Slaapgebrek zou kunnen, vannacht wel goed geslapen en nacht ervoor minder. Het is niet storend of zo, vind het gewoon apart 2 van die ronde plekjes op m'n onderarm die af-en-toe eens langs komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Immuunsysteem is vrij complex, maar daar zou de oorzaak kunnen liggen. Valt het samen met streess, slaapgebrek of iets dergelijks?
^^quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Koude thee != koude koffie senseo
Koude thee is als koude pizza.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik drink koude thee gewoon op. Bikkel.
Poeet!quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Koude thee is als koude pizza.
Koude koffie is als koude patat.
Hulde.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's gewoon milkshake met mokka smaakquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Behalve als het ice cappuccino is
Aww, ik kan het me voorstellen. Maar het lijkt me écht de juiste keuze. Ruzie hebben als hij wel zou komen is ook niet fijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Jagar aan het posten is, maar het is de andere optie.
Mijn lijstje is ruk en ik ben een vreselijk ehe-weibchen. Ik heb net tegen mijn man gezegd dat ik hem echt mis, maar toch liever alleen ben aankomend weekend. Ben bang dat hij anders 2x800 km rijdt om hier te horen dat ik liever iets voor mezelf doe omdat mijn batterijtje leeg is. En aangezien ik niet verwacht dat ik de komende twee maanden veel tijd voor mezelf heb, moet ik nu wel een grens trekken om mezelf te beschermen. Maar ik voel me er wel heel rottig en schuldig over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Aww, ik kan het me voorstellen. Maar het lijkt me écht de juiste keuze. Ruzie hebben als hij wel zou komen is ook niet fijn.
Het gaat prima met hem. Geen bijzonderheden. Over een paar weken is hij weer thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tadaaaa
Netjes!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig geweest joh!Ik zit even te verzinnen waar ik dan nog dingen bij zou kunnen gooien. Sowieso heb ik vanavond geen vlees/vis/vervanger bij mijn eten. Dat scheelt natuurlijk al zo een paar honderd calorieen. En ik vergeet ook vast allemaal dingen in mijn lijstje te proppen. Zoals de melk die ik in mn koffie gooi en de happen kwark die ik even eet voordat ik ga sporten enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:23 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb pinky & the brain aan de muur hangen op de zaak/nerd
Pff, ik heb niet zoveel zin meerMaar alleen morgen nog en dan is het alweer weekend
HPKW: je eet denk ik idd te weinig, ik zit rond de 1800kcals en ben een kop kleiner....
Maar ik ga mijn lijstjes van maandag en dinsdag eens door de teller heengooien.Kijken wat die zeggen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Dat is op zich fijn toch? Of heb ik het verkeerd begrepen? Hij zal het je vast niet kwalijk nemen denk ik (hij kent je vast goed genoeg hiervoor).quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat prima met hem. Geen bijzonderheden. Over een paar weken is hij weer thuis.
quote:
Twenks!quote:
Koude patat vind ik ook lekker hoor! Koude pizza weet ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook de volgende ochtend nog?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koude patat vind ik ook lekker hoor! Koude pizza weet ik niet.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nog wat leuks, morgen heb ik een afspraak met een van mijn twee huidige opdrachtgevers (niet de Engelsen dusde ander!), voor wie ik online marketing doe/deed. Toen we begonnen rankte ze voor haar keywords helemaal niet, na de eerste maand stond ze 9e ofzo, en nu staat ze voor een van de twee termen op de allereerste plek
Toch leuk!
Zo blij dat ik hier geen ervaring mee hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef conleche het volgende:
En dat gore, ranzige vetlaagje wat je ervan aan je gehemelte krijgt? Ook lekker?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef conleche het volgende:
En dat gore, ranzige vetlaagje wat je ervan aan je gehemelte krijgt? Ook lekker?
Wat zij zei over de tatjes!quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:42 schreef Perruche het volgende:
Hi!
Ieuw koude patat. Alleen lekker vers en warm uit de frituur
.
Maria succes straks! En klinkt goed van je huidige opdrachtgeefster... je bent een superlinkbuildster
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef conleche het volgende:
Als het niet zo is dan is dat wel supersneu voor de ouders van deze look alikequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)test-afgenomen.dhtml
Zou het?Zou wel een wonder zijn zeg, zeker voor die ouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het nog steeds een raar verhaal met die Madeleine... Vertrouw die ouders zonder echt goede reden toch niet helemaal.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik vind die hele situatie ook verdacht, tenminste zoals we het in de media te lezen kregen. Het is natuurlijk best verontrustend dat het hoofd van het onderzoeksteam in Portugal ervan overtuigd was dat de ouders het meisje hebben gedood (per ongeluk misschien).quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Vind het nog steeds een raar verhaal met die Madeleine... Vertrouw die ouders zonder echt goede reden toch niet helemaal.
Vind het ook een vreemd verhaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind die hele situatie ook verdacht, tenminste zoals we het in de media te lezen kregen. Het is natuurlijk best verontrustend dat het hoofd van het onderzoeksteam in Portugal ervan overtuigd was dat de ouders het meisje hebben gedood (per ongeluk misschien).
Dat bedacht ik me toen ook ja. Het is gewoon lastig zoiets.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef conleche het volgende:
Wel naar als later zou blijken dat die ouders er niets mee te maken hebben.
Ik vind die computerafbeelding van hoe ze er misschien nu zou uitzien helemaal niet lijken op het meisje hoe ze toen was op de foto.
Nee, die lijken op een gemiddeld blond/donker meisje van 8quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef conleche het volgende:
Wel naar als later zou blijken dat die ouders er niets mee te maken hebben.
Ik vind die computerafbeelding van hoe ze er misschien nu zou uitzien helemaal niet lijken op het meisje hoe ze toen was op de foto.
Ik niet hoor. En ik ken maar bar weinig meisjes van 8 die er zo uitzien (mijn dochter valt in deze leeftijdsklasse).quote:
Jij was ook niet in India hè (waar je haar ongetwijfeld een stuk blonder was geworden door alle zon ipv donkerder)quote:
Dat betwijfel ik aangezien ik heeeeeeeeeel donkerbruin haar hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij was ook niet in India hè (waar je haar ongetwijfeld een stuk blonder was geworden door alle zon ipv donkerder)
Volgende zin:quote:Thank you for your recent interest in our company. We have recieved your application and I would like to inform you that we are reviewing your CV and we will contact you shortly to discuss a possible pre-liminary meeting.
quote:If you do not recieve a call within the next 10 working days we regret to inform you that you have been unsuccessful.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik aangezien ik heeeeeeeeeel donkerbruin haar heb.
Nee die is er nog niet, dus ik moet er een aan die ik al hadquote:
Ja nouquote:
Ow.. *potje verf terugzetquote:
Hmm! Niet bukken en hopen dat je gesprekspartner groter is dan 1.30!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee die is er nog niet, dus ik moet er een aan die ik al hadMaar die zat al redelijk strak en nu dus erger
Ziekjes zijn =/= afvallen bij mij, dat blijkt!
![]()
Bedanktquote:
Jij bent nog niet eens thuisquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow.. *potje verf terugzet. Het had me zo eeeenig gestaan!
Er zit een etos op het station!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze is ook niet meer op het werk. Faal!.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef loveli het volgende:
Hoofdkussens => kapok.
Koffie of brood in het leger => kamfer.
Wat is 'minder nettig'?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmmh strak jurkje of minder nettig jurkjeKeuzes keuzes.
Iets zonder netkousen eronder! /captainobviousquote:
Ja, dat. Bovendien maken een panty en pumps (niet te hoog) ook al weer formeler.quote:
Geen tijd, moet gaan! Strakkere jurkje aangehouden, staat best prima, voelt alleen minderquote:
Dat dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef Perruche het volgende:
Beschrijving gewenst maria!
Maar het maakt waarschijnlijk niet zoveel uit hoor, het is toch een thuiswerkfunctie en je hebt je gesprek bij een UZB toch?
Dat laatste is so truequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dus
Die krijgen echt vreemde mensen over de vloer
Hij was wel lekker?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crap. Ik kom er net achter dat de roombotercroissant met verse aardbeien die ik net naar binnen heb gehad, 270 calorien bevatte. Hmz. Not good.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste is so true. Ik spreek uit ervaring
.
Voor een voorverpakt to-go product was 'ie niet slecht. Maar of ie zoveel kcals waard was.. Hmz hmz.quote:
Wij deden alleen intakes op afspraak en in de uitnodiging vroegen we kandidaten repré gekleed te komen. Nou, daar hadden mensen heel verschillende opvattingen overquote:
Je had dus beter brood mee kunnen nemen en langs de speciaalzaak kunnen gaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor een voorverpakt to-go product was 'ie niet slecht. Maar of ie zoveel kcals waard was.. Hmz hmz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nieuw jurkje. Kan het?
(foto uiteraard mét duckface)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Kabeljauw grillen met peper en zout en citroensap!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Coco, staat je heel erg mooi en vrouwelijk
Heeft iemand hier nog een slank kabeljauw (ja, fout eigenlijk) succesrecept?
Op de BBQ in zilverfolie met halve citroen en wat tijm.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Coco, staat je heel erg mooi en vrouwelijk
Heeft iemand hier nog een slank kabeljauw (ja, fout eigenlijk) succesrecept?
Martijn noemt het rugvinnen aan de voorkantquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
Vind hem je wel staan al vind ik die franjes/ruches niet zo geweldig maar dat is meer mijn smaak die dwars ligt
No way in hell!quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb de vis al.
Volledig gehersenspoeld door gisteren
Ieuhw!quote:
Had je beter een lekker gebakje van mij kunnen hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 't bij mn grapefruitje gehouden. Beetje jammer van die stomme croissant nu. Naja.
Nee, helaasquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Was het niet 270kcal/100gr en dat zo'n croissant dan 50gr is ofzo?
Dank voor je feedback.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Weinig kritiek op jouw lijstjes. Denk dat je dat goed voor elkaar hebt.
Als je spieren daar dikker zijn dan confectie, steekt het vet ook meer uit, weet niet hoe ik het anders moet formuleren. Bouw/aanleg speelt mee en de algemene opinie is dat plaatselijk vetverbranden niet mogelijk is. Uit sommige onderzoeken is gebleken dat plaatselijk vet verbranden wel (beperkt) mogelijk is (volgens de logica van kortste afstand tussen waar verbranding plaatsvindt en waar vet beschikbaar is).
Streven naar perfectie kan nooit kwaad, maar meestal moet je een compromis sluiten tussen een mooi vetgehalte, wat spieren zo hier en daar en hoe het op jouw bouw het beste staat. Samen met je rugvet je vrouwelijke vormen kwijtraken is ook niet echt de bedoeling.
Dat is toch een prima hoeveelheid als halve lunch ofzo? Ik zie het probleem niet, Of had je net een broodje kroket, een taartje én een ijscoupe op?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, helaas. 'Dit product bevat 270 kcal'.
@Vik: nee ook nog bakje kwark vanochtend. En de drugs van loveli.
Nu wil ik eigenlijk wel eens een foto zien van dat vet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dank voor je feedback.
Mijn moeder denkt dat het helemaal geen vet is, maar het meer de elasticiteit van de huid en de zwaartekracht is. Ik heb er wel een familiegelegenheid van gemaakt
Nou ben ik wel benieuwd naar jouw "rugvet". Bij mij is het inderdaad een combinatie van onderlinggende spieren, ouder worden en toch, rugvetquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dank voor je feedback.
Mijn moeder denkt dat het helemaal geen vet is, maar het meer de elasticiteit van de huid en de zwaartekracht is. Ik heb er wel een familiegelegenheid van gemaakt
Nog lang niet zoveel als zou moeten. Maar zit nu op ongeveer 62kilo. Begon met 66kilo. Dus een beetje. Maar wil minimaal naar de 58kilo toe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:51 schreef Tinkepink het volgende:
Staat je mooi coco. Je bent afgevallen he?
Ik vind je wel mooi vrouwelijk zo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nog lang niet zoveel als zou moeten. Maar zit nu op ongeveer 62kilo. Begon met 66kilo. Dus een beetje. Maar wil minimaal naar de 58kilo toe.
Drugs tellen niet als 'eten'quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, helaas. 'Dit product bevat 270 kcal'.
@Vik: nee ook nog bakje kwark vanochtend. En de drugs van loveli.
Nou, op de een of andere manier lijk ik slanker dan ik me voel (en dan de weegschaal aangeeftquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind je wel mooi vrouwelijk zo.
^^quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind je wel mooi vrouwelijk zo.
én die croissant dus. Doh!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Drugs tellen niet als 'eten'. Dus vandaag heb je alleen nog maar een bakje kwark en een grapefruit op? Dat je niet omvalt
.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wacht. Speciaal voor jou. Moment hoor.
Oh ja, de croissant. Maar dan nog.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
én die croissant dus. Doh!
Maar dan zou ik me niet zoveel zorgen maken, XMert.
En koude patat vindt jij lekker?!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Afgelopen weekendje glaasje grapefruitsap genomen in hotel. Bleeh, wat vies.
Zomg!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
Zie ik daar nu ook de onmogelijk grote hoepeloorbellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de foto lijken ze kleiner, lol!
Maar ze zijn qua diameter nog een centimeter of 2 groter dan een Nivea pot![]()
Ja, koude patat vindt ik lekker jaquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zomg!
Edit: nee trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de foto lijken ze kleiner, lol!
Maar ze zijn qua diameter nog een centimeter of 2 groter dan een Nivea pot
[ afbeelding ]![]()
Oh, wacht! Nee, trouwensquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
Zie ik daar nu ook de onmogelijk grote hoepeloorbellen?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nieuw jurkje. Kan het?
(foto uiteraard mét duckface)
PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een mooie pluizebollen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat zou volstrekt tegen mijn drang om zo voordelig mogelijk op een foto te staan in gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu wil ik eigenlijk wel eens een foto zien van dat vet.
Wut wut? Halve lunch? Ik vind het wel genoeg zo eigenlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is toch een prima hoeveelheid als halve lunch ofzo? Ik zie het probleem niet, Of had je net een broodje kroket, een taartje én een ijscoupe op?
Enne: fruit
Ben je eigenlijk al weer veel aangekomen na het ziek zijn XM?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wut wut? Halve lunch? Ik vind het wel genoeg zo eigenlijk.
En ik vind die oorbellen nog best gaan Coco! En ze zijn zwart en niet met bling enzo.
Jep.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al weer veel aangekomen na het ziek zijn XM?
Jammer (voor jou vooral dan, ik vond je figuur wel mooi eigenlijk voordat je ziek werd)quote:
Is gezond.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Rare jongens trouwens die Duitsers... Sauerkrautsaft
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Rare jongens trouwens die Duitsers... Sauerkrautsaft
Lijkt me best smerigquote:Zuurkool sap is een fontein van de jeugd voor de dikke darm
Ze ziet er nog steeds prima uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jammer (voor jou vooral dan, ik vond je figuur wel mooi eigenlijk voordat je ziek werd)
Huh? Ik zit nu weer op hoe ik was voordat ik ziek werd. Ik voorspel wel dat er rond de operatie weer wat af zal gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jammer (voor jou vooral dan, ik vond je figuur wel mooi eigenlijk voordat je ziek werd)
Ik bedoel ermee dat jij vond dat je af moest vallen en er blij mee was (toch) dat je wat afgevallen was (met de oorzaak wat minder uiteraard).quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Huh? Ik zit nu weer op hoe ik was voordat ik ziek werd. Ik voorspel wel dat er rond de operatie weer wat af zal gaan.
Begrijpelijk. Maar als je het als een apart onderdeel fotografeert, dus niet met je hoofd erbij, dan is het net alsof het niet van jou is. Ik heb weleens een foto gepost dat mijn broek niet meer dichtging. Zonder hoofd kon ik dat prima aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat zou volstrekt tegen mijn drang om zo voordelig mogelijk op een foto te staan in gaan.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar als je het als een apart onderdeel fotografeert, dus niet met je hoofd erbij, dan is het net alsof het niet van jou is. Ik heb weleens een foto gepost dat mijn broek niet meer dichtging. Zonder hoofd kon ik dat prima aan.
Hmja, maar ik wist ook dat zodra ik weer ging eten, de kilo's er weer aan zouden vliegen. En dat gebeurde dus ook. Dus ja. Ach.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee dat jij vond dat je af moest vallen en er blij mee was (toch) dat je wat afgevallen was (met de oorzaak wat minder uiteraard).
Ik vond je eigenlijk heel mooi zoals je was en nu schijnbaar weer bent.
Hmmm, zou ik ze dan toch publiekelijk durven dragen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wut wut? Halve lunch? Ik vind het wel genoeg zo eigenlijk.
En ik vind die oorbellen nog best gaan Coco! En ze zijn zwart en niet met bling enzo.
Hoe staat het trouwens bij jou als je je kohl-lijntje onder je ogen weglaat? Dus alleen de bovenkant?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmmm, zou ik ze dan toch publiekelijk durven dragen?
Ze gaan een biopt uit mn blaas nemen. Dus dagopname, ruggenprik, katheder, the works. Ben in afwachting van de oproep van het ziekenhuis.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmmm, zou ik ze dan toch publiekelijk durven dragen?
Vervelend zegquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze gaan een biopt uit mn blaas nemen. Dus dagopname, ruggenprik, katheder, the works. Ben in afwachting van de oproep van het ziekenhuis.
Een katheder lijkt me idd vrij vervelendquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze gaan een biopt uit mn blaas nemen. Dus dagopname, ruggenprik, katheder, the works. Ben in afwachting van de oproep van het ziekenhuis.
Vreemd. Vind ik zelf. Maar kan wel hoor, kwestie van gewenning.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens bij jou als je je kohl-lijntje onder je ogen weglaat? Dus alleen de bovenkant?
Een katheter niet dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een katheder lijkt me idd vrij vervelend
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een katheder lijkt me idd vrij vervelend
Awww, wat liefquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Cocoik vind je zo knap! Mooie ogen!
Heb ik weleens gehad, maar volgens mij deed het helemaal geen pijn. Kan me er iig niets van herinneren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]hehehe
Naja, de katheter is ook vast no fun.
Ja, ben wel benieuwd! Je hebt idd mooie ogen, maar door het zwarte lijntje eronder lijken ze kleiner.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vreemd. Vind ik zelf. Maar kan wel hoor, kwestie van gewenning.
Geloof dat het op mijn bruidsfoto's een stuk minder is daar, even kijken. Nope, toch niet, zit daar ook. Zal het morgen ofzo eens op die manier doen
Dat laatste hoop ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb ik weleens gehad, maar volgens mij deed het helemaal geen pijn. Kan me er iig niets van herinneren.
Aye, ik had het vroeger altijd met alleen boven. Zal het eens allebei posten binnenkort, eens kijken wat beter uit de verf komtquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd! Je hebt idd mooie ogen, maar door het zwarte lijntje eronder lijken ze kleiner.
't Is nou niet een woord dat ik dagelijks opschrijf, so verzeih mir.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Liever een katheter in mijn plasbuis dan een kathedermaar een katheter lijkt me ook al niet fijn nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo op de fiets richting het Amstelpark. We nemen lekkers mee en doen net alsof het zomer is.
Wat ik zeg is misschien onzin hoor, maar moet je misschien uk achter linkedIn zetten ipv nl?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, LinkedIn gebruikers hier?
Ik wil dus op banen zoeken en als ik dan mijn postcode invoer, dan zegt hij dat het geen geldige postcode is
Terwijl het dus WEL een geldige postcode isDus nu kan ik lastig in de omgeving zoeken...
Dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
is al .com en ik heb al UK geselecteerd in het menu
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:52 schreef anna82 het volgende:
Yo Coco, jij bent echt haske slank!![]()
![]()
Heb net nog even een bak kwark met havermout naar binnen gewerkt, gewoon, omdat ik me verveelde. Maar zometeen komt vriendje thuis en hij heeft een leuke activiteit bedacht voor vanavond:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEUK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo op de fiets richting het Amstelpark. We nemen lekkers mee en doen net alsof het zomer is.! En dat is -serieus- niet sarcastisch bedoeld. Ik hou van midgetgolf, bowlen, dat soort dingen
![]()
![]()
En ik ben écht niet zo slank, lol. Bedankt voor het compliment, maar 62 kilo bij 1.61m is niet zo heul slank
![]()
![]()
Heb net nog even een bak kwark met havermout naar binnen gewerkt, gewoon, omdat ik me verveelde. Maar zometeen komt vriendje thuis en hij heeft een leuke activiteit bedacht voor vanavond:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Indrinken van tevoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo op de fiets richting het Amstelpark. We nemen lekkers mee en doen net alsof het zomer is.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, LinkedIn gebruikers hier?
Ik wil dus op banen zoeken en als ik dan mijn postcode invoer, dan zegt hij dat het geen geldige postcode is
Terwijl het dus WEL een geldige postcode isDus nu kan ik lastig in de omgeving zoeken...
Kunnen jullie 's kijken of het bij jullie toevallig wel werkt?Volgens mij werkt het wel bij mij. Werkt het linkje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ingesteld op 10 miles vanaf Hull, maar geen idee of de search nu wel klopt...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo op de fiets richting het Amstelpark. We nemen lekkers mee en doen net alsof het zomer is.net als bowlen en boerengolf en dat soort zut, ik vind het echt altijd heel leuk!
GMTAquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
LEUK!! En dat is -serieus- niet sarcastisch bedoeld. Ik hou van midgetgolf, bowlen, dat soort dingen
![]()
![]()
Soulmates!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Geweldig tochnet als bowlen en boerengolf en dat soort zut, ik vind het echt altijd heel leuk!
Awesome planquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
GMTA
Ik voorzie een slankie-midgetgolf-meet
Doen, haske leuk!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou wel eens een échte golfclinic willen doen!
Saai.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou wel eens een échte golfclinic willen doen!
Ligt aan het werk en de uren. Het is een eind rijden, maar afhankelijk van werktijden en dagen wellicht te doen. Als het bijvoorbeeld twee hele dagen zijn: prima. Als het gaat om een bijbaan van 4 uur per dag, 4 keer per week, dan niet.quote:
Mijn neefje van bijna 2 maanden heet hetzelfde als jouw neefje zag ik op FB. Hoop niet dat het zo'n modenaam is, want ik vind het op zich best een leuke naam!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:04 schreef anna82 het volgende:
Haha, ik vind het ook leuk, maar ik kreeg een aankondiging per e-mail dat hij echt een ontzettend leuke verrassing had en toen gingen mijn gedachten niet meteen uit naar midgetgolf
Ik ben wel voor een Slankielympics met bovengenoemde onderdelen, plus een wedstrijd broccoli eten![]()
Perr, maandagavond 19:00 Vondelpark? Morgen mag ik weer mijn neefje knuffelenAan zijn hamsterwangetjes te zien gaat het hartstikke goed met hem!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het wel bij mij. Werkt het linkje?Bij mij werkt het dus niet hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ingesteld op 10 miles vanaf Hull, maar geen idee of de search nu wel klopt...Krijg ik, als ik die link openquote:Please correct the marked field(s) below.weer dus dat postcodeveld
Ja doei.
quote:
Martijn heeft vroeger in competitie gebowld xDquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:07 schreef V1z0R het volgende:
Mijn bowling-highscore is trouwens 216![]()
In september ook weer HORECA-bowling!
Ja, dan is 216 niet zo spectaculair...quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Martijn heeft vroeger in competitie gebowld xD
Ha, kan me voorstellen dat je toen aan iets anders dacht inderdaad...quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:04 schreef anna82 het volgende:
Haha, ik vind het ook leuk, maar ik kreeg een aankondiging per e-mail dat hij echt een ontzettend leuke verrassing had en toen gingen mijn gedachten niet meteen uit naar midgetgolf
Ik ben wel voor een Slankielympics met bovengenoemde onderdelen, plus een wedstrijd broccoli eten![]()
Perr, maandagavond 19:00 Vondelpark? Morgen mag ik weer mijn neefje knuffelenAan zijn hamsterwangetjes te zien gaat het hartstikke goed met hem!
Ik voel er meer voor om te googelen naar een vergelijkbaar plaatje.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar als je het als een apart onderdeel fotografeert, dus niet met je hoofd erbij, dan is het net alsof het niet van jou is. Ik heb weleens een foto gepost dat mijn broek niet meer dichtging. Zonder hoofd kon ik dat prima aan.
quote:
Tsja, ik denk niet dat trainen daar veel meer aan kan doenquote:
En de mijne.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
die extra tetten zijn groter dan mijn pietluttige twee jesters
quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door V1z0R op 28-07-2011 16:41:23 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
En de mijne (m.i. niet pietluttig)!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer genoeg welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Die zijn zelfs groter dan mijn boobs.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die zijn zelfs groter dan mijn boobs.
Ik ga denk ik even een PM fixen voor de geïnteresseerden! Werkdingesen plemp ik maar niet te openbaar, just in casequote:
Je weet maar nooit of je per ongeluk een mijlpaalpost doet!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even een PM fixen voor de geïnteresseerden! Werkdingesen plemp ik maar niet te openbaar, just in case
Ja, 100.001337 ofzo!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of je per ongeluk een mijlpaalpost doet!
Nou, gaarnequote:Op donderdag 28 juli 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even een PM fixen voor de geïnteresseerden! Werkdingesen plemp ik maar niet te openbaar, just in case
Op de foto ziet het er heel anders uit dan irl. Of coco had op de bbq-die geen-bbq-was-meet een minder dik lijntje gezet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens bij jou als je je kohl-lijntje onder je ogen weglaat? Dus alleen de bovenkant?
De jouwe zitten aan de goede kant.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Zelfs als je ze niet kan vinden zit het aan de goede kant!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
true to that... alhoewel *zoekt*
Ik maak me meestal wel ongeveer hetzelfde op. Maar op de foto lijkt mijn huid altijd wat lichter en mijn make-up wat zwaarderquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Op de foto ziet het er heel anders uit dan irl. Of coco had op de bbq-die geen-bbq-was-meet een minder dik lijntje gezet.
Ik wil ook best!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nog een ladinkje PMs de deur uit!
Ik wil ook geen mensen spammen met mijn ellelange geneuzel als ze er niet om vragen, zeg maar!
Ja?quote:
Het is ook best mogelijk om ruzie te krijgen in Slank hoor!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
ik blijf de rest van de dag binnen
heb gewoonweg 2x bijna ruzie gehad nadat ik een beleefde vraag stelde
![]()
Sale drijft mensen echt tot waanzin.
Gesendet!quote:
Oe! Wat voor een? Voor een nieuwe baan, toevallig?quote:
quote:
Euhhh, vrijdag is standaard rustdag. Verder kijk ik gewoon hoe het me uitkomt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Siral, zijn er ook dagen dat je níet sport?
Mag ik ook PM Maria?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Denk dat het wel erg veel sport is in combi met gewoontjes tot mager eten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:53 schreef Siral het volgende:
[..]
Euhhh, vrijdag is standaard rustdag. Verder kijk ik gewoon hoe het me uitkomt.
En ik heb momenteel vakantie dus doe verder barweinig.
Lief hé!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh wat leuk! Ik kom thuis, vind ik een pakketje van La Vialla in de bus, met een proefje olijfolie![]()
En een waardebon van esprit, grumble grumble...
Ben niks meer afgevallen hoor, en ik heb mindere dagen ertussen zitten, maar gister zat ik ook gewoon ruim aan de 1800 kcal. En iedereen heeft wel eens dagen dat ie minder kcal binnen krijgt? Ben momenteel alleen nog maar aangekomen en ben stabiel. Dus lijkt me prima.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat het wel erg veel sport is in combi met gewoontjes tot mager eten?
Dan primaquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Ben niks meer afgevallen hoor, en ik heb mindere dagen ertussen zitten, maar gister zat ik ook gewoon ruim aan de 1800 kcal. En iedereen heeft wel eens dagen dat ie minder kcal binnen krijgt? Ben momenteel alleen nog maar aangekomen en ben stabiel. Dus lijkt me prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |