Maar jij kan blijkbaar niet op het knopje "open nieuw deel" drukken.quote:
ik zei daar dan ook verder niets van. Mijn tt is gewoon beter.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze zit in de reeks wat de bedoeling is.
Anders moet een mod het weer maken.
Ja heuj, ik blijf niet topics aan de reeks koppelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:22 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik zei daar dan ook verder niets van. Mijn tt is gewoon beter.
En ik heb niet zon knopje watergeval, tenminste, niet dat ik kan vinden.
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.quote:
Oeh, spelletjes. Wie zal het zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.
sukkelquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja heuj, ik blijf niet topics aan de reeks koppelen.![]()
En als je tien seconden langer wacht dan opent iemand anders wel een nieuwe.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is er maar één die niet echt een licht is, ondanks dat haar nick anders doet vermoeden.
CherryLight?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, spelletjes. Wie zal het zijn?
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
En air, ik weet wel dat je het over mij hebt hoor
Hoe kan ik mobiel dan n reeks vervolg maken?
Niet. Laat dat dus over aan mensen die wel een computer kunnen betalen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
geef je nummer maar. bel ik je en leg ik het even uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
sukkel
dat kan allebei. Maar voor ik dat gedaan heb heeft meneer ongeduld al en nieuw topic geopend...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.
M'n telefoon was nieuw duurder dan m'n computerquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Laat dat dus over aan mensen die wel een computer kunnen betalen.
Dus jij wacht op de laatste post om vervolgens de reeks te verneuken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:36 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind een tt verzinnen gewoon leuk
Gewoon wachten tot iemand anders het topic opentquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand DM'en (of PM'en als dat óók al niet kan) met je gewenste TT lijkt me de grootste kanshebber.
ik heb 2 laptops en een gewone computer, ik vind het teveel werk om ze aan te zettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet. Laat dat dus over aan mensen die wel een computer kunnen betalen.
Patserquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik heb 2 laptops en een gewone computer, ik vind het teveel werk om ze aan te zetten
Op het aan knopje drukken is ook wel veel werk jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik heb 2 laptops en een gewone computer, ik vind het teveel werk om ze aan te zetten
nee, ik zit nooit te azen op de laatste post. Die had ik gewoon toevallig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij wacht op de laatste post om vervolgens de reeks te verneuken?
niet echt, eerder domquote:
Mja, je hebt wel vaker de lapo en verneukt dan de reeksquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
nee, ik zit nooit te azen op de laatste post. Die had ik gewoon toevallig.
Jij bent ook al een sukkel!
Ik moet daar bij mijn computer helemaal voor bukken, dat valt niet meequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het aan knopje drukken is ook wel veel werk ja.
Het schijnt dat bij jou je pens in de weg zitquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet daar bij mijn computer helemaal voor bukken, dat valt niet mee
ik zei toch niet dat het ergens op sloeg, eigenlijk is een laptop veel handiger dan een telefoon om op te fokken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het aan knopje drukken is ook wel veel werk ja.
volgens mij is dat 2 keer eerder gebeurd ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, je hebt wel vaker de lapo en verneukt dan de reeks
Wie is er hier nou de sukkel?
Maar jij bent oud.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet daar bij mijn computer helemaal voor bukken, dat valt niet mee
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon was nieuw duurder dan m'n computer
2x te veel dus... kut!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
volgens mij is dat 2 keer eerder gebeurd ofzo
Jij dus.
dat was er al, wat zou je doen als je onzichtbaar was...quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gooi er eens een ander onderwerp in dan
Nou ja, ik heb vakantie, dus mij maakt het verder geen bal uit eigenlijk, ik ben al blij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gooi er eens een ander onderwerp in dan
Ja dat kloptquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het schijnt dat bij jou je pens in de weg zit
dikke rekeningen van providers binnenkort, zul je bedoelen.quote:
sukkelquote:
de paus op zijn neus slaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat was er al, wat zou je doen als je onzichtbaar was...
ik hoef mijn computer niet aan te zetten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
dikke rekeningen van providers binnenkort, zul je bedoelen.
sowieso, wat is het nut als je 24/7 online kunt overal waar je maar bent? begrijp dat nog steeds niet
Niet als je je huidige abo in tact laatquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
dikke rekeningen van providers binnenkort, zul je bedoelen.
sowieso, wat is het nut als je 24/7 online kunt overal waar je maar bent? begrijp dat nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |