Dat is ook zeker. In nood worden vaak wel mooie dingen geboren. Maar 200 miljoen is een grote klap voor die sector. Denk aan alle mensen die hun banen verliezen in de orkesten, de filmwereld etc. Die komen thuis te zitten, moeten eerst omgeschoold worden. Dat gaat uiteindelijk nóg meer kosten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt en dat ben ik ook wel met MM eens. Voordeel is wel dat de beste kunst vaak wordt gemaakt als de situatie slecht is.
Beetje jammer, alle leuke bandjes op de festivals en weinig in melkweg/paradiso e.d.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zou dat ook niet te maken hebben met de overkill aan festivals de laatste tijd?
Het zal er zeker mee te maken hebben ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar zal het ook wel deels mee te maken hebben ja. Maar ik geloof niet dat dat opeens de helft van de bezoekers doet verdwijnen. Zeker niet bij gerenommeerde evenementen.
stel je niet zo aanquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
Die lappen tekst zijn ook lekker te lezen op je mobiel zeg. Morge trouwens
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
Die lappen tekst zijn ook lekker te lezen op je mobiel zeg. Morge trouwens
Klopt en dat maakt me ook wel zorgen. We zijn hard op weg om van het meest liberale land naar een truttig en gezapig land te veranderen. Gevaarlijke zaak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ook zeker. In nood worden vaak wel mooie dingen geboren. Maar 200 miljoen is een grote klap voor die sector. Denk aan alle mensen die hun banen verliezen in de orkesten, de filmwereld etc. Die komen thuis te zitten, moeten eerst omgeschoold worden. Dat gaat uiteindelijk nóg meer kosten.
Toen op Pinkpop ook. Pizza punt ¤7,50. Zeg dat ze er ongeveer 5/6 uithalen. Is gewoon ¤45,- wat ze verdienen aan een fucking pizzaquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het zal er zeker mee te maken hebben ja.
Overigens heb ik geen medelijden met festivals a la Lowlands die zelf al jaren alles duurder maken en opeens gaan huilen als de overheid het voor ze doet. Hypocriet.
En intussen profiteert Berlijn er van omdat zij nog wél weten hoe het moet. Zij nemen de rol van Amsterdam over en dus ook de toeristen en inkomsten. En ik gun het ze ook echt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt en dat maakt me ook wel zorgen. We zijn hard op weg om van het meest liberale land naar een truttig en gezapig land te veranderen. Gevaarlijke zaak.
Wtf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen op Pinkpop ook. Pizza punt ¤7,50. Zeg dat ze er ongeveer 5/6 uithalen. Is gewoon ¤45,- wat ze verdienen aan een fucking pizza_!
belachelijk die prijzenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen op Pinkpop ook. Pizza punt ¤7,50. Zeg dat ze er ongeveer 5/6 uithalen. Is gewoon ¤45,- wat ze verdienen aan een fucking pizza_!
En meneer Smeets stond op het podium te schuimbekken over het kabinetquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Berlijn lijkt me zo geweldigquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En intussen profiteert Berlijn er van omdat zij nog wél weten hoe het moet. Zij nemen de rol van Amsterdam over en dus ook de toeristen en inkomsten. En ik gun het ze ook echt.
waar is hier?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik hier mensen vertel over de prijzen in Nederland, denken ze dat ik een grapje maak
Wil ik ook heel graag heen, staat boven aan het lijstje!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Berlijn lijkt me zo geweldigNog nooit geweest helaas
Nu New Mexico maar gaan vandaag richting Arizonaquote:
Ohja jij bent van mijn facebookquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu New Mexico maar gaan vandaag richting Arizona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |