Slaapgebrek zou kunnen, vannacht wel goed geslapen en nacht ervoor minder. Het is niet storend of zo, vind het gewoon apart 2 van die ronde plekjes op m'n onderarm die af-en-toe eens langs komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Immuunsysteem is vrij complex, maar daar zou de oorzaak kunnen liggen. Valt het samen met streess, slaapgebrek of iets dergelijks?
^^quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Koude thee != koude koffie senseo
Koude thee is als koude pizza.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik drink koude thee gewoon op. Bikkel.
Poeet!quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Koude thee is als koude pizza.
Koude koffie is als koude patat.
Hulde.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's gewoon milkshake met mokka smaakquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Behalve als het ice cappuccino is
Aww, ik kan het me voorstellen. Maar het lijkt me écht de juiste keuze. Ruzie hebben als hij wel zou komen is ook niet fijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Jagar aan het posten is, maar het is de andere optie.
Mijn lijstje is ruk en ik ben een vreselijk ehe-weibchen. Ik heb net tegen mijn man gezegd dat ik hem echt mis, maar toch liever alleen ben aankomend weekend. Ben bang dat hij anders 2x800 km rijdt om hier te horen dat ik liever iets voor mezelf doe omdat mijn batterijtje leeg is. En aangezien ik niet verwacht dat ik de komende twee maanden veel tijd voor mezelf heb, moet ik nu wel een grens trekken om mezelf te beschermen. Maar ik voel me er wel heel rottig en schuldig over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Aww, ik kan het me voorstellen. Maar het lijkt me écht de juiste keuze. Ruzie hebben als hij wel zou komen is ook niet fijn.
Het gaat prima met hem. Geen bijzonderheden. Over een paar weken is hij weer thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tadaaaa
Netjes!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig geweest joh!Ik zit even te verzinnen waar ik dan nog dingen bij zou kunnen gooien. Sowieso heb ik vanavond geen vlees/vis/vervanger bij mijn eten. Dat scheelt natuurlijk al zo een paar honderd calorieen. En ik vergeet ook vast allemaal dingen in mijn lijstje te proppen. Zoals de melk die ik in mn koffie gooi en de happen kwark die ik even eet voordat ik ga sporten enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:23 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb pinky & the brain aan de muur hangen op de zaak/nerd
Pff, ik heb niet zoveel zin meerMaar alleen morgen nog en dan is het alweer weekend
HPKW: je eet denk ik idd te weinig, ik zit rond de 1800kcals en ben een kop kleiner....
Maar ik ga mijn lijstjes van maandag en dinsdag eens door de teller heengooien.Kijken wat die zeggen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Dat is op zich fijn toch? Of heb ik het verkeerd begrepen? Hij zal het je vast niet kwalijk nemen denk ik (hij kent je vast goed genoeg hiervoor).quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat prima met hem. Geen bijzonderheden. Over een paar weken is hij weer thuis.
quote:
Twenks!quote:
Koude patat vind ik ook lekker hoor! Koude pizza weet ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook de volgende ochtend nog?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Koude patat vind ik ook lekker hoor! Koude pizza weet ik niet.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nog wat leuks, morgen heb ik een afspraak met een van mijn twee huidige opdrachtgevers (niet de Engelsen dusde ander!), voor wie ik online marketing doe/deed. Toen we begonnen rankte ze voor haar keywords helemaal niet, na de eerste maand stond ze 9e ofzo, en nu staat ze voor een van de twee termen op de allereerste plek
Toch leuk!
Zo blij dat ik hier geen ervaring mee hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef conleche het volgende:
En dat gore, ranzige vetlaagje wat je ervan aan je gehemelte krijgt? Ook lekker?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef conleche het volgende:
En dat gore, ranzige vetlaagje wat je ervan aan je gehemelte krijgt? Ook lekker?
Wat zij zei over de tatjes!quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:42 schreef Perruche het volgende:
Hi!
Ieuw koude patat. Alleen lekker vers en warm uit de frituur
.
Maria succes straks! En klinkt goed van je huidige opdrachtgeefster... je bent een superlinkbuildster
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef conleche het volgende:
Als het niet zo is dan is dat wel supersneu voor de ouders van deze look alikequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)test-afgenomen.dhtml
Zou het?Zou wel een wonder zijn zeg, zeker voor die ouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het nog steeds een raar verhaal met die Madeleine... Vertrouw die ouders zonder echt goede reden toch niet helemaal.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik vind die hele situatie ook verdacht, tenminste zoals we het in de media te lezen kregen. Het is natuurlijk best verontrustend dat het hoofd van het onderzoeksteam in Portugal ervan overtuigd was dat de ouders het meisje hebben gedood (per ongeluk misschien).quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Vind het nog steeds een raar verhaal met die Madeleine... Vertrouw die ouders zonder echt goede reden toch niet helemaal.
Vind het ook een vreemd verhaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind die hele situatie ook verdacht, tenminste zoals we het in de media te lezen kregen. Het is natuurlijk best verontrustend dat het hoofd van het onderzoeksteam in Portugal ervan overtuigd was dat de ouders het meisje hebben gedood (per ongeluk misschien).
Dat bedacht ik me toen ook ja. Het is gewoon lastig zoiets.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef conleche het volgende:
Wel naar als later zou blijken dat die ouders er niets mee te maken hebben.
Ik vind die computerafbeelding van hoe ze er misschien nu zou uitzien helemaal niet lijken op het meisje hoe ze toen was op de foto.
Nee, die lijken op een gemiddeld blond/donker meisje van 8quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef conleche het volgende:
Wel naar als later zou blijken dat die ouders er niets mee te maken hebben.
Ik vind die computerafbeelding van hoe ze er misschien nu zou uitzien helemaal niet lijken op het meisje hoe ze toen was op de foto.
Ik niet hoor. En ik ken maar bar weinig meisjes van 8 die er zo uitzien (mijn dochter valt in deze leeftijdsklasse).quote:
Jij was ook niet in India hè (waar je haar ongetwijfeld een stuk blonder was geworden door alle zon ipv donkerder)quote:
Dat betwijfel ik aangezien ik heeeeeeeeeel donkerbruin haar hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij was ook niet in India hè (waar je haar ongetwijfeld een stuk blonder was geworden door alle zon ipv donkerder)
Volgende zin:quote:Thank you for your recent interest in our company. We have recieved your application and I would like to inform you that we are reviewing your CV and we will contact you shortly to discuss a possible pre-liminary meeting.
quote:If you do not recieve a call within the next 10 working days we regret to inform you that you have been unsuccessful.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik aangezien ik heeeeeeeeeel donkerbruin haar heb.
Nee die is er nog niet, dus ik moet er een aan die ik al hadquote:
Ja nouquote:
Ow.. *potje verf terugzetquote:
Hmm! Niet bukken en hopen dat je gesprekspartner groter is dan 1.30!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee die is er nog niet, dus ik moet er een aan die ik al hadMaar die zat al redelijk strak en nu dus erger
Ziekjes zijn =/= afvallen bij mij, dat blijkt!
![]()
Bedanktquote:
Jij bent nog niet eens thuisquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow.. *potje verf terugzet. Het had me zo eeeenig gestaan!
Er zit een etos op het station!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze is ook niet meer op het werk. Faal!.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef loveli het volgende:
Hoofdkussens => kapok.
Koffie of brood in het leger => kamfer.
Wat is 'minder nettig'?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmmh strak jurkje of minder nettig jurkjeKeuzes keuzes.
Iets zonder netkousen eronder! /captainobviousquote:
Ja, dat. Bovendien maken een panty en pumps (niet te hoog) ook al weer formeler.quote:
Geen tijd, moet gaan! Strakkere jurkje aangehouden, staat best prima, voelt alleen minderquote:
Dat dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef Perruche het volgende:
Beschrijving gewenst maria!
Maar het maakt waarschijnlijk niet zoveel uit hoor, het is toch een thuiswerkfunctie en je hebt je gesprek bij een UZB toch?
Dat laatste is so truequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dus
Die krijgen echt vreemde mensen over de vloer
Hij was wel lekker?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crap. Ik kom er net achter dat de roombotercroissant met verse aardbeien die ik net naar binnen heb gehad, 270 calorien bevatte. Hmz. Not good.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat laatste is so true. Ik spreek uit ervaring
.
Voor een voorverpakt to-go product was 'ie niet slecht. Maar of ie zoveel kcals waard was.. Hmz hmz.quote:
Wij deden alleen intakes op afspraak en in de uitnodiging vroegen we kandidaten repré gekleed te komen. Nou, daar hadden mensen heel verschillende opvattingen overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |