Met de nieuwe shizzle geldt dat niet meerquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:11 schreef Viking84 het volgende:
Uhm, wat doe je? Ik was net een nw aan het openen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel de lapo.
Bovendien maakt dat niks meer uit met het nieuwe systeem.
Je wilde gewoon even m'n eigen woorden tegen me gebruiken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Als het me daarom ging dan had ik die gewoon aan kunnen passen hoor
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je wilde gewoon even m'n eigen woorden tegen me gebruiken.
Mag dat nu ook??quote:
Alleen een bioscoookaartje. Altijd prijs.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mag dat nu ook??
Je hebt een soort van UI die Jagertrut ook had
heb je al een staatslot gekocht?
Hee Kaas!quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik eet een beetje slecht de laatste tijd; wat te weinig maar ik heb ook geen trek. 's ochtends neem ik de tijd niet voor ontbijt.
O: appel+ banaan onderweg
T: anderhalve gevulde koek
L:4x boterham met gebakken spek en ei
D: een griekse saucijs, sugarsnaps en aardappelpuree
T: T & chocolade
Verder alles wel met de Slankies?
@Maria hoe is 't met de studie? Ben je al klaar inmiddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Als je iets wint neem ik aan dat alles gratis is. Dus zeker geen toeristenbelasting a 553 euro. Ik denk dat het oplichting isquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:18 schreef conleche het volgende:
Hmmmm. Als iets te goed klinkt om waar te zijn dan is het dat ook waarschijnlijk toch? Ik word net gebeld uit Amerika dat ik een reis heb gewonnen via mijn mastercard. Eerst 6 dagen en 5 nachten in Orlando, dan 3 dagen in Fort Lauderdale en dan 5 dagen in Cancun Mexico. Het enige wat ik zou moeten doen is 30 dagen van te voren opgeven wanneer ik zou willen en het is voor 4 personen. Geheel gratis. Behalve dan de toeristenbelasting die 553 euro voor 4 personen zou zijn. Als het echt alles zou zijn voor alles, dus inclusief transport en maaltijden.......dan is het niet veel, maar ja, aarom dat dan ook niet gratis vraag je je af? De meneer bleef ook echt een kwartier aan de telefoon. Máár, die 553 moest wel van te voren betaald worden.
http://www.svnusa.net/ Da's de website die hij opgaf. Ik ga eens even googelen.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je iets wint neem ik aan dat alles gratis is. Dus zeker geen toeristenbelasting a 553 euro. Ik denk dat het oplichting is
Was ik vandaag ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
En Vik, 19 uur pas thuis.. Oef...
Op hardloopdagen hè, anders om 18:30 al (quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
En Vik, 19 uur pas thuis.. Oef...
Nee, er staat niet direct als je googelt dat je moet oppassen. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet naar Orlando, dat komt er ook nog eens bij. Dus laat sws maar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je iets wint neem ik aan dat alles gratis is. Dus zeker geen toeristenbelasting a 553 euro. Ik denk dat het oplichting is
Geen idee overigens waar je zoiets precies kan natrekken.
Dan is 553 euro altijd te duurquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, er staat niet direct als je googelt dat je moet oppassen. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet naar Orlando, dat komt er ook nog eens bij. Dus laat sws maar.
Ja is ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan is 553 euro altijd te duur
Iedereen kan verwijzen naar 'een website' hèquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:23 schreef conleche het volgende:
Nee, er staat niet direct als je googelt dat je moet oppassen. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet naar Orlando, dat komt er ook nog eens bij. Dus laat sws maar.
Ah dat is mooi zeg, ben je ook al werk aan 't zoeken of is het eerst tijd voor vakantie?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Kaas!![]()
Ik ben inderdaad klaar nu, afstudeerdatum op eind juli, dus echt net pas! Nu dus werk zoekenHoe is het met joe, afgezien van dat je weinig eetlust hebt?
Oe ook een spannende tijd dus! Leuk, je eigen huisjequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah dat is mooi zeg, ben je ook al werk aan 't zoeken of is het eerst tijd voor vakantie?
Met mij alles goed, de zaak draait steeds iets beter; huis gekocht, 1 september krijgen we de sleutel en dan gaan we klussen. Nu ben ik bezig met offertes voor de verbouwing. Best leuk allemaal het is mijn 1e koophuis.![]()
Maar eerst nog een weekje op vakantie ergens eind augustus.
Waarschijnlijk gaan we naar Noord Italië maar ik moet 't nog even uitzoeken. Lekker met de (inmiddels niet meer zo heel erg) nieuwe auto.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ook een spannende tijd dus! Leuk, je eigen huisjeEn waarheen op vakantie?
Ik ben nu al aan het zoekenHopelijk in september nog op vakantie!
Nieuwe Kaasmobiel!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we naar Noord Italië maar ik moet 't nog even uitzoeken. Lekker met de (inmiddels niet meer zo heel erg) nieuwe auto.
Hahaha idd de kaasmobiel 2.0quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuwe Kaasmobiel!Muis, waar ben je!
*stilquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha idd de kaasmobiel 2.0![]()
De oude kaasmobiel van weleer is hoestend en proestend en rokend en bonkend full trottle ten onder gegaan op de linkerbaan van de A20 in de volle ochtendspits.
Onder luid applaus van mede-weggebruikers ben ik toen weggesleept door de ANWB waar ik geen lid van was op dat moment natuurlijk.
Live fast, die hard
Toen maar een fonkelnieuwe Fiat aangeschaft op afbetaling, ik kon 't toch wel missen.
In memoriam:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
visquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef sigme het volgende:
• muesli & yoghurt
• bak koolsalade
• 7 krekkers & beleg
• 2 glaasjes wijn
• kippesoep
• rode rijst, broccoli (uit eigen tuin!), tuinkruidensausje, vis
• pruimen met yoghurt en pruimencompote
Dit is anders wel een Engelse verpakkingquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij hebben 'we' die hier niet
Het is hier nu hemelsblauwals het zo blijft gaan we morgen barbecueën
Die werd ook al gepromoot door Lau en Co. Heb hem nog niet gevonden hier, though. De XL zou ze moeten hebben, maar kon ze niet vinden bij de krekkersquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb deze gisteren voor het eerst gehad en ik ben helemaal fan! Wat een heerlijke subtiele smaak
[ afbeelding ]
Vond het helemaal niet lekker maar hou dan geloof ik ook niet zo van uitgesproken kruidensmaakquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb deze gisteren voor het eerst gehad en ik ben helemaal fan! Wat een heerlijke subtiele smaak
[ afbeelding ]
Als ik dat zie staan, lees ik per ongeluk altijd "live hard, die fast". Net andersquote:
Lekker hèquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Yup. Heb ook voor de gelegenheid reageren in m'n fobo aangezet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je al links in de menubalk gekeken li?
Gewaagd!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Heb ook voor de gelegenheid reageren in m'n fobo aangezet.
Neen, het kan ook met Floola of Mediamonkeyquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is Itunes de enige methode om muziek op mijn Ipod te krijgen?
Lees jij de FP niet? Of KLB, of ONZ...quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Amsel het volgende:
Ooooh wat heeft Loveli gedaan? De 100 miljoenste post?
Ah, dan ga ik die morgen eens downloaden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neen, het kan ook met Floola of Mediamonkey
of 'het internet'quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Amsel het volgende:
Ooooh wat heeft Loveli gedaan? De 100 miljoenste post?
Hey Henk! Kijk: Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #22quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik die morgen eens downloaden.![]()
Nu tijd voor ijs op mn enkel (alhoewel ik dat eigenlijk direct na het hardlopen had moeten doen) en lekker naar bed.
Hehehe, ik doe mijn best!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hey Henk! Kijk: Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #22
En had ik al gezegd dat je geweldig bent?
Als je mazzel hebt doet zeeman 'em in de uitverkoop en haal je een nieuwe voor 1.25.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:15 schreef Syrena het volgende:
Heb wel m'n nieuwe vest weer vernaggeld met verf2.50 euro naar de maan.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt doet zeeman 'em in de uitverkoop en haal je een nieuwe voor 1.25.
Deze was al 50% korting op de kortingquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt doet zeeman 'em in de uitverkoop en haal je een nieuwe voor 1.25.
Een T-shirt en een hoop aandacht. Pimp-abo is levenslang (ik word niet ouder dan 65, zo blijktquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:21 schreef Amsel het volgende:
Hey maar loveli, krijg je (naast een pimp-abo blijkbaar?) nog een prijs ofzo?
Cheers!quote:Henk, ik hoop eigenlijk juist dat ze niks goedkopers vinden dan wat wij al vonden, anders voel ik me zo dom
Nog een glaasje wijn (*hips!*) en dan naar bed...
Volgens mij heb ik 'em ook, in het blauw. En ik heb wel de volle mep betaaldquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deze was al 50% korting op de kortingIk heb nog een groene versie
Ik zou op je 66e verjaardag direct bezwaar aantekenen wegens het eindigen van je abo dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef loveli het volgende:
Een T-shirt en een hoop aandacht. Pimp-abo is levenslang (ik word niet ouder dan 65, zo blijkt).
*seint notaris in*quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:25 schreef Amsel het volgende:
Maar als je nou over 3 jaar onder een bus loopt, mag ik dan de rest van je life-long abonnement overnemen?
Het zet me wel aan het denken wat ik allemaal kan bereiken door een mensenmassa te beinvloeden.quote:Ik snap nu wel opeens al die vistoptietopics trouwensSorry hoor, ben er niet zo bij de laatste tijd.
Mo ik heb nog rode pesto,mag ik een receptje van je D?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
O: 300ml magere Griekse yoghurt met bran flakes en honing
T: 2 pruimen
L: 2 plakken roggebrood met pindakaas
T: 2 knackebrod met kaas
T: pruim
S:hardlopen
D: Pasta met groente, tomatenblokjes, rode pesto en vis met wat gegrilde kaas
T: stroopwafel
Foto van D:
[ afbeelding ]
Kun je die post nog editten? Dan kun je een mooie boodschap de wereld in sturen! Iets over pais en vree ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:29 schreef loveli het volgende:
Het zet me wel aan het denken wat ik allemaal kan bereiken door een mensenmassa te beinvloeden.
*insert pinky and the brain*
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
De pesto heb ik gewoon door de 'saus' geroerd (eerst groenten met wat knof en rode peper gestoofd, daarna blik tomatenblokjes erbij) op het laatste moment.
Op de vis heb ik ook een laagje gedaan. Eerst even grillen in de grilpan en daarna onder de grill met dus pesto en daar wat kaas op. Easy peasy
Dat vroeg ik me vanmiddag ook af.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Kun je die post nog editten? Dan kun je een mooie boodschap de wereld in sturen! Iets over pais en vree ofzo.
Als normale user iig niet, eens kijken of ik er iets mee kan met een pimp-abo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Kun je die post nog editten? Dan kun je een mooie boodschap de wereld in sturen! Iets over pais en vree ofzo.
Die had ik eerst ook, maar geruild want was net een tikje te klein. En ik had al 40 genomen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'em ook, in het blauw. En ik heb wel de volle mep betaald
Ah helaasch.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:38 schreef loveli het volgende:
"Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)"
Maak je lief wakker. Gedeelde slapeloosheid is halve slapeloosheid.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bijgelezen!
LoveliGefeliciteerd met je vis-post!
Ik lig in bed maar kan niet slapen. Boo!
Hij lag lekker naast me te snurken. Oh, en heeft geen vrij, dus heb hem maar laten slapen <3quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Maak je lief wakker. Gedeelde slapeloosheid is halve slapeloosheid.
Best goedquote:Op donderdag 28 juli 2011 07:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Coco, hoe is het je schoonmaakactie?
Zitten je kleren ook echt strakker dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:14 schreef Phaidra het volgende:
Jaaaa, uniekje van harte gefeliciteerd!!Veel wandelplezier!
Ik had me een paar weken niet gewogen, maar vanochtend bleek ik toch 3 kilo zwaarder dan de laatste keer. Da's vast niet allemaal spier of vocht.
Tof!!! Ooit komt het helemaal goed. Alhoewel, dat roep ik over mezelf ook al jaren en aangezien er al de hele week 3 spiegelreflexcamera's naast elkaar liggen op de eetkamertafel, begin ik het een beetje te betwijfelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Best goedStaan nu zelfs mandjes op de badkamer \o/
Computerkamer is opgeruimd (moet wel echt opgeknapt en opnieuw ingericht worden voordat het er écht netjes kan uitzien, mgoed) en vandaag wil ik de slaapkamer doen
Het wordt nog wat met mij <3
quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crap. Had ik toch bijna een kleine week naar Puerto Rico gekund. Maar helaas, ik ga dan zelf al op vakantie. Crapperdiecrap.
ook zo'n boobytrapreis als Co?quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crap. Had ik toch bijna een kleine week naar Puerto Rico gekund. Maar helaas, ik ga dan zelf al op vakantie. Crapperdiecrap.
Zoiets jaquote:
De tweede (dat soort dingen kun je ook googlen trouwensquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:42 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Is de correcte aanhef:
Geachte heer Van Der Meulen
of
Geachte heer Van der Meulen
of
Geachte heer van der Meulen
Ik weet het niet meer zeker
De tweede.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:42 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Is de correcte aanhef:
of
of
overstappen naar koffiequote:Op donderdag 28 juli 2011 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog 1 theezakje voor de rest vd dag.
Zal ze straks wel even laten zienquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tof!!! Ooit komt het helemaal goed. Alhoewel, dat roep ik over mezelf ook al jaren en aangezien er al de hele week 3 spiegelreflexcamera's naast elkaar liggen op de eetkamertafel, begin ik het een beetje te betwijfelen.
Ben wel benieuwd na de na-foto's trouwens.
De hele kast beneden staat bomvol met thee!quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog 1 theezakje voor de rest vd dag.
Maar geen Lipton intense mintquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De hele kast beneden staat bomvol met thee!
Lipton green tea intense mint?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lipton green tea intense mint?
*triomfantelijk naar doosje thee in bureaulade kijkt
"My precioussss..."quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lipton green tea intense mint?
*triomfantelijk naar doosje thee in bureaulade kijkt
'Are you pondering what I'm pondering Pinky? I don't know Brain, but how are we gonna shave Tom Selleck's moustache? -narf!-'quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:29 schreef loveli het volgende:
[..]
*seint notaris in*
[..]
Het zet me wel aan het denken wat ik allemaal kan bereiken door een mensenmassa te beinvloeden.
*insert pinky and the brain*
Buik is wel minder strak. Ik merk het nog niet echt aan kleding tot nu toe. Maar het iets-meer-eten regime voor het hardlopen wordt denk ik wat teruggeschroefd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zitten je kleren ook echt strakker dan?
Hou ook van jou hoor <3quote:
Noop, als het goed is wordt 'ie vandaag verzonden. En dan iets van 6 tot 10 werkdagen wachten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
!
Nieuwe, geweldige, awesome, geniale, zwarte krultang al binnen?
Als het meneer de Jong is dan is iig alles foutquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:42 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Is de correcte aanhef:
of
of
Hehehehe, dat bijhouden is idd meestal het probleem.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zal ze straks wel even laten zien
En bijhouden wordt hier ook nog een uitdaging. Alhoewel, zo lang ik vakantie heb npnp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Op werkdagen fiets ik 2x15 minuten naar het station.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
Wat voor sportregime heb je HPKW? En hoeveel kcals is dit wat je bijv. vandaag eet?
Hoe is de verhouding eiwit/carb/vet in jouw eetpatroon? Volgens mij aardig hoog in carbs. Misschien heeft het effect als je wat mindert met carbs en meer eiwitten neemt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En mn broeken worden te strak en ik heb een blubberbuik.
En dat met mijn sportregime!En ik snoep echt niet! Nouja, behalve die zak drop afgelopen weekend dan.
Edit: beetje te... jongequote:Op donderdag 28 juli 2011 09:48 schreef Perruche het volgende:
Dat is idd veel sport
(maar wat bedoel je met "een uurtje slaan en schoppen"? Bodycombat achtig iets?)
Misschien nog een beetje meer tijd geven en wellicht je eten aanpassen... daar zit bij mij ook de crux. In welke week van de 200... zit je nu? Ik heb gisteren de initial test gedaan en ik faal hard. Maar ik ga met goede moed beginnen samen met vriendje!
Wel grappig, op "zijn manier" (lees: aan zijn nek trekken enzo) kon hij 35 sit-ups maar correct kon hij er net aan 20.
Voeten te dicht bij elkaar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:06 schreef Perruche het volgende:
Die squats gaan bij mij echt niet relaxed. Ik moet best ver vooroverbuigen omdat ik anders naar achteren val. Kweenie of dat door iets anatomisch komt of door mijn faal-beweging? Anyhow ik doe nu een alternatieve waarmee je iets minder je hamstring traint en iets meer die spier aan de binnenkant van je been. Die gaat wel perfect.
Situps is natuurlijk appeltje eitje en pushups is inderdaad zwaar![]()
Is dat de nette formulering van "benen wijd!"?quote:
Ja misschien. Ik ga het maar eens aan mijn sexy sportschool leraar vragen, kan ie me mooi even helpenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat de nette formulering van "benen wijd!"?
Wehehe...quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
Ik zie hem al staan in het pashokje.
Hoe is het met je diergaarde sigme?
Wat weinig!! Ik heb net mijn lijstje van gister door de eetmeter gehaald en kwam uit op 1891 kcal (verhouding eiwitten 16% / koolhydraten 36% / vet 45%). En ik sport minder en we zijn bepaald niet even grootquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Totaal:
1793 calorieen
Verhouding:
19% (eiwit) 41% (KH) 38% (vet)
(aldus valtaf.nl)
En slaan/schoppen is een soort bodycombat.
En ik ben dit weekend begonnen met de pushups, squats en situps.
Pushups is mijn grootste uitdaging, de rest gaat best makkelijk bij mij.En dan maak ik nog eens extra diepe squats ook.
Ehm ja, komt het wel op neer naar blijkt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat de nette formulering van "benen wijd!"?
Weinig kritiek op jouw lijstjes. Denk dat je dat goed voor elkaar hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:20 schreef Xennia het volgende:
Tink: ik ben erachter gekomen dat mijn okselvet toch meer rugvet is. Volgens mijn broer zou het kunnen helpen om de spiergroepen van de teres major en minor te trainen.
Hier http://www.exrx.net/Articulations/Shoulder.html#anchor103519 staan wat oefeningen. Ze zijn niet allemaal voor die spiergroepen, maar naast iedere foto staat wat je er precies mee traint.
Geldt die verhouding ook voor eerdere lijstjes?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Totaal:
1793 calorieen
Verhouding:
19% (eiwit) 41% (KH) 38% (vet)
(aldus valtaf.nl)
En slaan/schoppen is een soort bodycombat.
En ik ben dit weekend begonnen met de pushups, squats en situps.
Pushups is mijn grootste uitdaging, de rest gaat best makkelijk bij mij.En dan maak ik nog eens extra diepe squats ook.
Hm.. toch een andere UI zoeken, raak er zelf van in de war.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hebt een soort van UI die Jagertrut ook had
Mijn BMR is 1655 en mijn onderhoud (activiteitsniveau 3) is 2565.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat weinig!! Ik heb net mijn lijstje van gister door de eetmeter gehaald en kwam uit op 1891 kcal (verhouding eiwitten 16% / koolhydraten 36% / vet 45%). En ik sport minder en we zijn bepaald niet even groot. Voor mijn doen is het denk ik wel aan de te hoge kant, zelfs met hardlopen erbij. *slingert bmr-meter aan*
Edit: onderhoud is 1766 met activiteitsniveau 2. Rond de 1800 ligt dus mijn max. inname.
Ik voer niet dagelijks een lijstje in, maar dit is van 13 juli:quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Geldt die verhouding ook voor eerdere lijstjes?
* Viking84 gaat zich nergens meer mee bemoeienquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:40 schreef Perruche het volgende:
Oh ik las in de dieetclub. wat een lijstjes. Sorry voor de mededeling
Een deel van het gewicht wat je van de nuvaring kreeg is vocht. Beetje kromme vergelijking, maar als je zouter eet houd je ook vocht vast. Dus als het je puur om de kilo's gaat kun je ter compensatie friet/drop/zout etenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:24 schreef conleche het volgende:
Li, even een AC vraagje. Ik ben door de Nuvaring ooit zo'n 4 kilo aangekomen. Nu ben ik er een paar dagen geleden mee gestopt, maar dit zou nog een stopweek kunnen zijn dus. Ik twijfel of het nu een goed moment is om er helemaal mee te stoppen. Want a. ik kan nu echt geen -4 kilo gebruiken en b. die hormonenverandering ben ik ook een beetje bang voor. Wat zou jij aanraden?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm.. toch een andere UI zoeken, raak er zelf van in de war.
Witte bonen? Groningen? Say wut?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ehm ja, komt het wel op neer naar blijkt.
Altijd nog netter geformuleerd dan een Engelsman die om witte bonen vraagt in Groningen...
Tadaaaaquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben wel benieuwd na de na-foto's trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
'White beans', fonetisch is dat hetzelfde als wijdbeens in 't Gronings.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Witte bonen? Groningen? Say wut?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tadaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens, 2 katten-lounge-plekjes gesignaleerd, en Mara die prinsheerlijk op de bureaustoel ligt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ohhhh... Ja, natuurlijk. Lol ^^quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
'White beans', fonetisch is dat hetzelfde als wijdbeens in 't Gronings.
Nightmare before Christmas
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh... Ja, natuurlijk. Lol ^^
And yes <3 <3
(eigenlijk he, eigenlijk had ik die in Disneyland gekocht voor mijn neefje. Maar heb hem toen zelf gehouden![]()
)
De knuffel waar V1z0R het over had. Die was stiekem oorspronkelijk bedoeld voor mijn (toen) 2-jarige neefje. Maar ik vond 'm zelf te leukquote:
Credit Card (die kwijt was).quote:
Altijd daar. Da's mijn stoel. Tegenwoordig delen we 'm. Tis me een raadsel dat het past, maar het gaat. Min of meer. Wacht, zal daar ook eens een foto van makenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens, 2 katten-lounge-plekjes gesignaleerd, en Mara die prinsheerlijk op de bureaustoel ligt
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh... Ja, natuurlijk. Lol ^^
And yes <3 <3
(eigenlijk he, eigenlijk had ik die in Disneyland gekocht voor mijn neefje. Maar heb hem toen zelf gehouden![]()
)
-20° was inderdaad behoorlijk koud, jammer genoeg was door de sneeuw (veel!) voor de eerste keer ooit het nationaal park met de laguna verde enzo gesloten, en bijgevolg ook de grens met Chili naar San Pedro de Atacama. Dus die hebben we gemist, en de andere grensovergang ging ook niet echt vlot (lees 17 uur terwijl het normaal 6 uur was...)quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg het gewoon weer koud als ik aan Uyuni terugdenk.
Klinkt vies! Heel erg warm was ik niet aangekleed, maar wel veel laagjes...quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:18 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ooit een soort longontsteking opgelopen van -25 graden. Was een beetje naief en had me heel lang niet warm genoeg aangekleed...
Mja. Maar ook vochtkilo's die zie je. En het gaat me niet om het cijfer, maar om hoe het eruit ziet en dan moet ik gewoon nu niet echt meer afvallen. Qua hormonen......ik was met de ring altijd een paar dagen per maand niet te genieten. Ongesteldheid bleef wel weg, dat was een pluspunt. Zonder ring heb ik ook wel PMS, maar minder. Wel heb ik erge buikpijn de eerste dag van de menstruatie. En ik ben nu wel aan de ring gewend, ik weet wat ik kan verwachten.....pfff...dilemma. Misschien moet ik nog een paar maanden doorringen, dan zal ik misschien weer wat zijn aangekomen en ben ik er hopelijk sws beter aan toe. Heb nog een paar dagen om erover te beslissen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Een deel van het gewicht wat je van de nuvaring kreeg is vocht. Beetje kromme vergelijking, maar als je zouter eet houd je ook vocht vast. Dus als het je puur om de kilo's gaat kun je ter compensatie friet/drop/zout eten![]()
Ik kan het niet op zicht beoordelen, maar gok dat het een beetje 50/50 vocht / vrouwelijk vet is wat je erbij hebt gekregen door de ring. Weet ook niet of je als je nu stopt netto ook weer 4 kilo gaat kwijtraken. Er spelen ook andere hormonen een rol op dit moment (cortisol, stresshormoon zal meer aanwezig zijn).
Hoe de hormoonverandering voor jou uitpakt weet ik niet, wat merkte je ervan toen je eraan begon? Als ik kijk naar hoe het bij Jagar uitpakte juich ik het stoppen met de ring toe. Maar ik ben bevooroordeeld wat betreft hormonen. Had de ring positief effect op je gemoedstoestand, dan is er wat voor te zeggen om 'em nog even te gebruiken.
Om gevolgen hormoonveranderingen/PMS te dempen kun je theunisbloemolie/borageolie slikken of vette vis eten. Maar dat kan ook met ring.
Wat ik zou aanraden is stoppen, maar dat wordt wel gekleurd door m'n vooroordeel t.o.v. hormonen en hoe sommige mensen opfleuren als ze de ring kwijt zijn. Had je de vorige keer dat je stopte met de pil last van schommelingen?
Ik eet ongeveer 3x in de week buiten de deur. Dus dan eet ik sws wel aardig goed. En je hebt de visjes bij de lunch wel opgemerkt toch? Ik stond bij de Appie en moest aan je denken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:45 schreef loveli het volgende:
Heb je vrienden die je 3 dagen per week wat kunnen bijvoederen 's avonds? Alleen eten heeft z'n nadelen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
eindje gefietst en ik ben een fietsjas, fietsbroek, thermoshirt, zadelcover, fietscomputer en gereedschapssetje rijker
Ze hadden heel weinig liggen en had de een na laatste jas en broek M!
Precies dát dacht ik net ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:53 schreef MarMar het volgende:
we kunnen nooit meer vis eten zonder aan loveli te denken
Ik vind die tweede raarquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, geen foto's (nog) van de sportkleding, maar wel dit:
tijdje geleden ging het er hier over dat je foto's van jezelf altijd maar stom vindt en dat je ze in spiegelbeeld beter vindt, omdat je gewend bent om jezelf zo te zien
Dus dat heb ik 's geprobeerd net en ik vind deze dus stom:
[ afbeelding ]
maar deze beter:
[ afbeelding ]
Het is bewezen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind die tweede raar
En vanavond hebben we (toevallig) weer vis
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dan hadden we nu allemaal *kras* *kras* topicsquote:
Of:quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Dé post zal maar geweest zijn
[..]
Staan wel in dat topic over de hondermiljoenste.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Kan je ook makkelijk zien wat de 100 miljoen + 1 of -1 post waren?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef conleche het volgende:
Nou, het zette me wel aan het denken, dat ik de volgende keer als er weer zoiets aankomt iig niks serieus meer post. Het zal je gebeuren dat één of andere emo-post over heel Fok! gaat.
'Ik voel me zo kut want ik ben vandaag ongesteld gewordenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef conleche het volgende:
Nou, het zette me wel aan het denken, dat ik de volgende keer als er weer zoiets aankomt iig niks serieus meer post. Het zal je gebeuren dat één of andere emo-post over heel Fok! gaat.
Coco's 1.1Kg poep-post zou geniaal geweest zijn!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef conleche het volgende:
En dat dan op een t-shirt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'Ik voel me zo kut want ik ben vandaag ongesteld geworden'
Lol, maak me niet aan het lachen, ik ben aan het werkquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Coco's 1.1Kg poep-post zou geniaal geweest zijn!
Nou, ik had het wel in de AT zien staan, maar was het weer vergeten natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik wist helemaal niet dat de honderdmiljoenst eraan zat te komen, jij wel dan?
Oh god, ik zat me gisteren ook al te bedenken wat voor crap (quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Coco's 1.1Kg poep-post zou geniaal geweest zijn!
Mijn post over de opgeblazen blowfish buik en doorslikken van pil is wel nog gekwoot in een of ander onz-topicquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'Ik voel me zo kut want ik ben vandaag ongesteld geworden'
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn post over de opgeblazen blowfish buik en doorslikken van pil is wel nog gekwoot in een of ander onz-topic><;;
Ik kan hem niet meer vinden!quote:
Ik zag de visjes maar miste wat groente. Drie keer buiten de deur will do the trick tot zo lang het nodig isquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik eet ongeveer 3x in de week buiten de deur. Dus dan eet ik sws wel aardig goed. En je hebt de visjes bij de lunch wel opgemerkt toch? Ik stond bij de Appie en moest aan je denken.
Zag er een topic over lopen, scrolde verder en zag dat 'ie al ergens gemaakt was. Toen kreeg ik opeens wat PM'squote:Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik wist helemaal niet dat de honderdmiljoenst eraan zat te komen, jij wel dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh wel! Hoera zoekfunctieEen of andere grapjas dacht aanvankelijk dat ik het was
Met een kwoot van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
dan maak je toch een kloon aan? /problem solvedquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:21 schreef loveli het volgende:
Mij zet het wel weer aan het denken over herkenbaarheid buiten fok.
IRL doctrineer je ook iedereen met betrekking tot vis?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:21 schreef loveli het volgende:
Mij zet het wel weer aan het denken over herkenbaarheid buiten fok.
Op de meet kwam ze aanzetten met een bak vol haring op ijs....quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
IRL doctrineer je ook iedereen met betrekking tot vis?
Zit erover te denken om daar even mee te gaan fokken, maar dat wist niet uit wat ik tot nu toe heb gepost. Frontpage aandacht was niet echt mijn doel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:23 schreef _aurum_ het volgende:
dan maak je toch een kloon aan? /problem solved
Vertel, doel, plan, huidige situatie, sport je, lust je broccoli? En welkom natuurlijkquote:
Wat een vraaaaaaaaaaag *muzieknootje*quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vertel, doel, plan, huidige situatie, sport je, lust je broccoli? En welkom natuurlijk
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vertel, doel, plan, huidige situatie, sport je, lust je broccoli? En welkom natuurlijk
Oh en zoek een leuke UI uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:
_aurum_ ik luister al de hele ochtend Enter Shikari!![]()
Eensch!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die paint van Maria van Andrea Broccelli
quote:
Ik heb geïnspireerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
Geïnspireerd door Coco heb ik net ook wat forel gehaaldgerookt met knoflook
En vanavond eten we onder andere zalm op de barbecue
Ditquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:30 schreef Phaidra het volgende:
Die paint van Maria van Andrea Broccelli
Ik heb dat nooit, dus geen ideequote:Op donderdag 28 juli 2011 12:31 schreef V1z0R het volgende:
Random vraag tussendoor: Ik heb af en toe op plekken waar ik of ben ingeënt of een infuus heb gehad dat m'n huid schraal wordt. Is dit normaal? En waarom gebeurt het op willekeurige momenten? Gister had ik namelijk 2 van die plekken op m'n arm en nu zijn ze al weer weg
Nu kun je relaxed onderuit gaan zitten en niets meer doen de rest van de dag!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb geïnspireerd
[..]
Dit!
Ik plaats of fok eigenlijk nooit dingen die ik irl niet zou vertellen aan mensen. Of op facebook zou plaatsen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:34 schreef loveli het volgende:
Tijd geleden was er een poster die me vrij snel herkende. Dat was wel een eye-opener voor me.
Sowieso al nuttig bezig geweest:quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nu kun je relaxed onderuit gaan zitten en niets meer doen de rest van de dag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Én nog ontbeten ook![]()
I'm on a rolllll![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
Geïnspireerd door Coco heb ik net ook wat forel gehaaldgerookt met knoflook
En vanavond eten we onder andere zalm op de barbecue
Ik welquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik plaats of fok eigenlijk nooit dingen die ik irl niet zou vertellen aan mensen. Of op facebook zou plaatsen.
Al zou frontpage aandacht ook niet hoeven voor mij. Maar dat is meer omdat ik niet van teveel aandacht hou
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sowieso al nuttig bezig geweest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Én nog ontbeten ook![]()
I'm on a rolllll![]()
*jaloers*Ja doei.
Whahow, daar kan je een boel vis van kopen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
geloof dat ik zo eens langs de visboer huppel.
Heb 490 euro over (don't ask how)
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb om 3 uur dat gesprek!Mn nieuwe jurkje is nog niet binnen, dus ik doe wel precies hetzelfde aan als ik naar mn solli in Leeds aan had
Net jurkje + legging + laarzen. Evt aangevuld met nieuwe trenchcoat, ben ik netjes
Merci!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sowieso al nuttig bezig geweest:Ik dacht heul even: "essent nagellak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Én nog ontbeten ook![]()
I'm on a rolllll![]()
" Maar toen dacht ik neuh, er staat vast essence
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik plaats of fok eigenlijk nooit dingen die ik irl niet zou vertellen aan mensen. Of op facebook zou plaatsen.
Al zou frontpage aandacht ook niet hoeven voor mij. Maar dat is meer omdat ik niet van teveel aandacht hou
quote:
Immuunsysteem is vrij complex, maar daar zou de oorzaak kunnen liggen. Valt het samen met streess, slaapgebrek of iets dergelijks?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:31 schreef V1z0R het volgende:
Random vraag tussendoor: Ik heb af en toe op plekken waar ik of ben ingeënt of een infuus heb gehad dat m'n huid schraal wordt. Is dit normaal? En waarom gebeurt het op willekeurige momenten? Gister had ik namelijk 2 van die plekken op m'n arm en nu zijn ze al weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |