Met de nieuwe shizzle geldt dat niet meerquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:11 schreef Viking84 het volgende:
Uhm, wat doe je? Ik was net een nw aan het openen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel de lapo.
Bovendien maakt dat niks meer uit met het nieuwe systeem.
Je wilde gewoon even m'n eigen woorden tegen me gebruiken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Als het me daarom ging dan had ik die gewoon aan kunnen passen hoor
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je wilde gewoon even m'n eigen woorden tegen me gebruiken.
Mag dat nu ook??quote:
Alleen een bioscoookaartje. Altijd prijs.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mag dat nu ook??
Je hebt een soort van UI die Jagertrut ook had
heb je al een staatslot gekocht?
Hee Kaas!quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik eet een beetje slecht de laatste tijd; wat te weinig maar ik heb ook geen trek. 's ochtends neem ik de tijd niet voor ontbijt.
O: appel+ banaan onderweg
T: anderhalve gevulde koek
L:4x boterham met gebakken spek en ei
D: een griekse saucijs, sugarsnaps en aardappelpuree
T: T & chocolade
Verder alles wel met de Slankies?
@Maria hoe is 't met de studie? Ben je al klaar inmiddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Als je iets wint neem ik aan dat alles gratis is. Dus zeker geen toeristenbelasting a 553 euro. Ik denk dat het oplichting isquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:18 schreef conleche het volgende:
Hmmmm. Als iets te goed klinkt om waar te zijn dan is het dat ook waarschijnlijk toch? Ik word net gebeld uit Amerika dat ik een reis heb gewonnen via mijn mastercard. Eerst 6 dagen en 5 nachten in Orlando, dan 3 dagen in Fort Lauderdale en dan 5 dagen in Cancun Mexico. Het enige wat ik zou moeten doen is 30 dagen van te voren opgeven wanneer ik zou willen en het is voor 4 personen. Geheel gratis. Behalve dan de toeristenbelasting die 553 euro voor 4 personen zou zijn. Als het echt alles zou zijn voor alles, dus inclusief transport en maaltijden.......dan is het niet veel, maar ja, aarom dat dan ook niet gratis vraag je je af? De meneer bleef ook echt een kwartier aan de telefoon. Máár, die 553 moest wel van te voren betaald worden.
http://www.svnusa.net/ Da's de website die hij opgaf. Ik ga eens even googelen.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je iets wint neem ik aan dat alles gratis is. Dus zeker geen toeristenbelasting a 553 euro. Ik denk dat het oplichting is
Was ik vandaag ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
En Vik, 19 uur pas thuis.. Oef...
Op hardloopdagen hè, anders om 18:30 al (quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
En Vik, 19 uur pas thuis.. Oef...
Nee, er staat niet direct als je googelt dat je moet oppassen. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet naar Orlando, dat komt er ook nog eens bij. Dus laat sws maar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je iets wint neem ik aan dat alles gratis is. Dus zeker geen toeristenbelasting a 553 euro. Ik denk dat het oplichting is
Geen idee overigens waar je zoiets precies kan natrekken.
Dan is 553 euro altijd te duurquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, er staat niet direct als je googelt dat je moet oppassen. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet naar Orlando, dat komt er ook nog eens bij. Dus laat sws maar.
Ja is ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan is 553 euro altijd te duur
Iedereen kan verwijzen naar 'een website' hèquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:23 schreef conleche het volgende:
Nee, er staat niet direct als je googelt dat je moet oppassen. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet naar Orlando, dat komt er ook nog eens bij. Dus laat sws maar.
Ah dat is mooi zeg, ben je ook al werk aan 't zoeken of is het eerst tijd voor vakantie?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Kaas!![]()
Ik ben inderdaad klaar nu, afstudeerdatum op eind juli, dus echt net pas! Nu dus werk zoekenHoe is het met joe, afgezien van dat je weinig eetlust hebt?
Oe ook een spannende tijd dus! Leuk, je eigen huisjequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah dat is mooi zeg, ben je ook al werk aan 't zoeken of is het eerst tijd voor vakantie?
Met mij alles goed, de zaak draait steeds iets beter; huis gekocht, 1 september krijgen we de sleutel en dan gaan we klussen. Nu ben ik bezig met offertes voor de verbouwing. Best leuk allemaal het is mijn 1e koophuis.![]()
Maar eerst nog een weekje op vakantie ergens eind augustus.
Waarschijnlijk gaan we naar Noord Italië maar ik moet 't nog even uitzoeken. Lekker met de (inmiddels niet meer zo heel erg) nieuwe auto.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ook een spannende tijd dus! Leuk, je eigen huisjeEn waarheen op vakantie?
Ik ben nu al aan het zoekenHopelijk in september nog op vakantie!
Nieuwe Kaasmobiel!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we naar Noord Italië maar ik moet 't nog even uitzoeken. Lekker met de (inmiddels niet meer zo heel erg) nieuwe auto.
Hahaha idd de kaasmobiel 2.0quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuwe Kaasmobiel!Muis, waar ben je!
*stilquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hahaha idd de kaasmobiel 2.0![]()
De oude kaasmobiel van weleer is hoestend en proestend en rokend en bonkend full trottle ten onder gegaan op de linkerbaan van de A20 in de volle ochtendspits.
Onder luid applaus van mede-weggebruikers ben ik toen weggesleept door de ANWB waar ik geen lid van was op dat moment natuurlijk.
Live fast, die hard
Toen maar een fonkelnieuwe Fiat aangeschaft op afbetaling, ik kon 't toch wel missen.
In memoriam:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
visquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef sigme het volgende:
• muesli & yoghurt
• bak koolsalade
• 7 krekkers & beleg
• 2 glaasjes wijn
• kippesoep
• rode rijst, broccoli (uit eigen tuin!), tuinkruidensausje, vis
• pruimen met yoghurt en pruimencompote
Dit is anders wel een Engelse verpakkingquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij hebben 'we' die hier niet
Het is hier nu hemelsblauwals het zo blijft gaan we morgen barbecueën
Die werd ook al gepromoot door Lau en Co. Heb hem nog niet gevonden hier, though. De XL zou ze moeten hebben, maar kon ze niet vinden bij de krekkersquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb deze gisteren voor het eerst gehad en ik ben helemaal fan! Wat een heerlijke subtiele smaak
[ afbeelding ]
Vond het helemaal niet lekker maar hou dan geloof ik ook niet zo van uitgesproken kruidensmaakquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb deze gisteren voor het eerst gehad en ik ben helemaal fan! Wat een heerlijke subtiele smaak
[ afbeelding ]
Als ik dat zie staan, lees ik per ongeluk altijd "live hard, die fast". Net andersquote:
Lekker hèquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Yup. Heb ook voor de gelegenheid reageren in m'n fobo aangezet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je al links in de menubalk gekeken li?
Gewaagd!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Heb ook voor de gelegenheid reageren in m'n fobo aangezet.
Neen, het kan ook met Floola of Mediamonkeyquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is Itunes de enige methode om muziek op mijn Ipod te krijgen?
Lees jij de FP niet? Of KLB, of ONZ...quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Amsel het volgende:
Ooooh wat heeft Loveli gedaan? De 100 miljoenste post?
Ah, dan ga ik die morgen eens downloaden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neen, het kan ook met Floola of Mediamonkey
of 'het internet'quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Amsel het volgende:
Ooooh wat heeft Loveli gedaan? De 100 miljoenste post?
Hey Henk! Kijk: Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #22quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik die morgen eens downloaden.![]()
Nu tijd voor ijs op mn enkel (alhoewel ik dat eigenlijk direct na het hardlopen had moeten doen) en lekker naar bed.
Hehehe, ik doe mijn best!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hey Henk! Kijk: Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #22
En had ik al gezegd dat je geweldig bent?
Als je mazzel hebt doet zeeman 'em in de uitverkoop en haal je een nieuwe voor 1.25.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:15 schreef Syrena het volgende:
Heb wel m'n nieuwe vest weer vernaggeld met verf2.50 euro naar de maan.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt doet zeeman 'em in de uitverkoop en haal je een nieuwe voor 1.25.
Deze was al 50% korting op de kortingquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt doet zeeman 'em in de uitverkoop en haal je een nieuwe voor 1.25.
Een T-shirt en een hoop aandacht. Pimp-abo is levenslang (ik word niet ouder dan 65, zo blijktquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:21 schreef Amsel het volgende:
Hey maar loveli, krijg je (naast een pimp-abo blijkbaar?) nog een prijs ofzo?
Cheers!quote:Henk, ik hoop eigenlijk juist dat ze niks goedkopers vinden dan wat wij al vonden, anders voel ik me zo dom
Nog een glaasje wijn (*hips!*) en dan naar bed...
Volgens mij heb ik 'em ook, in het blauw. En ik heb wel de volle mep betaaldquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deze was al 50% korting op de kortingIk heb nog een groene versie
Ik zou op je 66e verjaardag direct bezwaar aantekenen wegens het eindigen van je abo dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef loveli het volgende:
Een T-shirt en een hoop aandacht. Pimp-abo is levenslang (ik word niet ouder dan 65, zo blijkt).
*seint notaris in*quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:25 schreef Amsel het volgende:
Maar als je nou over 3 jaar onder een bus loopt, mag ik dan de rest van je life-long abonnement overnemen?
Het zet me wel aan het denken wat ik allemaal kan bereiken door een mensenmassa te beinvloeden.quote:Ik snap nu wel opeens al die vistoptietopics trouwensSorry hoor, ben er niet zo bij de laatste tijd.
Mo ik heb nog rode pesto,mag ik een receptje van je D?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
O: 300ml magere Griekse yoghurt met bran flakes en honing
T: 2 pruimen
L: 2 plakken roggebrood met pindakaas
T: 2 knackebrod met kaas
T: pruim
S:hardlopen
D: Pasta met groente, tomatenblokjes, rode pesto en vis met wat gegrilde kaas
T: stroopwafel
Foto van D:
[ afbeelding ]
Kun je die post nog editten? Dan kun je een mooie boodschap de wereld in sturen! Iets over pais en vree ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:29 schreef loveli het volgende:
Het zet me wel aan het denken wat ik allemaal kan bereiken door een mensenmassa te beinvloeden.
*insert pinky and the brain*
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
De pesto heb ik gewoon door de 'saus' geroerd (eerst groenten met wat knof en rode peper gestoofd, daarna blik tomatenblokjes erbij) op het laatste moment.
Op de vis heb ik ook een laagje gedaan. Eerst even grillen in de grilpan en daarna onder de grill met dus pesto en daar wat kaas op. Easy peasy
Dat vroeg ik me vanmiddag ook af.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Kun je die post nog editten? Dan kun je een mooie boodschap de wereld in sturen! Iets over pais en vree ofzo.
Als normale user iig niet, eens kijken of ik er iets mee kan met een pimp-abo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Kun je die post nog editten? Dan kun je een mooie boodschap de wereld in sturen! Iets over pais en vree ofzo.
Die had ik eerst ook, maar geruild want was net een tikje te klein. En ik had al 40 genomen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'em ook, in het blauw. En ik heb wel de volle mep betaald
Ah helaasch.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:38 schreef loveli het volgende:
"Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |