zo ben ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Bedankt wise, voor je inhoudelijk sterke en behulpzame post.
Ja, lot heeft het weer van anderen. Ik weet geen namenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ja daaaaaaaaaaaaaag, ik heb die shit niet tegne lot verteld.
Kom maar op dan met dat bewijs van jequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Op BB's/Android heb je 1 jaar gratis, daarna 2 euro per jaar. iPhone betaald eenmalig 70 cent voor altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Allure_ het volgende:
Heb je serieus maar recht op een jaar whatsapp? Dat zou wel fucked zijn.
met 4ebe¿quote:
Je zit der wel mee zeg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, lot heeft het weer van anderen. Ik weet geen namen. Misschien moet je je hulpje fyah even vragen, die legt mensen het vuur wel aan de schenen.
Je hebt hebt openlijk in tinychat gezegd volgens mijn bronnen bij de KGB.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Mijn BB kopen? Die heeft nog 3 jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op mijn BB staat dat het maar een jaar geldig is en ik daarna moet betalen.
Volgens mij zit jij er meer mee, meid. Je bent de hele dag mensen aan het PMen en iedereen aan het beschuldigen, terwijl wij allang weer verder zijn gegaan. Labiel wijf.quote:
Ja, omdat het toen al bekend wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt hebt openlijk in tinychat gezegd volgens mijn bronnen bij de KGB.
dont be hating on crack_quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij er meer mee, meid. Je bent de hele dag mensen aan het PMen en iedereen aan het beschuldigen, terwijl wij allang weer verder zijn gegaan. Labiel wijf.
Als het bekend is waarom dan de grote problemen. En volgens mij was het helemaal niet zo bekend was ik wist van niks, en ik weet alles.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, omdat het toen al bekend was! Ik heb niet die shit zelf tegen lot verteld, lot heeft dat van 'n ander.
Ik ben hele tijd aan 't pm'en ja seriously?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij er meer mee, meid. Je bent de hele dag mensen aan het PMen en iedereen aan het beschuldigen, terwijl wij allang weer verder zijn gegaan. Labiel wijf.
Dude, ik zeg toch iemand heeft 't lot verteld. En zulke grote problemen zijn er niet, iemand heeft alleen lopen snitchen en thats it.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als het bekend is waarom dan de grote problemen. En volgens mij was het helemaal niet zo bekend was ik wist van niks, en ik weet alles.
niet zwanger, maar gedatedquote:
WIE DANquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dude, ik zeg toch iemand heeft 't lot verteld. En zulke grote problemen zijn er niet, iemand heeft alleen lopen snitchen en thats it.
HAHAHA mijngod allure, jij wordt nergens boosdoener genoemdquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:21 schreef Allure_ het volgende:
Ze moet gewoon d'r smoel houden. Ik heb er niks mee te maken en nou opgekankerd met dat gezeik. Ik ben altijd de boosdoener hier, het is wel goed.
Ik krijg toch de schuld van n8n?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHA mijngod allure, jij wordt nergens boosdoener genoemd!!
dunno, weet er nietzoveel van. Was op vakantiequote:
ik ben wel een scenario schrijverquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
Ik snap er niets meer van. Tegen mij word verteld dat iemand het door verteld heeft tegen Lot. En nu heeft crack het gewoon in de tinychat tegen iedereen verteld? Waarom moest het dan al die tijd geheim gehouden worden? Serieus ben geen scenario schrijver.
Maar je kan niet snitchen als het algemeen bekend is. Het is toch ook geen snitchen als tliz fyah pm'ed dat Chai mijn vriendin is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dude, ik zeg toch iemand heeft 't lot verteld. En zulke grote problemen zijn er niet, iemand heeft alleen lopen snitchen en thats it.
quote:
| 1 |
Betrek mij er niet bij ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar je kan niet snitchen als het algemeen bekend is. Het is toch ook geen snitchen als tliz fyah pm'ed dat Chai mijn vriendin is.
Ja, oke. No problemo. Maar wie kwam met die info naar je toe. Crack? Dus noemt crack mij de boosdoener.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef n8n het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dat was met verouderde informatie, wilde het even weten. kusje d'r op klaar
Nee, ik ben een M. Night Shamalalanynan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:24 schreef Nyce het volgende:
[..]
Maak jij er eens iets begrijpbaars van dan.
Ok, iemand heeft lot gepmd/dmt weet ik veel van mij en grid. Later vraagt lot in de tc shit daarover en het enige wat ik zeg dat 't waar is en de reden waarom ik dat zei weet je. En dat is seirues 't enige wat ik heb verteldquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
Ik snap er niets meer van. Tegen mij word verteld dat iemand het door verteld heeft tegen Lot. En nu heeft crack het gewoon in de tinychat tegen iedereen verteld? Waarom moest het dan al die tijd geheim gehouden worden? Serieus ben geen scenario schrijver.
geen idee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hoe stel je in dat je iPhone bij WhatsApp en smsjes en emails én niet trilt, én geen geluid maakt?
Wat zeg ik nou net danquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, oke. No problemo. Maar wie kwam met die info naar je toe. Crack? Dus noemt crack mij de boosdoener.
Ik noemde gewoon de eerste namen die in mij opkwamen. Dat betekend dat ik je of heel vervelend vind, of een crush op je hebt. :$quote:
weet het niet exact meer die van jou en Lot. dus ik denk dat het afwachten is dan maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, oke. No problemo. Maar wie kwam met die info naar je toe. Crack? Dus noemt crack mij de boosdoener.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:26 schreef Nyce het volgende:
Grid heeft met Lot, en Grid ging daten met Crack?
Ja maar dan geef je het al toe tegenover Lot. Dus dan is er toch helemaal niet geluld?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, iemand heeft lot gepmd/dmt weet ik veel van mij en grid. Later vraagt lot in de tc shit daarover en het enige wat ik zeg dat 't waar is en de reden waarom ik dat zei weet je. En dat is seirues 't enige wat ik heb verteld. Dus het komt niet van mij af.
Ja het was niet algemeen bekend thats the pointquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar je kan niet snitchen als het algemeen bekend is. Het is toch ook geen snitchen als tliz fyah pm'ed dat Chai mijn vriendin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |