Ik kan jouw antwoord moeilijk nog een keer geven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:01 schreef Asap het volgende:
Gil zit wel bij AKQ en komt niet eens deze vraag afmaken
Films die een masker dragen of karakters die een masker dragen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:02 schreef Asap het volgende:
Noem maar 7 karakters uit films die een masker dragen:
Dus de karakternamenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Films die een masker dragen of karakters die een masker dragen.
quote:• Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden (posts) te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd
Aangezien hij V heet en The Mask ook zoquote:
Niet echt een masker, meer make-upquote:
Reken ik wel goedquote:
Dat maakt al 6quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:04 schreef Tanin het volgende:
The Green Goblin
The Mask
De tweelingbroer van Lodewijk XIV (man with the iron mask)
Hoofdpersoon in Misson Impossible, maar de naam...
Spider Man
@ Batman: das een Cowl, dat telt niet (denk ik)
En die maakt het volquote:
Ah ja, dat is waar ook, maar dan heeft Tanin nog het puntquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik doel op de bankoverval waar hij een masker draagt.
We hebben er zat niet genoemdquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:12 schreef Tanin het volgende:
@ Gil: sorry, ik dacht dat dat ging om vragen waar je 1 antwoord moet geven en dan meerdere posts gebruikt om te gokken, mijn fout
Toch, waarom hebben we Zorro niet genoemd?!
Geen probleem hoor, het enthousiasme op zich moedig ik alleen maar aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:12 schreef Tanin het volgende:
@ Gil: sorry, ik dacht dat dat ging om vragen waar je 1 antwoord moet geven en dan meerdere posts gebruikt om te gokken, mijn fout
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tell No One, regisseur geen idee
nee, die was het niet
De regisseur is redelijk bekend, maar vooral als acteurquote:
quote:
Jawel:quote:
Daar zat hij dus ook nog in.quote:
quote:GALLOWS
Three men stand upon a rough-hewn three-banger gallows. The condemned are two white
men and an Indian. They wear new jeans and flannel shirts buttoned to the neck. Each has
a noose around his neck. One of the white men is addressing the crowd:
quote:
True Doff +1quote:
Goed boek?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:38 schreef Doff het volgende:
Moet haast wel. Film niet gezien, maar boek wel gelezen.
Hun enige vermakelijke naast NCFOM als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goed boek?
Jij en een Coen niet gezien?![]()
Erg vermakelijke film. Hun beste sinds No Country for Old Men.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:41 schreef Tanin het volgende:
[..]
Hun enige vermakelijke naast NCFOM als je het mij vraagt...
Mooi boek ja. Ik wist tijdens het lezen al wel wie er gecast waren, dus heb wel telkens met een Bridges, Damon etc. het boek gelezenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goed boek?
Jij en een Coen niet gezien?![]()
Erg vermakelijke film. Hun beste sinds No Country for Old Men.
Ben geen fan van (het meeste van) hun werk. Ik zie de cinematografische waarde in, maar vermakelijk vind ik het niet.quote:
Nog 6.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:48 schreef Hulkio het volgende:
Lethal Weapon 1 t/m 4
Kiss Kiss Bang Bang
Nog 4.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Superman toch ook?
Wellicht Superman II, III en IV dan ook
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef Tanin het volgende:
Ik ga eens een wilde gok doen, op het feit dat hij Lethal Weapon deed:
Braveheart?
What Women Want?
Dat is Brett Ratner volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef hornage het volgende:
X-Men The Last Stand
Rush Hour
Rush Hour 2
Rush Hour 3
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef hornage het volgende:
X-Men The Last Stand(hij produceerde de eerste)
Rush Hour
Rush Hour 2![]()
Rush Hour 3
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:54 schreef hornage het volgende:
Ow wacht, The Omen en Conspiracy Theory heeft hij gedaan
Nog eentje.quote:
Of überhaupt van weet dat ze bestaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dit is echt zo'n regisseur zonder typische trademarks waar ik dan ook altijd van vergeet welke films van hem zijn
Tering, inderdaad. Heb 'm maar even opgezocht en best wat van gezien, maar totaal niks aan trademarks (dat ik me voor de geest kan halen van die films).quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dit is echt zo'n regisseur zonder typische trademarks waar ik dan ook altijd van vergeet welke films van hem zijn
Ik heb hetzelfde net gedaan, en het zijn idd stuk voor stuk gewoon goede doorsnee films.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tering, inderdaad. Heb 'm maar even opgezocht en best wat van gezien, maar totaal niks aan trademarks (dat ik me voor de geest kan halen van die films).
Verder o.a. The Goonies, Assassins en Scrooged.quote:
zal wel producer zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:27 schreef Tanin het volgende:
Ik was er van overtuigd dat Goonies van Spielberg was
ik zag het hele woord getal nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:30 schreef Dopekoe het volgende:
Mogen ook andere getallen dan 2 zijn he
Tanin +1quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:31 schreef Tanin het volgende:
The Three Musketeers
Dinner for One
Shichinin No Samurai
The Third Man
Ja je hebt nieuw en negen. Er is een Argentijnse film genaamd Nine Queens (nuevo / nuovo reinas ofzo)quote:
Nueve is negen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja je hebt nieuw en negen. Er is een Argentijnse film genaamd Nine Queens (nuevo / nuovo reinas ofzo)
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:33 schreef Tanin het volgende:
Kut, ik dacht dat ik het totaal tot 9 brachte, ik moet weg zo...
Ik verzin wel wat makkelijks
Hachi/Hachikoquote:
We have a winner!quote:
De moeilijkste vraag die ik hier in tijden heb gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef Tanin het volgende:
Sorry mensen, ik dacht echt dat dat een inkoppertje was. Nou ik gaat er vandoor, fijne dag nog!
Tja, in het Nederlands geldt dat over het algemeen niet, maar in het Engels wordt De als een apart stuk naam gezien. "De" wordt daar ook met een hoofdletter geschreven, dus ik keur 'm goedquote:
Oeh, nog een loophole in mijn vraag. Ik doelde op hoe ze vermeld worden op IMDb en/of in de credits. Dat is inderdaad haar naam, maar zo wordt ze nergens vermeld.quote:
Koreaanse namen, nóg een waar ik niet aan had gedachtquote:
Ik probeerde origineel te zijn. Al doende leert menquote:
Ha, dat helpt!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef Gillingham het volgende:
Intre, lees de vraag nog een voor de gein.
Het is Gijs Scholten van Aschat, maar het is duidelijk dat je hem bedoelde en de initialen zijn nog steeds dezelfde letters. Keur ik goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef Gillingham het volgende:
Cuba Gooding Jr. CGJ
Gijs van Scholten Aschot ? GSA
Godverquote:
Ki-duk is 1 naam, de tweede lettergreep schrijf je dan ook zonder hoofdletter.quote:
Al die letters hadden we alquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Waarom is Sam L. Jackson nog niet genoemd
Ik heb een K! (of snap ik het nu zelf niet...?)quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog 1 te gaan! Keuze uit i, k, q, u, v, x, z
Die zocht ik ja!quote:
Die had ik gemistquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Ik heb een K! (of snap ik het nu zelf niet...?)
Met de K van Hulkio's Kristin Scott Thomas meegerekend is de E van Egbert-Jan de doorslaggevende letterquote:
Ik zeg : Hulde voor de vraag, weer eens wat andersquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef picodealion het volgende:
Sorry voor de niet-zo-waterdichte vraag mensen.
Right...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Tanin het volgende:
Ellen Page
zachary quinto
Ik ben weg, de laatste doen jullie zelf maar!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef Tanin het volgende:
Ellen Page
zachary quinto
Ik ben weg, de laatste doen jullie zelf maar!
quote:was adamant about not including any song in the movie, even over the closing credits. Composer
secretly arranged with lyricist
and singer
to write "
" and record a demo tape, which he then presented to
. The song won an Oscar.
Leren lezen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef Tanin het volgende:
Het bleek dat ik nog wat moest doen voor een vriendin...
Dan kloptquote:
Daarom, ik ging puur op de smileys af.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan klopten
in ieder geval wel
Hulkio +1quote:
Dat was dan ook bewustquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan klopten
in ieder geval wel
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:30 schreef Gillingham het volgende:
Wie schreef dat nummer dan eigenlijk?
Elton John ofzo?
quote:James Cameron was adamant about not including any song in the movie, even over the closing credits. Composer James Horner secretly arranged with lyricist Will Jennings and singer Céline Dion to write "My Heart Will Go On" and record a demo tape, which he then presented to Cameron. The song won an Oscar.
Van mij mag je nog mee doen hoor, niet bewust opgezocht. Met cast bedoelde ik acteurs, Clooney en Damon zijn niet goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:45 schreef Gillingham het volgende:
Hmmm... ik lees er net over in de Volkskrant. Count me out from here on.
The Ides of March is goed. En ik ben mega scheel, Clooney heeft inderdaad gewoon de hoofdrol...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:51 schreef Gillingham het volgende:
Las nu juist net dat Clooney de hoofdrol speelt.![]()
Zal wel een andere van Clooney zijn dan, gaat op het Filmfestival van Venetië gedraaid worden. The Ides of March.
Wordt ook weer een tijd voor een goede door Clooney geregisseerde film.quote:
quote:
Daar is'tie weer.quote:
Zo slecht ziet hij er nou toch ook weer niet uit?quote:
Naja, gezond is andersquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zo slecht ziet hij er nou toch ook weer niet uit?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:57 schreef Doff het volgende:
Sex and the City
Sex and the City II
The Cable Guy
The Producers
Beiden
Asap + 1quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef Asap het volgende:
Did you hear about the Morgans
Annie
Ferris Bueller's day off
Godzilla
Dat is 2, ze heeft in een Oscar winnaar gespeeldquote:
quote:
Erm....quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:19 schreef Asap het volgende:
[..]dat is drie. De oscar-winnaar komt uit 1983 (niet voor beste film overigens) Amy Irving was hierin genomineerd voor best supporting actress
De 2e is ook een lekkernijquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Asap het volgende:
Hints:
Engelse uitspraak als er een nieuw talent is opgestaan
De best mogelijke pokerhand gegeven de gemeenschapskaarten op tafel.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Asap het volgende:
De best mogelijke pokerhand gegeven de gemeenschapskaarten op tafel.
Nuts ?quote:
quote:
The prince of climatequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Asap het volgende:
[..]
The Prince of (iets wat met de zee, zon en de maan heeft te maken)
Dopekoe + 1quote:
Er zijn minimaal 5 zeer bekende films....quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Johnny Galecki. Vijf films, geen idee.
Waar hij een halve seconde in beeld is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er zijn minimaal 5 zeer bekende films....
Ok, Taglines en jaartallenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Waar hij een halve seconde in beeld is?
quote:
Die twee kloppen. Ik neem het wel heel even over van Dopekoe als niemand daar bezwaar tegen heeftquote:
Dat is ook een hele waslijst.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:48 schreef picodealion het volgende:
Die ja.
Die andere is een remake van een Europese film.
Aight, dan ga ik rustig door inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:51 schreef Dopekoe het volgende:
Thnx picozit mobiel dus neem de vraag maar helemaal over als je wilt
Ik weet dat deze wat cryptisch klinkt maar als je de namen hardop zegt snap je 'm.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:41 schreef picodealion het volgende:
Een film waarin de twee hoofdrolspelers fonetisch gezien dezelfde achternaam hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |