bent? begrijp dat nog steeds niet
waarom de paus?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet als je je huidige abo in tact laat
was de eerste die in me opkwam. plus ik kan het hoofd van ratzinger niet zo uitstaan, misselijke blik dat die vent heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:48 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
waarom de paus?
Ik zou allemaal dingen oppakken en dan denkt iedereen dat ze vliegen
sukkelquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bijdehand nieuwkomertje....Van wie ben jij een kloon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:50 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkelJe doet maar hoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Ik ben goeie muziek aan het luisteren, maar ik heb geen mening over de nieuwe RHCP plaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:50 schreef Godtje het volgende:
Wat een slap gelul.
Iemand nog goeie muziek aan het luisteren?
Meningen over de nieuwe RHCP single die ze plat draaien?
Heb je nog een mening over iets die je nog niet met ons gedeeld hebt en wat je nu graag wel even zou willen doen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben goeie muziek aan het luisteren, maar ik heb geen mening over de nieuwe RHCP plaat.
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vakantie, dus mij maakt het verder geen bal uit eigenlijk, ik ben al blij.
De vodafone iphone abbo's blijven ongewijzigd, en ook de sizz abonnementen blijven hetzelfde.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
als je denkt dat providers zich zo makkelijk "laten naaien", think again. als ze met de nieuwe modellen geen winst maken omdat iedereen stilzwijgend verlengt, zullen providers wel contractbreuk plegen door bijv algemene voorwaarden te wijzigen tijdens contractlooptijden. dan mag jij kiezen, akkoord gaan of weggaan.
Ik ben The Doors aan het luisteren. Of dat goede muziek is, mag ieder voor zich bepalen. De nieuwe RHCP nog niet gehoord, dus daar heb ik geen mening over. Wat vind jij er van?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:50 schreef Godtje het volgende:
Wat een slap gelul.
Iemand nog goeie muziek aan het luisteren?
Meningen over de nieuwe RHCP single die ze plat draaien?
Uhuhquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik ben nog lang geen 30
sukkel.quote:
Volgens mij komt The Doors film er zaterdag op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben The Doors aan het luisteren. Of dat goede muziek is, mag ieder voor zich bepalen. De nieuwe RHCP nog niet gehoord, dus daar heb ik geen mening over. Wat vind jij er van?
iets wat niet eeuwig zo blijft natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De vodafone iphone abbo's blijven ongewijzigd, en ook de sizz abonnementen blijven hetzelfde.
T-Mobile heeft ook nog niks aangekondigd.
Niet echt, jij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over iets die je nog niet met ons gedeeld hebt en wat je nu graag wel even zou willen doen?
ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat, want dat alleen kpn omhoog gaat, kan ik me niet voorstellen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De vodafone iphone abbo's blijven ongewijzigd, en ook de sizz abonnementen blijven hetzelfde.
T-Mobile heeft ook nog niks aangekondigd.
Of juist wel, omdat men naar T-Mobile gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
iets wat niet eeuwig zo blijft natuurlijk.
Dat dus. Het moet uit de lengte of uit de breedte, als we internet gratis hebben en betalen voor bellen/smsen, maar vervolgens niet bellen of smsen, sja, dan moet het internet duurder. De kachel moet toch branden bij de telco's.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Vodafone en T-Mobile eerder lekker alle klanten van KPN gaan lokken... en daarna hun eigen prijzen gaan aanpassenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat, want dat alleen kpn omhoog gaat, kan ik me niet voorstellen...
T-Mobile enzo die hebben wat meer rek om die verhogingen wat langer uit te stellen waardoor ze kunnen profiteren van de klanten die over willen stappen van KPN omdat dat bij hen dan nog goedkoper is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat, want dat alleen kpn omhoog gaat, kan ik me niet voorstellen...
ik heb wel een mening. Het hebben van een mening is onzinnig en zou afgeschaft moeten worden!quote:
Dat geldt ook voor die verhoging. Er gaat echt wel een prijsstunter komen en de rest gaat vroeg of laat echt wel volgen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
Vodafone gaat vanaf volgende week al verhogen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Vodafone en T-Mobile eerder lekker alle klanten van KPN gaan lokken... en daarna hun eigen prijzen gaan aanpassen
nee, netwerkbelasting he. t-mobile kan niet zoveel overstappers onderbrengen op hun eigen netwerk. willen ze ook helemaal niet, dus ook hun prijzen zullen stijgen, net als vf en kpn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel, omdat men naar T-Mobile gaat.
die komt er pas als er een goede stabiele schaalbare opvolger is voor 3g. eerder niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor die verhoging. Er gaat echt wel een prijsstunter komen en de rest gaat vroeg of laat echt wel volgen.
Ik weet niet of je daar vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel, omdat men naar T-Mobile gaat.
De telco's moeten hun oogkleppen es afdoen en zich niet bedienen van muziekindustrietactieken. De wereld verandert, een goed bedrijf verandert dan mee in plaats van zo allergisch te reageren met prijsverhogingen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat dus. Het moet uit de lengte of uit de breedte, als we internet gratis hebben en betalen voor bellen/smsen, maar vervolgens niet bellen of smsen, sja, dan moet het internet duurder. De kachel moet toch branden bij de telco's.
Dat zou kunnen, ik heb niet zoveel verstand van wat T-Mobile wel of niet kan onderbrengenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, netwerkbelasting he. t-mobile kan niet zoveel overstappers onderbrengen op hun eigen netwerk. willen ze ook helemaal niet, dus ook hun prijzen zullen stijgen, net als vf en kpn.
Het zijn de olieboeren, die doen ook waar ze zin in hebben. Waarom? Because they can. Helaasquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De telco's moeten hun oogkleppen es afdoen en zich niet bedienen van muziekindustrietactieken. De wereld verandert, een goed bedrijf verandert dan mee in plaats van zo allergisch te reageren met prijsverhogingen.
Mja, ik betaal nu een paar euro voor onbeperkt internet en een godsvermogen aan belminuten en smsjes die ik nooit gebruik....quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vodafone gaat vanaf volgende week al verhogen.
Niet zo extreem als kpn maar ze gaan wel omhoog.
Ik ben niet voor niets bij T-Mobile weggegaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar vrolijk van wordt.
Niet alleen Groningers....quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Groningers willen Friesland in zee duwen
Ze hebben anders wel een hoop lekkere friese boerinnetjes hoorquote:
veel te weinig concurrentie en teruglopende inkomsten door (gratis) alternatieven. maar vooral het eerste.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De telco's moeten hun oogkleppen es afdoen en zich niet bedienen van muziekindustrietactieken. De wereld verandert, een goed bedrijf verandert dan mee in plaats van zo allergisch te reageren met prijsverhogingen.
Hij heeft nog aardig wat mensen weten te verzamelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Groningers willen Friesland in zee duwen
Ze hebben ons jarenlang bedonderd door geld te vragen voor sms'enquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
veel te weinig concurrentie en teruglopende inkomsten door (gratis) alternatieven. maar vooral het eerste.
sms'en was niet verplicht. net als mobiel internet. ik vind het tekenend te zien (lezen) hoeveel mensen op hun achterste poten staan omdat ze zogenaamd niet meer zonder kunnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben ons jarenlang bedonderd door geld te vragen voor sms'en.
Ja!quote:
En heel veel mensen hebben aan de nieuwe databundels voldoende.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
sms'en was niet verplicht. net als mobiel internet. ik vind het tekenend te zien (lezen) hoeveel mensen op hun achterste poten staan omdat ze zogenaamd niet meer zonder kunnen.
Het valt toch wel mee met op de achterste poten staan? Ik vind het waarom van het verhogen gewoon flauw. Eerst iedereen doodgooien met onbeperkt internet en nu er dankbaar gebruik van wordt gemaakt de prijzen flink omhoog gooien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
sms'en was niet verplicht. net als mobiel internet. ik vind het tekenend te zien (lezen) hoeveel mensen op hun achterste poten staan omdat ze zogenaamd niet meer zonder kunnen.
weet ik, maar dan nog. zelfs de politiek kwam eraan te pas (los van of ik netneutraliteit goed of slecht vind). dat gaat toch nergens over?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En heel veel mensen hebben aan de nieuwe databundels voldoende.
Het is maar 5% van de klanten die over de 1gb verbruikt.
Uhm, veel klanten lokken en dan hopen te behouden met hogere prijzen omdat mensen te lui zijn om over te stappenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het raar dat Hi een jaar geleden eindeloos online uitdeelde voor 2,50 voor nieuwe abonnees en nu helemaal de andere kant opgaat. Wat willen ze nou eigenlijk bereiken
Ik kom daar echt niet aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En heel veel mensen hebben aan de nieuwe databundels voldoende.
Het is maar 5% van de klanten die over de 1gb verbruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |